Bile smo zajedno na toj zabavi na obali mora, iskreno sam se malo više opustila uz Silviu i popila i više od onoga koliko sam smela. Samo kako bih se oslobodila straha i stida. Trebalo mi je.
A onda je sve postalo bajno.
Plesala sam, sa njom, sa drugima, puno momaka se motalo tu, ali nisam prihvatila nijednog, kao da sam nesvesno tražila njega.
Pokušavala sam da zaboravim na poljubac.
''Usne su mu tako sočne...'' šapnem sebi u bradu i popijem još jednu čašicu nekog Silvijinog bućkuriša za dobru zabavu.
I sve je bilo sjajno, do jednog neprijatnog momenta koji mi je i pijanoj smetao.Malo sam se odvojila od gužve, nisam se osećala najbolje, a onda je naišao taj neki prijatelj prijatelja koji poznaje Silviu, nije mi delovao fino. A to se kasnije i utvrdilo. Celo veče me pipka, šapuće neumerene i odvratne stvari, par puta sam mu udarila šamar, ali uporan je.
''Dobro si?''
''Jesam. Slobodno nastavi sa zabavom...'' rekla sam i sela na pesak.
''Ne deluješ tako''
''Rekla sam da sam okej...'' prostrelim ga pogledom što ga nasmeje. Odmahnem glavom i prevrnem očima trudeći se da ga kuliram, ali kad sedne do mene samo tiho izdahnem i krenem da ustanem, no on me za ruku povuče nazad do sebe.
''Pusti me'' zasikćem besno. Njegova ruka na mom kolenu bila je prvo crvene svetlo, krenem ponovo da ustanem, ali me grubo prilepi uz zemlju i ruku uvuče ispod moje haljine. Nekako skupim snagu i udarim ga po sred lica. Te dok se on nameštao, ja sam pobegla što sam dalje mogla, tražila sam Silviu ali je izgleda i sama već otišla.
Kad primetim da me onaj manijak prati, potrčim što brže mogu.Uzrujano sam izula sandale i krenula bosa nadajući se da ću moći brže da se udaljim od tog mesta.
Na pola puta u trčanju sudarila sam se ni manje ni više nego sa problemom zbog kog se sve ovo dešava.
A lažem sebe da ga ne simpatišem, bolje sebe nego njega.
''Alessandro...'' umorno sam prošaputala dok me on odmah pridržao.
''Šta ti se zaboga desilo?'' vrtoglavica je iz trena u tren postajala sve jača i imala sam osećaj kao da ću po njemu povratiti, ali nisam.
''Jurio me...'' suze su mi se spustile niz obraze brzo, ali ih je on pokupio svojim nežnim palcem.
''Da se vratimo i pogledamo da li je tamo idalje?'' odmahnula sam glavom i prošaputala da se osećam loše, nisam bila baš najtreznija, ali sam polako postajala.
''Hej, bezbedna si crnooka, obećao sam ti to...'' zagrlio me. A njegov zagrljaj je bio poput dodira anđela. Opustila sam se, utonula glavom u njegova prsa koja su tako lepo mirisala. I tu sam polako izgubila bitku sa svešću. Od alkohola ili sna, nisam baš sigurna, pre će biti da je zbog tog mirisa.
《Alessandro pov》
Kad primetim da mi je celom težinom u rukama sklonim joj kosu sa lica na kom se i šminka razmazala, mala curica koja želi da bude velika. Slatko.
''Crnooka?'' ne odgovori mi zato je obazrivo, pazeći na tu kratku lepršavu haljinu, podignem u naručje. Ponesem je ka hotelu i odvedem je u svoju sobu kako bi se malo odmorila.
Spustio sam njene sandalice na pod, tiho da je ne probudim, a onda je lagano spustio na mekani krevet. Za čas se ona smestila udobnije, moje je bilo samo da je pokrijem.
Ušuškao sam je i njenu dugu smeđu kosu pokupio sklonivši je sa njenog lica.
''Kako si lepa...'' šapnem joj dok nežno maramicom brišem njeno lice od kojekakve nepotrebne šminke.
''Mmm...zašto me ližeš Badi... nije još ni podne...'' nasmejem se kroz izdah i nastavim dok ona razvija maleni smešak u uglu usana.
''Aaa...sviđam ti se... i ti se meni sviđaš... mali... plavooki... hmmmm...'' odmahnuo sam glavom i odložio maramice sa strane. Taman što sam pošao da legnem pored nje, pozlilo joj je.. od alkohola.
''Toalet je t-...'' pokažem prstom, ali je ona već uveliko bila tamo. Izdahnuo sam i zavrnuo rukave košulje. Prišao sam joj i čučnuo iza nje hvatajući tu dugu meku kosu. Prelazio sam nežno rukom preko njenih leđa dok je ona dremala glave oslonjene o moja prsa.
''Što piješ kad ti škodi?''
''Zato što želim da te zaboravim kao što ću i ovo sad sutra zaboraviti...''
''Hah, kao da je meni drago što sam se sapleo o tebe...''
''Hej, to se pristojnije kaže...svidela sam ti se...''
''Jesi li sad bolje?''
''Mhm...'' podigao sam je i pomogao joj da se umije. A onda sam njenu uprljanu haljinu zamenio svojom majicom. Vratila se u krevet i poput krtice se uvukla u svoju jamicu od jastuka i pokrivača u kojoj je maločas bila. Legao sam do nje, na jako mali delić kreveta. Nije se ona raširila, ja sam želeo da joj dam prostor koji zaslužuje.
Ali taj prostor koji zaslužuje je zanemarila i privukla se skroz uz mene. Legla je na moja prsa i tu se tek smirila. Nešto je gunđala sama za sebe, a onda je tiho prošaputala:
''Volim tvoje bukete... nemoj da prestaneš da ih šalješ...''
''Toliko ti se sviđaju?''
''Mhm...''
''Spavaj malo.. ''
''Zar već ne spavam?''
''Ne'' izgovorim kroz tih smeh.
''A to je zbog oblaka, oblaci su krivi... mnogo su pufnasti....''
''Šašava si...''
''Vidiš, pufnasti su...'' šakom krene da prelazi preko mojih grudi i steže ih prstima.
''Elena, grebeš me...''
''To je seksi...'' nasmejao sam se ponovo i sklopio oči dok se ona ponovo premestila i sad skroz legla na me. Prebacio sam ruku preko lica jer bi u suprotnom visila sa kreveta zato što smo ležali na samoj ivici.
''Laku noć...''
''Lepo spavaj...'' prošaputala je u moj vrat i za koji tren zaspala.
Nastaviće se...
YOU ARE READING
Alessandro
RomancePrva ljubav i leto nikada nisu dobar spoj. Kada se u njega zaljubi do ušiju, nijedna stvar na ovom svetu neće moći da je odvoji od njega. Čak ni mračna istina koju krije od svih drugih.