Onlardan hamileyiz ama evli değiliz.
Tepkiyi veren gaaralover111 teşekkürler.Naruto: Hem sevindi hemde üzüldü. Evli değildiniz ve eğer birisi öğrenirse ne tepki vereceğini bilmiyordu. Sana sıkıca sarıldı.
"Merak etme, onun için en iyisini bulmaya çalışacağım."Sasuke: .... Şok oldu. Sessizce düşünüyor...
Shikamaru: "Daha dikkatli olmalıydım...." Bunun kendi 'hatası' olduğunu düşünüyor.
Neji: Aslında şaka yaptığınızı düşünmek istedi. Evli değildiniz sadece çıkıyordunuz. Seninle bu konu hakkında konuştu. Çocuğu gerçekten isteyip istemediğini sordu.
Rock Lee: "B-ben... Kusura bakma
Y/n-chan..."Gaara: Hayır, hayır, hayır. Babası gibi olmak istemiyordu evet ama bir çocuğu olsun istiyordu. Hemde sevdiği kızdan. Kimin ne diyeceğini önemsemiyor sana sıkıca sarıldı ve endişelenmemeni söyledi.
Kankuro: O Gaara'nın aksine bir çocuğu olsun istemiyor. Seninle çocuğu istemediğini konuştu. Olabildiği kadar sakince...
Kakashi: Evlenmek istemiyor... Bunu resmen her bölüm söyledim. Ama bir çocuğu var, hemde sevdiği kızdan. Kendini buna mecbur hissediyor.
İruka: "Bebeği aldırmak istersen aldır... Ö-özür dilerim. Hepsi benim hatamdı..." Evet, o ağlıyor.
Jiraiya: Biliyorsunuz, bir çocuğu olsun- daha doğrusu evlenmeyi istemiyor. Çocuğunun olup olmaması onun umrunda değil. Seninle ortak bir karara varmak istiyor.
Obito: Sevindi, zaten kendisi bir suçlu. Evlenmeden çocuğu olması falan veya insanların bu yüzden onu ayıplaması önemli değil. Ama Madara'dan korkuyor.
"şşşt, bunu Madara öğrenmedi, değil mi?"Madara: Sevindi. Hemde çok fazla. Hayır hayır, ikinizin bir çocuğu olduğu için değil. Biliyorsunuz onun çok fazla üreme takıntısı var. Sizinle evlenecek. Ama sadece çocuk için.
İtachi: Sana sıkıca sarıldı.
"Çok iyi bir baba olacağım~"Evet! Yine ben, bu bölümü bir daha yazdım çünkü tepkinin sahibi pek beğenmedi. Buraya pazardan pazara bölüm atacağım demiştim. Herkesin bayramı mübarek olsun.
。◕‿◕。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲 / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı
Nezařaditelné𝓑𝓾 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓲𝓵𝓴 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫ı𝓶. 𝓨𝓪𝓷𝓵ı𝓼̧𝓵𝓪𝓻ı𝓶 𝓸𝓵𝓪𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻. 𝓔𝓵𝓮𝓼̧𝓽𝓲𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓪𝓬̧ı𝓰̆ı𝓶 𝓯𝓪𝓴𝓪𝓽 𝓾𝔂𝓰𝓾𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓼̧𝓮𝓴𝓲𝓵𝓭𝓮 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓼𝓪. 𝓞𝔂 𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝓪𝓽𝓪𝓻𝓼𝓪𝓷ı𝔃 𝓼𝓮𝓿𝓲𝓷𝓲𝓻𝓲𝓶 𝓪𝔂𝓻ı𝓬𝓪 𝓸𝔂 𝓿...