Onların çocuklarıyız, sigara içtiğimizi görüyorlar. Tepkiyi veren gaaralover111 teşekkürler.Naruto: Hokage olduğu için seninle çok sık vakit geçiremiyordu. Boş bir günü olduğu zaman seninle vakit geçirmek istemişti. Ama sen bazenleri işin olduğunu söyleyip kaçıyor ve 5-10 dakika sonra dönüyordun. En sonunda dayanamayıp bu 'işini' merak etti ve gizlice seni takip etti. Senin gizlice sigara içtiğini görünce ilk başta çok şaşırdı. Yanına geldi ve sigaranın zararlı olduğunu falan anlattı. Aslında kızmıştı ama zaten seninle ilgilenemiyordu, sana kızmanın hakkı olmayacağını düşündü.
"Merak etme, annene söylemeyeceğim. Eğer sigarayı bırakmaz içmeye devam edersen o zaman 'belki' söyleyebilirim."Sakura: Bazenleri baban hakkında soru soruyordun ama Sakura doğru dürüst cevap vermiyordu. Babanı özlüyordun. Daha doğrusu onu merak ediyordun, görmek istiyordun. Gariptir ki bu yüzden sigaraya başladın. Aslında meraktandı ama sebebinin bu olduğunu düşünüyordun. Sakura bunu fark ettiği zaman çok sinirlendi. Ama kendini dizginledi ve sakinleşince sana neden içmeye başladığını sordu. Ona anlattın. O ise bıkkınca nefes verdi.
"Anlıyorum, babanı merak ediyorsun. Ama baban sigara içtiğini öğrendiği zaman geri döner miydi sence?"Sasuke: Seninle hiç görüşmemişti resmen. Daha doğrusu seni izliyor ve ne yaptığını biliyordu ama sen onu hiç görmemiştin. Yani sigara içtiğini biliyor. Birşey demedi...
Shikamaru: Asuma... Aklına o geldi. Aslında kızmadı, sadece biraz dalgaya vererek uyarırdı. Ama Asuma aklına geldiği için... Veya başka bir sebebi vardır ha?
"Cezalısın Y/n!! Bu şeyi içecek kadar oldun mu yani!?!?"İno: Senin sigaraya başladığını fark ettiği zaman bu konuyu üstüne gitmeden konuştu. Şuan kendi isteğin ile sigarayı bıraktın.
Hinata: Ehehehe- Bunu öğrendi. Naruto'da biliyordu ama ona söylemedi... Zavallı siz.
Neji:....
Tenten: Kusura bakmayın ama aklıma gelmedi. Gelirse düzeltirim.
Rock Lee: Öğrendiği zaman sana birşey demedi. Ama antremanlarını artırdı. Şuan sigarayı bırakmak zorundasın.
Gaara: Sigaraya başlamanın onun yüzünden olduğunu düşünüyor... Kazekage olduğu için seninle çok sık ilgilenemiyordu. Babası gibi ilgisiz bir baba olduğunu düşünüyor...
Temari: Cesaretiniz var mı....?
Kankuro: Seninle iki insan gibi konuştu.... Tamam belki biraz korkutmuş olabilir :)
Kakashi: Seni bu konuda uyardı. Eğer dinlemez ve içmeye devam edersen...
İruka: Önceden akademi öğretmeni olduğu için çocukların psikolojisini az çok öğrendi. Sana kibarca ve bir arkadaş gibi sigarayı bırakmanı söyledi.
Tsunade: Yani... Eğer onun çocuğu olursanız büyüksünüzdür? Eğer öyleyse kendisi zaten içiyor, sana karışmazdı.
Jiraiya:...
Obito:....
Madara: Seni çok iyi uyardı... Artık bırak sigarayı ağzına sürmeyi, sigaranın 's'sini ağzına alamıyorsun.
İtachi:....
Hasta halimle bölüm atıyorum. Değerimi biliniz lütfen sjdjekc. Bu arada başka birisine söz vermiştim ama şuan çok kötü hapşırıyorum. Onun tepkisi Pazar'a kaldı. Kusura bakmasın lütfen.
。◕‿◕。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲 / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı
Random𝓑𝓾 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓲𝓵𝓴 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫ı𝓶. 𝓨𝓪𝓷𝓵ı𝓼̧𝓵𝓪𝓻ı𝓶 𝓸𝓵𝓪𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻. 𝓔𝓵𝓮𝓼̧𝓽𝓲𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓪𝓬̧ı𝓰̆ı𝓶 𝓯𝓪𝓴𝓪𝓽 𝓾𝔂𝓰𝓾𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓼̧𝓮𝓴𝓲𝓵𝓭𝓮 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓼𝓪. 𝓞𝔂 𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝓪𝓽𝓪𝓻𝓼𝓪𝓷ı𝔃 𝓼𝓮𝓿𝓲𝓷𝓲𝓻𝓲𝓶 𝓪𝔂𝓻ı𝓬𝓪 𝓸𝔂 𝓿...