《Eleonora pov》
Ustala sam ranije kako bih spremila maleni slatki doručak za njega i iznenadila ga. Na šta sam spala, sa fatalne advokatice na porodičnu ženu. Već mi je žao zbog toga!
Par sam puta ispustila svoj pribor, bojala sam se da ću ga probuditi bukom. Sve sam radila tako tiho. Međutim moje dve leve ruke i noge nisu uspevale da sarađuju tiho.
''Dobro jutro vrednice...'' rukama čvrsto stegne moj struk. Štrecnem se jer ga nisam primetila, a onda se opustim u njegovom sigurnom i, za mene, bezbednom naručju.
''Dobro jutro Alessandro...'' nežno pomakne moju kosu i zaroni licem u moj vrat.
''Čemu ta hladnoća?'' procunjao je kroz poljubac i zagrlio me.
''Nisam samo....'' prekinem sebe na pola rečenice kad sve ode u propast i svoj prst opečem.
''Auć!'' prosiktala sam i blago zasisala jagodicu palca.
''Polako...'' sklonio je sve na bezbedno i pomakao me sa strane. Pokvasio je ubrus i prišao mi. Uzeo je moju šaku nasmejano i obložio moj prst hladeći ga.
Poljubio je zglob moje ruke i osmehnuo se kutom usne.''Sad bar znam da definitivno nisi žena za kuvanje...''
''Nije trebalo da siđeš. Trebalo je da bude iznenađenje...'' prošaputala sam razočarano i oslonila čelo o njegove grudi.
''U redu je crnooka. Ne treba meni žena da mi kuva i čisti, ne tražim mamu, već ženu da bude odraz moje lepše polovine. Nije trebalo da se mučiš i ustaješ rano zbog toga. Već si me impresionirala nekim drugim stvarima i kvalitetima...''
''Htela sam da budem romantična, a dobila sam opekotin drugog stepena..'' nasmejem se mučno.
''Da ljubim da prođe?'' odmah pružim prst ka njegovim usnama, a on ga nežno poljubi. Vratim ga odmah na hladno i razvijem krupan osmeh.
''Vodim te na jedno mesto. Spremi se opušteno jer... pa svi me znaju kao običnu devojku takva želim i da ostanem...'' rekla sam tiho. Provukla sam se ispod njegove ruke i uz osmeh unazad krenula ka stepenicama.
....
Držala sam njegovu ruku prilično ponosno. S obzirom da me ovaj čovek tako zaljubljeno gledao iako je oko njega bilo tako mnogo lepih cura i žena. Prolazile su istom ulicom.
Pustim mu ruku i potrčim ka fontani ka čiji rub vešto skočim.
''Zamisli želju'' bacim mu novčić koji spretno uhvati jednom rukom. Krene da ga vrti po prstim i na tren sklopi oči, otvori ih i ubaci novčić.
''Šta si poželeo?'' upitala sam i ruke spustila na njegova ramena, sad sam bila za trunčicu viša od njega. Spustio je ruke na moj struk i lagano me spustio ispred sebe.
''Ako ti kažem neće se ostvariti..'' slegao je ramenima. Smoreno izdahnem i sednem na rub fantanice pa potapkam mesto do sebe rukom priželjkujući da i on sedne.
Čim je seo pomakla sam svoje noge u turski sed i okrenula se ka njemu.
''Ovde se slučajno desio moj prvi poljubac...'' nasmešio se i prstom prešao preko moje noge.
YOU ARE READING
Alessandro
RomancePrva ljubav i leto nikada nisu dobar spoj. Kada se u njega zaljubi do ušiju, nijedna stvar na ovom svetu neće moći da je odvoji od njega. Čak ni mračna istina koju krije od svih drugih.