44

1.5K 55 30
                                    


Ramazan ayı olduğu için sahura kalkıyoruz. Onlarda sahurda yemek yediğimizi görüyor
Modern Au
Tepkiyi veren Rizeuzumaki teşekkürler

Naruto:"Oi, Y/n. Gecenin bu saatinde neden kalktın?"

Sakura:"Y/n! bu saatte yemek yiyemezsin! Kilo alacaksın!"

Sasuke:"Ne diye gecenin bir saati kalkıp yemek yiyorsun?"

Shikamaru:"Uyumak varken... kalkıp yemek mi yiyorsun?"

İno: Aslında o bunu neden yaptığını biliyordu. Bir kere konuşmuştunuz. Ama hepsini hatırlamıyor.

Hinata:"Y/n? uyku tutmadı mı?"

Neji:"Eğer bu saatte yemek yersen, vücudun uykudan yeni kalktığı için yediklerini çok yavaş sindirir...."
Sana kilo alacağını anlattı. Ha birde, sen karnını doyuramadan ezan okundu.

Tenten:"Bu saatte yemek yememelisin. Sağlığın için zararlı."

Rock Lee: O neden yemek yediğini sormadı. Oda oturup seninle yemek yedi.

Gaara: Kafasına takmadı. Sadece "Uyku mu tutmadı?" dedi ve geri yattı.

Temari:Sen yemek yediğin için onunda canı çekti. Birlikte yemek yediniz.

Kankuro: Hicbirşey demeden oda seninle birlikte yedi.
"Çok lezzetliydi~"

Kakashi: Sadece sana baktı ve geri uyudu. O meşgul bir adam, o yüzden uykusunu iyi alması lazım.

İruka:Seninle beraber oturup yemek yedi. Ayrıca neden bu saatte yediğini falan sordu.

Tsunade:Oda gece gece bira içiyordu. Sarhoş olduğu için yemek yediğini hatırlamadı.

Jiraiya:"Bu saatte yemek yersen kilo alırsın. Güzel görünmen gerek Y/n."

Obito:O senin uyku düzenini falan konrtol ettiği için sahura kalacağını söylediğin zaman itiraz etti. Ama ona neden kalktığını anlatınca izin verdi.

Madara:Saat kaçta yemek yediğini umursamıyor...

İtachi:Neden bu saatte yemek yediğini sordu. Sonra geri yattı.

。◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin