36

236 40 7
                                    

*Demi* Asu
Şarkı Crazy In Love Fifty Shades of Grey cover

"Seni affediyorum Niall"dememle başinı kaldırıp bana baktı.

"Cidden mi?"

"Evet. Şey b-ben...bilmiyorum...Liam a nasıl açıklayacağım?"

"Anlayacagından eminim"

"Niall, Liam ın yeri farklı derken ciddiydim."

"Biliyorum"

"Neden gittin? Neden beni bıraktın?"diye sordum göz yaşlarımı tutmaya çalışırken.

"B-ben....benimle iken....sana durmadan acı çektirdiğimi düşündüm. Eğer ben hayatından çıkarsam daha iyi olacaktin"

"Hayır, bu çok saçma. Gittiğin günden beri berbat haldeyim. Şey...bunu Liam a alıştırarak söylemeliyiz."
Elimi ensesine yerleştirdim.Kendimi daha fazla tutamıyordum ve Niall bana beni öpmeden hemen önce baktığı gibi bakıyordu.

"Şimdi beni dinle. Bu gün olanlar yanlızca bizim aramızda kalacak ve asla sorgulamayacağiz anlaştık mı?"diye sordum. Kalp atışlarım fena halde hızlanmıştı. Niall ın başını sallaması ile dudaklarına gömüldüm.Tanrim! Onu öpmeyeli uzun zaman olmuştu ve dudaklarinin tadını özlemiştim.

Karşılık vermeye başladı. Ardından elini üzerimdeki tişörtün içine soktu ve vücudumda gezdirmeye başladı. Parmaklarımı saçlarının arasında dolaştırıyordum. Niall beni kendine bir kez daha sertçe çekti ve vücudum tamamen onun vücuduna yapiştı.

Niall bir saniyeliğine geri çekilerek tişörtumü çikardı. Tişörtümü kenara fırlattıktan sonra iki eliyle yanaklarımı tutarak beni öpmeye devam etti. Niall ın sert öpüşleri kalbimin fırlayacakmış gibi atmasına neden oluyordu. Beni duvara yapıştırdı. Ardındanda beni kucakladı. Ve tıpkı rüyamdaki gibi boynumu öpmeye başladı. Ama bu rüyamdaki ile kıyaslanamayacak kadar müthiş bir histi.

Boynumda yavaş yavaş göğüslerime indi ve orayı öpmeye başladı. Neyseki sütyenim üstümdeydi. Geri çekildi ve gözlerimin içine baktı. Nefes nefeseydik ikimizde

"Seni özledim. Kokunu özledim"diyerek beni indirdi. Bu kadar mıydı? Ona tebessüm ederek yanağından bir öpücük verdim.
"Bende seni özledim. Hemde çok"derken yavaşça tişörtünü sıyırmaya başladım. Fakat Niall bileğimden tutarak beni durdurdu.

"Daha fazla ilerleyemeyiz Demi"

"Neden? Seni istiyorum Niall. Uzun zamandır bunun için bekliyorum"

"Devam edersek...şey....durmam imkansız hale gelebilir"

"Ben seni durdurmayı basarırım"

"Demi lütfen-"

"Şşşşşhhh"diyerek onu kestim. Elimi yanağina koydum. Ve baş parmagımi alt dudağında gezdirmeye başladım. "Seni seviyorum"dedim kısık sesle. "Hemde çok"diye ekleyerek tekrar dudaklarımi dudaklari ile birleştirip onu öpmeye başladım. Önceki kadar sert değildi. Yumusakca öpüyordum. Ve Niall ında sonunda karşı koyamayıp karsılık verdiğini hissettim. Fırsattan yararlanarak Niall ın tişörtünu de çikardım ve kenara fırlattım. Ne deMek istemişti? Nasıl durması imkansız olabilirdi ki? Niall o insanlardan değildi. Minik bir gülümsemenin ardından birbirimizi öpmeye devam ettik.

Yine baştan aşşağa kavruluyordum. Niall çekildi. Eğildi ve şortumun bittiği yerden itibaren karnımı öperek yukarı çiktı. Bunu niye yaptı bilmiyordum ama bir şekilde hoşuma gitmişti. Sonunda dudaklari tekrar benimkileri buldu. Ellerini saçlarımın arasına daldırdı ve baßımdan sıkica tutarak beni kendine olabildiğince bastirdi. Dudaklarimi ara sıra ıssırıyordu ve bu minik ağrılara sebep oluyordu. Hatta ağzımdan bir kaç kere 'ahh' cıkmıştı.

Niall ilerleyerek tekrar sırtımın duvara çarpmasına sebep oldu. Ellerini çekti ve benim ellerimi tutarak kaldırıp duvara yasladı. Boynuma indi yavaşça. Ve kücük bir noktayi ağzına alarak emmeye başladı. Tamam artık iş biraz daha değismişti. Sanki bundan zevk alıyor gibiydi. Yani....oyle işte. Nasıl açıklayacagımı bilmiyorum. Ama her türlu hosuma gitmişti.

Niall emmekte olduğu noktayı ıssırınca tekrar "Ahhhh"dedim çünkü acımıştı. Niall başıni kaldirarak beni -dudaklarimdan- öpmeye devam etti. Ellerini sırtımda gezdiriyordu. Benim ellerim ise boynundaydı. Öpüşü inanılmaz derecede sıcaktı. Vücudum ona yapışmıştı ki bu beni artık rahatsız etmiyordu. Kendimi tamamen ona aitmişim gibi hissediyordum.

İki eliyle birden sütyenimin kopćasını açtı. O an durdup geri çekildim ve üstümden düsmemesi için uğraştım.
"Ne yapiyorsun?"diye sordum sesimi hafif yükselterek. Niall beni umursamadan öpmeye devam etti ama ben tekrar geri çekildim. Bir yandan da kopçayı takmaya çalışıyordum.

"Niall dur"

"Durmamamí söylemiştin"dedi Niall. Ellerini tekrar sırtıma yerleştirerek boynuma gomüld. Basıni geri ittim. Fakat izin vermiyordu.
"Niall çekil! Çekil dedim!"diye bağırdım. Niall beni kendine çekerek vücudumu vücuduna yapıstırdı.

"Seni istiyorum Demi"

"Niall dur! Yeter artık! Ben henüz on yedi yaşındayım seni salak!"diye bağirdım ona. Sonunda geri çekildi. Yere bakarak daha da geriye gitti ve karşıdakı duvara yaslandı.
"Özür dilerim. B-ben...."devam etmedi. Ağladiğımı fark ettim. Uere çöküp ellerimle yüzümu kapattım.

"Üzgünum Demi. Kendime engel olamadım ben....üzgünüm"diye ekledi Niall. Ona kızamazdım. Başta beni uyarmışti ve ben herşeye rağmen devam etmesini sağlamıştım. Tekrar ayaga kalkarak -neredeyse- çıplak olmamızı umursamayıp ona sarıldim.

"Bu senin suçun değil. Seni dinlemeliydim. Sorun yok"dememle Niall da bana sıkıca sarıldı. Onu birkez daha kaybetmeyecektim. Biliyorum yaptıklarım doğru değildi. Ama beni fena hale getirmişti. Artık onsuz olmak istemiyordum. Herşeyi alttan alacak ve düzeltecektim. Ve başımdan öptü. Bir eli de saçlarımın arasındaydı. Ona sarılmayı çok seviyordum. Kalp atışlarını duymak beni iyi hissettiriyordu. Bu arada da nefes alıp verişlerim normale dönmüştü. Başımı kaldırarak ona baktım. Niall yüzümdeki bukleyi kulağımın arkasına yerleştirdi. Baa tebessüm ederek.

"Seni seviyorum Demi"dedi yumuşak sesiyle.
"Bende seni Niall. Bende seni seviyorum"diye karşılik verdim.
"Birdaha beni bırakma"diye ekledim tekrar gòğsüne başımı koyarak

"Birakmam"

"Söz verir misin?"

"Söz veriyorum Demi."

Ööööö nasi olmuş ? :) yorumlarinizi bekliyorum. XOXOXOXOXO

İÇİMDEN BİR SES FİNALE YAKLAŞIYORUZ DİYORRRR

Without The Love  •» diall + zaylena {tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin