-18-

397 51 6
                                    

*Demi'den* ♡Asu♡arkadaşlar multimedyadaki video buradan açılamıyor. EVERYTHING HAS CHANGED

Eve gidiyordum. Kızgınlığım tavan yapmıştı. Ve okulun ortasında eve döndüğüm için büyük ihtimalle müdür pazartesi benim canımi okuyacaktı. Ama kalbim daha fazla kırılamazdı zaten. Bana güvenmediğini söylemisti. Açiķça. Oysa ben ona ćok güveniyordum.

Lanet olası yağmur içinde bulundugum durumu daha da dramatikleştiriyordu. Film gibi ya! Adam basbaya bana güvenmediğini söyyledi ya!

Eve sırılsıklam bir şekilde varmıştım. Kapıyı açarak içeriye girdim. Ve büyükannemin bana merakli ve endişeli bakışlarına maruz kaldım. Korkmuş gibiydi. İslak montumu çıkarıp askıya astım. Başım ağrıyordu.

"Ne oldu Demetria?"diye sordu bana sarilirken. Onu iyice sıktım.

"Sorun yok büyükanne. Yanlızca başım ağrıyor. Odama çıkabilir miyim?". Büyukannem geriye cekildi ve oldukca tatlı bir ifade ile başını salladı. Merdivenleri çıkarak odama girdim. Kendimi bi ay kadar oraya kapatıp kış uykusuna yatabilirdim.

Çekmecemden kulaklığımı aldım. Bu gün klasik kızlar gibi aşk acısı çekmeyi düşünüyordum. Mesela Sel i çağırabilirdim ve birlikte çikolatalı dondurma yiyerek romantik filmler izlerdik. Omuzuna başîmı koyarak ağlayabilirdim bile.

Ama onun yerine kulaklığımı takarak duygusal bir şeyler dinlemeyi seçtim. Kendimi yatağıma attım. Niall ın söyledikleri kulaklarımda yankılanıyordu. Ama sonra kulaklarımı telefonumuz zil sesi doldurdu. Tanımadığım bir numaraydı. Niall olduğunu anlamiştım. göz yaşlarımı sildim. Ve telefonu açtım.

"Ne?"

"Pencereni açar mısın? Burası oldukça yüksek"

"Hayır"dedim sertçe. Hemen teslim mi olucaktım. Birden duraksadım. Penceremi mi? Arkamı dönerek pencereye baktım. Telefonunu kulağından çekerek el salladı. Ve sırıttı. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Buraya mı gelmişti? Ustelik kendini affettirmek için ha? Fena yöntem değil. Ama etkilide değildi.

Niall tekrar pencerenin kolunu göstererek açmamı istemeye çalıştı. Başımı iki yana salladim. Onca lafdan sonra onu affetmem zannettiği kadar kolay değildi. İki elini birleştirerek yalvarır gibi yaptı Niall. Yapma bunu! O mavi gözlerle bakma bana oğlum ya! Seni affetmek istemiyorum. Niall ardından dudaklarını büzdü. Daha fazla dayanamayıp pencereyi açtim ve içeriye girmesine izin verdim.

Niall içeriye atladı ve derin bir nefes aldı.
"Teşekkür ederim"dedi Niall. Üstünü çırptı. Pencereme kadar uzanan sarmaşıklardan tırmanmıs olmalıydı. Aferin sana mankafa. Ya düşüp yaralansaydın? Ne yapardım o zaman ben?

"Konuşalım mı?". En son bunu bana dediğinde ilan-ı aşk etmişti ve oldukça romantik ti. Ama öpücuğü bir òğretmen bozmuştu. Tek kaşımı kaldırdım. Cevap vermedim.

"Özür dilerim. Şey sana güvenmediğimi söylerken ciddi değildim. Güveniyorum. Sanırım herkesten çok. B-ben....kıskandım işte"

"Bende kıskanıyorum oğlum! Ruhsuz falan değilim bende. Ama sana güvenmediģmi söylemiyorum değil mi? Bella ile sarmaş dolaś prova yaparken arkami dönüp gitmiyorum. Ve ya herhangi biriyle konuşurken". Off baya atarlandim be! Bas gaza kızım. Anlasınlar senin kim olduğunu.! Niall başını eğerek dudaklarını büzdü. Ve yere bakarken başînı salladı.

"Haklısın"

"Evet, evet öyleyim"

"Üzgünüm"dedi ve şu masumca bakişını attı bana. Tamam işte! Hemen yumuşamıştım. Eğer birde mavi gözlerine bakarsam ona sarılacaktım. Bakışlarımı pencereden dışariýa yönlendirdim.

"Pislik herifin tekisin"dedim daha fazla yumuşamamak için.
"Biliyorum. Ve gerizekalıyım değil mi?"

"En büyüğünden"dedim ve gülmemeye çalıştım.
"Ve bok gibi kokuyorum değil mi?"diye sordu. Omuz silktim. Dürüstçe cevap verdim.

"Pek de değil. Aslında kokunu seviyorum"diye mırıldandım. Ve Niall a döndüm. İfadesinde şaşkınlık vardı.
"Öyle mi?" Ve mavi tişörtünü kokladı. Ardindan da ekledi "Peki nasıl kokuyorum?"diye sordu. Tekrar omuz silktim ve dudaklarımı büzdüm.

"Çikolata gibi. Ve biraz da çiçek". Niall tek kaşını kaldırarak baktı. Ardından tebessüm etti. Tekrar ya sn gülmsne slk şy dememe gerek var mi? Gamzelerini yerim ben senin lan!

"Özür dilerim Demi. Gerçekten. Ben sadece......şey.......seni kaybetmek i-istemiyorum". Gözümden yaşların akmasına izin verdim. Ve gülümsedim.
"Beni affedebilecek misin?"diye sordu yumusak sesi ile. Yanaklarımdan akan göz yaşlarını sildim. Hafifçe başimı salladım.

"Sanırım evet"dedim burnumu çektikten hemen sonra. Niall tekrar tebessüm etti. Elimi tuttu.

"Teşekkür ederim. "

"Sey Ansel a gelirsek-"tam bir açıklama yapacaktım ki Niall ın dudaklarıma değen dudakları beni böldü. Ve elimde olmadan kollarimi boynuna dolamama sebep oldu. Tabi birde opücüklerinin tadını çıkarmama.
Yatağimın üstündeydik ve ikimizde doğrularak dizlerimizin üstünde durduk.

Öpücüklerine karşılık vermeye çalışırken bir yandan da Niall ın tişörtünü hızla çıkardım. Ve inanın neden ve ya nasıl yaptım bilmiyorum. Dedim ya! Yanıda iken neler olup bittiğini anlayamıyorum.

Vücudunu bana yapıştirarak belimden beni iyice kavradı. Ama kapımın gürültülü bir şekilde açılması ve birinin öksürmesi bize engel oldu. Panikle oraya döndüm. Niall beni kavramayı bırakıp tişörtüne uzandı. Gelen Sel di. Ve yanında Liam vardı. Şimdi de onunla mı işi pişiriyor yoksa? Tabi kide hayır.

Sel birini gerçekten sevince ondan kolay kolay vazgeçmezdi. Ve açikçası neden burada olduklarını çok merak ediyorum. Kajretsin! Yine biri öpüşmemizi berbat etmişti. Liam sırıttı. Bu sırada Niall çoktan üstünü giymişti.

"Aaa bölüyor muyuz?"diye sordu Liam. Gülmemek için çok çaba sarfediyodu. Yatağa oturdum. Ve yüzüme avuçlarımin arasina aldım.
"Evet bölmuşüz"dedi Selena. Benim sinirlendiğimi anlamış olmalıydı. Elbette ki! Sinirlendiğimi ondan iyi kimse anlayamaz.

"Burada ne işiniz var čocuklar?"diye sordu Niall. Gerçi su an bu soruyu onların Niall a sorması gerekiyordu. Sel omuz silkti.

"İkinizinde ortadan kaybolması tuhaf geldi. Sanırım Liam da öyle duşünmüş ki okuldan kaçarken karsılastık. Önce Demi yi kontrol edip sonra sana geçecektik"diyerek uzun bir açiklama yaptı Sel. Onlara baktım. Kızardığımdan emindim. Bizi öpüsürken görmüşlerdi. Sel açisından sorun yoktu. Ama Liam....

Niall Liam ile birlikte gitmişti. Çikış saati çoktan geldiği için Sel ile bizde takılıyorduk. Ve bir kek yapma kararı almıştık. Anlıycağınız mutfak berbat haldeydi. Ama emeklerimizin karşılığını almıstık çünkü ortaya leziz bir kek çıkmıştı. Üstelik büyükannem de çok beğenip çayı ile keyfini çıkarmiştı. Tombişim benim ya. Çok tatlı kadın.

Without The Love  •» diall + zaylena {tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin