*Demi den*
Sabah alarmımla ayağa dikildim. Her sabah, her sabah lanet olasi bir sekilde aynı. Lanet olsun dostum :) Dolabımı açıp giysilerime uzandım. Kırmızı sortumu,beyaz gömleğimi ve leopar ceketimi giyecektim. Telefonuma bir mesaj geldi. Ve ya bildirim her neyse
On beş dakikaya ordayım. Zayn i ziyaret için yani
*Niall*
Tebessüm ettim. Üstümü giyindim. Bir yandan umarım Zayn iyidir diye dua ediyordum. Sel il yumrukları serttir. Demiştim sıkı kızdır. Geçen sene onu yanağından öpmeye yeltenen bir oğlanı geçirdiği yumruk ile bayıltmıştı. Yani Zayn e verebileceğim en iyi tavsiye Selena ya sarkmaması ve canını sıkmaması olur.
Gerçi Selena nında bir şeyler hissettiği ortada. Bu tür şeyleri saklamayı beceremez. Bir korna ile kendime geldim. Odamın penceresinden dışarıya baktım. Bu beyaz üstü açık araba Niall inkiydi. Aşşağıya indim koşarak.
"Günaydın büyükanne"dedim ve arkasından sarılıp büyükannemin yanağına bi öpücük kondurdum.
"Günaydın tatlim. Sanırım şu dünkü çocuk geldi."
"Evet. Bi arkadaşı ziyarete hastahaneye gideceģiz"
"Tamam kendine dikkat et"
"Sende"dedim ve tezgahtan bir elma alarak evden çıktım. Niall ile göz goze gelmem bir oldu. Gozlerimi kaçırdım ağnında. Ne zaman mavi gözlerine baksam kendimi kaybediyorum ve rüya alemine geçis yapıyorum. Evet! Aşık olduğum kesinlikle ortadaydı. Lanet olsun o çekiciliğine! Arabaya bindim.
"Günaydın"dedim tebessümederek. Niall da gülümsedi.
"Günaydın". Ardından gaza bastı. Yol boyunca konuşmamasını umuyordum. Konuşursa yine o rüya alemine geçerdim. O ne yaparsa yapsın yanında iken rüya alemine geçeceğim açık gerçi. Basımı arkaya yasladım ve yaz esintisinin keyfini çıkarmaya baktım. Niall ın sesi mükemmel anı bozdu.
"Okula geç gitmemiz sence sorun olur mu? Müdür zaten kızgın bize". Omuz silktim.
"Bir sürü müdürle başa çıktım ben. Bununla da başa çıkabileceğime eminim"dedim havalı bir şekilde. İkinci günden okula geç kalmak ha? Müdür elbette ki azarlayacaktı ama sonra geçecekti nede olsa. Geçistirecektik onu. Hastahaneden Selena yı almadan çıkmaya niyetim yoktu.
Onu Zayn ile yanlız bırakamazdım. O Zayn. Onun hakkında çok fazla şey biliyorum. Ama onları daha sonra düşünmem gerek çünkü hastahaneye varmıştık. Niall kibarlık yapıp benim kapımi açtı aşşağıya indim.
İceriye daldık. Niall Zayn in oda numarasını öğrenmişti. Peşine takıldım. Sağa,sola dönüp durduk. En sonunda Iggy i ve koltukta oturan Sel i gördüm. Sel bizi fark edince ayağa kalktıVe koşarak gelip bana sarıldı. Onu sıkıca kavradım. Ağliyordu.
"Ahhhh. Sakin ol. Tamam geçti işte.". Sel i hafifçe kollarından tutup ittim.
"Onunla konußmama izin ver"
"Ne konuşacaksın?"diye sordu burnunu çekerken.
"Seninle ilgili değil"dedim tebessüm ederken. Elbette Sel ile ilgili konuşacağım. Sel başinı salladı. Odaya girdim. Louise, Liam ve Harry içeridelerdi. Zayn ise yatakta yatıyordu. Gözü fena morarmıştı ve ben kendimi tutamayıp güldüm.
"Beklediğimden daha kötüymüş" dedi Niall. Bende kendimi susturmayı başararak başımı salladım. Zayn sırıttı. Bu kez konuşan Harry oldu.
"Siz ćocuklar dün ne yaptınız?"diye sordu ve bunu yaparken iki işaret parmagıní birbirine sürttü. Yüzümdeki gülümsemeyi silerek öfkeyle ona baktım.
"Kapa çeneni Harry. Onunla konuşabilir miyim? Yanlız!". Çocuklar başlarını sallayıp odadan cıktılar. Derin bir nefes aldım. Zayn doğruldu.
"Neler oluyor?"
"Bak Zayn. Selena....şey o.... ahh bak o çok hassastır ve benim için çok değerli tamam mı? O benim herşeyim ve ona zarar gelmesini isfemiyorum"
"Ne demeye çalışıyorsun?"
"Seni tanıyorum Zayn. Perrie yi hatırlıyor musun? O benim eski bir dostum. Çok çok eski. Hatta artık birbirimizden nefret ediyoruz. Gerçi konu bu değil. Bak ona ne yaptığinı biliyorum. Aklına girdin, aldattın ve sonra bir mesaj ile terk ettin. Aynı şeyi sakın Sel e yapayım deme. Ona aşık olduğunu biliyorum. Ve onunda benzer şeyler hissettiği ortada. Ona zarar gelirse karşında beni bulursun. Ona iyi davran. Anlaştık mı Malik?"
"Anlaştık Lovoto"
"Lovato"diyerek kıkırdadım ve odadan çıktım.
**Zayn'in ağzından**
Demi odadan çıktığında dediklerini düşünüyordum. Şu perrie mevzusu herkesin bildiği gibi değildi gerçeği sadece bizim çocuklar biliyodu.size anlatmıycam sonra öğrenirsiniiz. Herneyse ben selenayı düşünmeye başladım evet onu seviyorum ve her ne kadar şu an durumu kötü olan ben olsamda selena için endişeleniyordum biliyorum saçmalık ama neye bu kadar çok sinirlendiğini ve iggyle kavga ettiklerini merak ediyordum.
Hastaneye geldiğimizden beri ne odaya girdi ne benle konuştu sanırım kendini suçlu hissediyo ama benimle bi konuşsa onun bir suçu olmadığını ve üzülmemesi gerektiğini söyleyecem ama gelmiyoki ben bunları düşünürken içeriye bir hemşire girdi serumuma ağrı kesici olduğunu tahmin ettiğim seyi jattı ve gitti o ciktıktan 1-2dk sonra gözlerim ağırlaşmaya başladı
.
Sanırım o ilaç uyumam içindi. Gözlerim kapanmadan önce düşündüğüm tek şey bayılmadan önce selenanın bana endişeyle bakan dolu dolu olmuş içinde kaybolabileceğim kahve gözleriydi.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Without The Love •» diall + zaylena {tamamlandı}
Fanfiction"Baştan başlayabilir miyiz? Yabancılar olarak? Kendimi tanıtabilir miyim? Yeni anılar oluşturabilir miyiz Demi?"diye sordu uzunca. Tek kelime etmedim. O kadar burkulmuştum ki telafisinin imkansız olduğunu düşünüyordum. Niall başını aşağı yukarı sall...