Podigao je moju bradu, preznojen, jedva je disao, ali nije mario. Zverski grubo me pribio uz garnituru svojim telom toliko da sam osetila njegovo sasvim dobro. Nadvio se ponovo nadamnom, srce mi je zalupalo na tren kad na grudima osetim njegovu šaku, grubo je usne spustio na moj vrat. Brzo me ljubio, toliko brzo da nisam ni stigla da učinim bilo šta, a tako je prijalo. U tim poljupcima ponekad bi iznenadio moje telo blagim ugrizom. Zadovoljio me rukom koja mu je bila do tad na mom struku i brzo istu ruku premestio na moj potiljak te me ponovo pribio uz sebe.
Zaleteo se ka mojim usnama koje je grubo uveo u igru ludila. Uzvraćala sam istom merom, tako sam se trudila da mu stavim doznanja da sam ljuta kroz te poljupce, a njemu je to sve bilo slatko toliko da sam kroz poljubac začula podsmeh. Ismejavao me zbog toga što želim da mu se revanširam, ali ovu moju stranu nikada nije sreo do sada.Ščepala sam rukom, koja se do sada borila da se otme njegovoj, moju ogrlicu koja mu je bila oko vrata.
''Amor ako te ikada ubijem, biće to zato što se ponašaš kao kreten...''
''Češće radi ovo...''
''Raduješ se svakom sledećem putu?''
''Svakako. Dobio sam i zabavu i užinu. Lepo primaš goste...''
''Retko kad imam goste. Volim da sam sama...'' nasmešio se i lagano ustao.
''Toalet je tamo, zar ne?'' klimnem glavom i lagano ustanem u sedeći položaj. Zavalim se u jastuke koje prvo sa poda vratim na garnituru, a onda sklopim oči rastežući se prijatno.
''Tako si zgodna...'' pogledam u njegovom pravcu. Kakav bezgrešno stvoren muškarac, postaje mi sve jasnije zašto su tako velika slaba tačka ženama.
''Valjalo bi da se obučeš, sve roletne su podignute, a moje komšije sigurno odavno drže pogled. Umeju da uhode kao niko...''
''Razumem crnooka..'' namigne mi i samo navuče bokserice i trenerku. Sedne do mene i spusti glavu u moja krila opružajući svoje telo preko mojih butina.
''Hladno ti je ili ti prija nešto toliko...'' nasmejao se prelazeći prstom preko mojih grudi.
''Prija mi'' osmeh ne skidam dok se spuštam i ljubim njegove usne. Kad se poljubac prekine svojom rukom nastavim da prelazim preko njegovog stomaka.
''Kako to da si stigao ovako rano?''
''Malo sam te se uželeo pa sam ubrzao put u Amsterdam...''
''Malo?''
''Malo...'' provokastivno se nasmeje i moju ruku sa svog stomaka povuče po svom telu ka svojim usnama.
Nežno mi poljubi dlan ruke i smesti ga na svoj obraz.''Pa i ja sam tebe malo poželela..'' celo to veče smo se mazili. Nakon nekog vremena povela sam ga za sobom u sobu. Mislim da ga je kopkalo kako ona izgleda.
''Izvoli...'' lagano otvorim vrata i oslonim se o njih puštajući ga da prođe. Začujem tih podsmeh, a onda me njegova ruka pribije uz njegovo snažno telo.
''Kad ćeš da priznaš?''
''Priznam šta?''
''Da si namerno ostavila ovo...'' iz džepa trenerki izvuče porukicu na papiriću i pruži mi je.
''Moja porukica.. još je imaš?'' osmehnem se blesavo i zagledam se u njegove oči koje požudom govore neki ljubavni jezik. Znali smo misli jedno drugome i bez da ih govorimo.
''Ne dozvoli da čekam duže od dve nedelje, jer ako se nedelje budu povećavale, moj apetit nećeš lako zasititi....''
Citirao me od reči do reči. Kao da je svaku noć držao ovaj papirić i razmišljao o tome toliko da je upamtio sve tako dobro.
''I onda si ipak ti bila ta koja je hranila moje apetite..''
''Jesam li uspela?''
''Dovoljno si bila dobra...''
''Vučeš me za jezik, ali mi moja ženstvena strana ne da da budem prostakuša...'' nasmejao se i pustio me.
''Moram da se vratim u hotel, ali videćemo se sutra zar ne?''
''Kakav hotel!?''
''Nisam hteo da ti pravim gužvu ovde, pa sam-...''
''Pa si odlučio da spavaš tamo pored ovolike kuće! Znaš šta stvarno me izluđuješ. Jesi li sam?''
''Ne Alberto je došao sa mnom...''
''Super dakle on ti čuva stvari. A ti večeras, kao i svaki put kad dođeš ovde, ostaješ kod mene...''
''Nema potrebe da se-...''
''Amor...'' spustim ruke na njegova ramena i protegnem se da ga poljubim u obraz.
''Moj krevet je tako velik da bih u njemu spavala sama, biće mi hladno...ostani...'' zatreptala sam par puta očima i složila molećljivu facu.
''Vrlo rado ću ostati da te grejem..'' nasmešila sam se i dozvolila mu da me povuče za sobom da padnemo na krevet zajedno.
Nastaviće se...
YOU ARE READING
Alessandro
RomancePrva ljubav i leto nikada nisu dobar spoj. Kada se u njega zaljubi do ušiju, nijedna stvar na ovom svetu neće moći da je odvoji od njega. Čak ni mračna istina koju krije od svih drugih.