12.deo

4K 147 5
                                    

Sedela sam u njegovim krilima, bili smo prilepljeni jedno uz drugo, ali to nije sprečilo da se bilo šta dogodi između nas. Ljubio me tako brzo da sam snagu gubila, vraški je spretan. Dok je jednom rukom mazio moj vrat i obraz, druga je pažljivo diktirala moj tempo. Dokazivali smo se jedno drugome u mnogo čemu, provocirali. I za sve to sutra će doći naplata. Neću ustati iz kreveta.

''Ti si lud'' prošaputala sam zadihano na njegovo uho i oslonila se licem o njegovo rame. Malčice je pomakao svoje noge dajući mi prostora iako su sve vreme bile tik uz moja leđa. Zbog toga mi je sad bilo malo hladnije na tom mestu.

''Zar ti to već nisam rekao?'' nasmešio se i oslonio glavu o staklena vrata terase na kojima je oko njegovih leđa bila maglica usled visoke temperature njegovog tela.

''Mislila sam da...'' ugrizem se za jezik kad zamalo to izgovorim.

''Šta?''

''Kladila sam se da si lenj muškarac koji seks ima retko kad i samo u krevetu...'' podigao je obrvu idalje ne otvarajući oči.

''I kako ti je prošla oplklada?''

''Izgubila sam izgleda..''

''I šta je ono što moraš da uradiš za uzvrat osobi sa kojom si se kladila?''

''Da uradim nešto ludo pred tobom i izblamiram se...'' nasmejao se tiho i otvorio svoje morsko plave oči. Pogled mu je bio usmeren ka nebu, nije ga skretao.

''Mislim da je dosta tvojih blamova za danas crnooka...'' mislio je na onaj sa štiklom, umalo nogu da izvrnem i na onaj sa duksericom, uprljala sam njegovu duksericu čokoladom! Ništa je neće oprati...

''Mislim da sam se iskupila za duks'' pogleda me i nežno smesti ruku na moj obraz. Pramenove kose koji su stajali na mom licu, mokri, prstom je sklonio i privukao me kako bi me ponovo poljubio.

''Ja mislim da nisi...''

''Kako?''

''Ako ćeš ovako da mi se iskupljuješ u buduće, treba da znaš da su mi apetiti porasli od kad sam spoznao lepote tvog tela...''

''Znači da za mene ne važi kao i za sve ostale?''

''Ti si mi zanimljiva, tebe želim malo više od drugih...''

''Ne misliš li da je pametno da se sklonimo sa terase? Neko bi mogao da nas vidi...'' nasmejao se tiho i za tren facu pretvorio u neku ozbiljnu.

''Neko bi nam nešto smeo? Crnooka mogu samo da nam zavide što se bolje provodimo...'' opustila sam se dok je on govorio zavodljivo kroz poljupce. Gubim razum sa njim!

''Mmm...moraš da odeš znaš to?''

''Kvariš, kvariš zabavu Eli. Znam šta moram, opusti se...'' sklopila sam oči dok me on bez imalo muke podigao. Samo je nogom šutnuo svoju trenerku unutra, dok su neke stvari još bile na terasi. Nije trošio snagu na to. Ljubio je mene.

''U tom slučaju, pridruži mi se u kupatilu. Mogli bismo da-...''

''Mogli bismo...'' potvrdio je i samo otvorio vrata golicajući me poljupcima što me nateralo da se tiho smejem. Za tren se uozbiljio, spustio me i pustio vodu da samo teče niz naša tela. Rukama je kratko prešao preko svog lica i kose kako bi sebi razbistio vid. Oslonila sam se o zid i udaljila se što više mogu samo da me ovako grubo i ledeno gleda.

''Nežno zagrejavanje je bilo za tebe, gruba igra je moja...'' u trenu mu se nađem okrenuta leđima dok pritiska moje telo svojim i hladna stakla tuš kabine ježe moje grudi i stomak.
U sledećem momentu se uverim u grubost koju je pomenuo, toliko veliku da se sa mojih usana otme tih krik. Usne je ušuškao svojima te tela krenu u nekom ritmu da se pomeraju. Rukama sam se oslanjala o staklo, prstima sam grubo tonula u njega, bar se meni činilo da prsti tonu.

''Alessandro...volim te...''

.....

Nežno smo se ljubili. Prstom je prelazio po mom ramenu i obazrivo šaruckao niz moja leđa njima.

''Ono što si malopre rekla. Stvarno si tako mislila ili ti je samo izletelo zbog svega u čemu smo bili?''

''Ni sama nisam sigurna...''

''Okej. Ja te ne teram da me voliš...'' spustila sam glavu na njegove grudi ne osećajući nikakav pritisak sa njegove strane. I to mi je odgovaralo. To što sam slobodna, a imam ga pored sebe.

''Da li bi volela da sutra rana ujutro kreneš sa mnom na kratak put u drugi grad? Za promenu?''

''Am...zašto da ne. Prijala bi mi promena...''

Nastaviće se...

Alessandro Where stories live. Discover now