İlk itiraf ve öpücükNaruto: Birgün boş olduğunuz bir vakit beraber film izliyordunuz.Akşam ise Naruto'nun sizde kalmasını istediniz.Gece sabaha kadar dedikodu yaptınız.Uykunuz geldiği sırada sizin uyuduğunuzu düşünerek kısık sesle sizi sevdiğini söylemişti.Ve sizi dudağınızdan hafifçe öpmüştü.
"Seni çok seviyorum Y/n.Ama senin bana arkadaş demen zoruma gidiyor.Seni sevdiğimi söylersem arkadaşlığımızı bitirirsin diye korkuyorum" (Naruto)Sasuke: Diğer kızlardan farklı olarak sürekli onun etrafında dolanmıyordun.Veya ona karşı yapışık tavırlar sergilemiyordun.Galiba bu tarafını sevmişti senin.Bir gün yine onunla nehir kenarında konuşurken.Seni sevdiğini bir anda söyledi.Şaşırmıştın.Sen birşey diyemezken o seni öpüp kaçmıştı.Sen ise olayın şokundaydın.
Sakura:Normalde Sasuke'ye olan sevgi* dolu tavırları bir anda yok olmuştu.Zaman geçtikçe sana karşı yapışkan tavırlar sergiliyordu.Sen bu durumu ilk başlarda normal sansanda zaman geçtikçe dahada kötüleşiyordu.En sonunda dayanamayıp ona "beni seviyor musun?" diye sordun.O ise biraz kızarsada en sonunda seni sevdiğini söyledi.Sen ise onu öpmüştün.O ise kızarıp yanından kaçmıştı.
İno:Birlikte bir gül bahçesini gezerken bir gül aldı ve sana verdi.Daha sonra ise seni sevdiğini söyledi.Çıkmaya başladığınızdan beri 1 yıl geçmişti onun doğum gününde onu hediye olarak öpmüştün.
"Y-Y/n (≧▽≦)" (İno)Shikamaru:O seninle beraber satranç oynarken kaybettiğin zaman bir daha bir daha demeni çok komik buluyordu.Galiba senin bu inatçı kişiliğin onun hoşuna gitmişti.Bir gün seni gölge jutsusuna alıp seninle dalga geçmeye başlamıştı.Sırf senin kurtulmak için çabalamanı görmek için.Jutsu bittikten sonra biraz afallamış ve onun üstüne düşüp onu yanlışlıkla öpmüştün.Öpücük bittikten sonra ise o dalga geçmek için onu sevdiğini ve bunu bilerek yaptığını söylemişti.Sen ise kızararak onu sevdiğini söylemiştin.
"Ne? s-sen beni mi seviyorsun?"Hinata:Kiba Hinata'yı seni sevdiğini söylemek için göndermişti.Ama utançtan söyliyememişti ama en sonunda kısık seslede olsa seni sevdiğini söylemişti.Sen ise onu öpmüştün.O ise kıpkırmızı olup bayıldı.
"Y-Y/n beni ö-öptü..."(Hinata)Neji:Sakin bir şekilde seni sevdiğini söylemişti.Çıkmaya başladığınızdan 1 2 yıl sonra ise seni cesaret bulup durduk yere öpmüştü.
Tenten: Yanında sürekli kızarıyordu.Seni sevdiğini nasıl söyliyeceğini Neji'ye sormuştu.Bunu Lee'de duyunca hemen senin yanına geldi ve Tenten'nin senden hoşlandığını söyledi.Sen ise Tenten'nin yanına gidip doğru olup olmadığını sordun.O ise doğru olduğunu söyledi.Bâya kızarmıştı.Sen ise onu öpmüştün.
Rock Lee: Bağıra bağıra seni sevdiğini söyledi.Öpüşmeniz ise Naruto'nun Lee'yi senin üstüne itmesi ile oldu.
Gaara:Sana kum köyünden özel bir hediye getirip seni sevdiğini söylemişti.Eğer onu kabul ettiysen sana sarılıp sonra öpmüştü.Ha eğer reddetiysen sadece elini öptü ve ordan uzaklaştı.
Temari:Onu sevdiğini sen söylemiştin.O ise seni öpmüştü.
"En başından söyleseydin ya~" (Temari)Kankuro:Sana mektup yoluyla seni sevdiğini söylemişti.Öpüşmeniz ise senin onu öpmen ile olmuştu.
Kiba:Akamaru'yu parkta gezdirirken seninle arkadaş olmuştu.Daha sonra ikinizde sanki sevgili gibi davranmaya başladınız.Sanki çıkıyordunuz ama haberiniz yoktu.En sonunda seni sevdiğini söyledi.Ardından sana sarılıp saçlarını öptü.
Kakashi:Sık sık birlikte göreve giderdiniz en sonunda senden hoşlanmaya başlamıştı.Ama sevdiği herkes onu terk ettiği için bu sevgisi biraz yandere gibi olmaya başladı.Senin İruka ile yakınlaşmaya başladığını görünce iyice yandere tarafı daha ağır bastı.Seni kaçırıp sevdiğini söyledi ve seni zorla öptü.Ardından senin sonsuza kadar onun olduğunu söyledi. (Kakashi'yi baya yandere yazdım mk)
İruka: Eğer Naruto gelip "İruka sensei sizi seviyor ama söyleyemiyor" demeseydi sen ona gidip söyleyecektin.Onunla buluşmak istediğini söyledin.Buluştunuz havadan sudan konuşurken konu birden aşk mevzusuna geldi.Ve bir şekilde cesaret bulup seni sevdiğini söyledi.Sen ise güldün ve onun yanağını öptün.
Diğerleri için aklıma fikir gelmedi gelirse eklerim.Kakashi bayağı yandere gibi oldu.Zaten bu sıralar yandere şeyleri yazasım var ama bilemiyorum.
。◕‿◕。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲 / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı
Random𝓑𝓾 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓲𝓵𝓴 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫ı𝓶. 𝓨𝓪𝓷𝓵ı𝓼̧𝓵𝓪𝓻ı𝓶 𝓸𝓵𝓪𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻. 𝓔𝓵𝓮𝓼̧𝓽𝓲𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓪𝓬̧ı𝓰̆ı𝓶 𝓯𝓪𝓴𝓪𝓽 𝓾𝔂𝓰𝓾𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓼̧𝓮𝓴𝓲𝓵𝓭𝓮 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓼𝓪. 𝓞𝔂 𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝓪𝓽𝓪𝓻𝓼𝓪𝓷ı𝔃 𝓼𝓮𝓿𝓲𝓷𝓲𝓻𝓲𝓶 𝓪𝔂𝓻ı𝓬𝓪 𝓸𝔂 𝓿...