41

1.6K 59 0
                                    


Onlara beraber uyurken ıslak rüya görüyoruz ve onların adlarını sayıklıyoruz/inliyoruz.
Sadece kız karakterler.
Nsfw uyarısı!

Sakura:Daha uyumamıştı. Saçlarını tarıyordu ki senin hareket etmeye başladığını gördü. Biraz sana baktı. Daha sonra adını sayıklamaya başlayınca birşey olduğunu sandı ve hemen yanına gitti. O fazla masum...

İno:Beraber uyuyordunuz. Sen kıvranmaya başlayınca uyandı. Kalkıp seni izlemeye başladı. Bir süre sonra onun adını inlediğin zaman çok şaşırdı ve kızardı. Aslında seni uyandıracaktı ama kıyamadı.

Hinata: Kıvranmaya başlayınca direk kötü birşey olduğunu sandı. Seni uyandırmak istedi ama belkide basit birşeydir diye seni uykundan uyandırmak istemiyordu. Onun adını inlediğin zaman dondu. Onun adını her inlediğin zaman daha çok kızardı. Şuanda domates ve buz olmuş bir şekilde sana bakıyor.

Tenten: Kâbus gördüğünü sandı. Bu yüzden seni hemen uyandıracaktı ama adını inlediğin zaman dondu. Kendine gelince seni hafif dürttü. Uyandırmak istemiyordu ama yanında adını inleyip kıvranman onun pek hoşuna gider miydi emin değildi.

Temari:Bu kız diyerlerine göre olayı çabuk anladı. Sırıtarak seni izlemeye başladı. Bir süre sonra dayanamadı ve seni uyandırdı.

Tsunade: Olayı hemen anlayan oydu. Onun hakkında öyle birşey görmen biraz hoşuna gitti. Yavaşça kulağına yaklaşıp birşeyler fısıldadı.

Yine 10 oydan sonra bölüm atacağım. Tepki vermek isteyen verebilir çünkü aklımda hicbirşey yok.

。◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin