Herkese merhaba. Bu bölümde Zayn in ağzından. Bundan sonra boyle yapacağız iki çiftinde gözunden yazacağız umarım beğenirsiniz :*
*zayn*
Sonunda Louis kızlara okulu gezdirmeyi teklif etti. Onlara bir işaret çakmıştım ve Selena nın gitmemesini umuyordum. Öyle de olmuştu.Selena kalmayı tercih etti. Hadi Zayn! Konuşacak bi şey bul. Ben! Okulun belalı kötü çocuģu Zayn nasıl bir kızdan hoşlanabilirdi ki?Ama ok yaydan çıkmıştı bile. Üff iyi ele geçirmişti bu kiz beni. Neydi beni kendine çeken onu da bilmiyordum. Belki de kötü kız tavrı bana çekici gelmişti.
"Ee okul nasıl sence?"diye sordum. Elbette amacım sohbet başlatmaktı.
"Fazla otoriter"dedi Selena. E yani bi zahmet otoriter olsun! Bizimle başa çıkmak kolay değil. O kadar da otorite gerekli. Selena nın bundan rahatsız olması beklendik bi şeydi. Grubun kötüsü olduğu belliydi.
"Sen kötü kızlardansın değil mi?"
"İyi tespit"dedi Sel gururla. Neydi bu ondaki kendine güvenme seviyesi?ama hoşuma gitmişti banada böyle bir kız yakışır zaten..ah ne diyorum ben¿¿¿
"bence çekici"bi dakka bunu ben mi dedim?ufff neler oluyo bana yaa.eee tabi selena bunun cevapsız bırakır mı.
"Bence fazla yapışıksın""Sözlerine dikkat et güzelim. Pişman olabilirsin"ona boyle davranmak hoşuma gidiyo
"Beni sen mi pişman edeceksin?"
başımı Olumlu anlamda sağladım."Hiç durma"dedi ve gözlerini devirdi. Bi insana göz devirmek bu kadar mı yakısır ya..
########################
Sınıfa girdim niall ve demi ortalıkta yoktu.sanırım niall işi pişirdi :)
Selenanın yanı bostu bende hemen oturdum."Niall nerde?"diye sordu selen
"Bilmiyorum"dedim.Ariana iç çekti.
"Ne var?"dedi selena
"Herkes kendine birini buldu bile!"
"Hop! Ağır ol güzelim!selena ile ben birlikte değiliz.Ama Niall ile Demi nin şu an öüştüklerine bahse girerim."dedim.selena da beni başıyla onayladı.bu arada sınıfa hoca girdi ama ben hic takmadım kafamı sıraya koydum ve selenayı izlemeye basladım.Bir süre sonra oda bana döndü ve"Ne var?"decesine baktı bende ona "yok bişey"decesine baktım.o inatla gözlerime bakmaya başladı bende onun kahverinde kitlendim. öyle ne kadar bakistik bilmiyorum bakismamizi bayan adi herneyse böldü.
X:"bayan gomez bay malige bakmayı bırakıp bu soruyu bizim için çözer misiniz?zahmet olmassa!"
Sınıf kıkır kıkır gülerken selena sinsice güldü ve konuşmaya başladı."aaa hocam ayıp ama yapamadığınız soruyu bize mi cozduruyozunus?gercekten size hiç yakıştıramadım! O kadar üniversite okudunuz sonucta dimi?gerçi ben ondan da emin değilim sizi bu tiple hangi üniversite kabul ederki bu arada özkütle5/2 yani2,5 hocam cozemediyseniz anlata bilirim!!!"
dedi.Ooooooooo bu kız cidden tam benlik.sınıf gülerken bende kahkaha atıyodum bu sırada selena sınıfa döndü ve selam verdi.sonra yerine otırdu ayağını sıraya uzatıp pişkince sırıtıyozu ki kapı açıldı ve müdür girdi.
"Bayan selena mari gomez hemen odama!!"
Selena cıktıktan sonra hemen bendd cıktım ve mudurun odasına doğru yürüdüm.Sel müdürün odasının önünde durdu. Yumruk yaptığı elini avucuna vurarak bana kötü bir bakış attı. Böyle kötü kız gibi davranmasını seviyordum. Herşey senin sućun Zayn. Gururlanmayi bırak! Kızı lafa tuttun.
"Sorumlusu sensin Malik"dedi Sel ve içeriye girdi. Peşinden mi gitseydim? Bir bahaneyle sohbete yanlışlıkla dahil mi olsaydım? Üfff konu bana da dönebilirdi.
Başımı belaya sokabilirdim. Ama Sel için degerdi. Yinede girmedim. Heyecanla onu beklemeye başladım. Gerçi daha saniyeler olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Without The Love •» diall + zaylena {tamamlandı}
Fanfiction"Baştan başlayabilir miyiz? Yabancılar olarak? Kendimi tanıtabilir miyim? Yeni anılar oluşturabilir miyiz Demi?"diye sordu uzunca. Tek kelime etmedim. O kadar burkulmuştum ki telafisinin imkansız olduğunu düşünüyordum. Niall başını aşağı yukarı sall...