-8-

602 61 10
                                    

*Demi nin ağzından*

Görevli bize bayağa kızmıştı. Evet! Başimız dertteydi. Ama sebebi dersten kaćmamızmıydi yoksa öpücük mü bilmiyorum. Ona öpücük denemezdi ki! Niall a yardım etmek için yapmıştım. Yani aslı da müdür bana bir teşekkür borçluydu. İçeri girdik. Müdür kollarını birleştirmiş etrafta dolanıyordu.

"Kütüphanelerdi. Derse girmemişler müdür bey. Ve orada bir şey yapıyorlardı"dedi çenesi düşük görevli. Müdür kızgınlıkla bize döndü. Görevlinin neyi kast ettiğini anlamış olmalıydi.

"Ahh burada bekleyin."dedi müdür ve odasından hızla çıktı. Tabi görevlide ortadan kayboldu.

"Yandık biz"dedi Niall saçlarını çekici bir şekilde düzelterek. İc çektim. Odaya göz gezdirdim. Ne vardı ki yani? İlk gunümde dersten kaçmam yapmamı beklemeleri gereken birşeydi. Kim bilir müdür ne için gitmişti. Aradan pek zaman geçmeden müdür içeri girdi. O masasına yönelirken de Sel daldı. Zavallım ya. Kim bilir onu ne için suçlamıslardı.

müdür bana ve Sel e döndü:

"sizin derdiniz ne haa! Daha geldiğiniz ilk günlerden bu ne simariklik!!". Amma uzatın müdür!

"sizin yaptıklariniza alışkınız ama bu çok ağır bir şey bay horan"

N:ama yanlış an..."niall daha sözünü tamamlayamadan müdür sözünü böldü:

"tamam bay horan doğru veya yanlış fark etmez bu seferlik kızların hatırına affediyorum ama bir daha olmasın"diye ekledi. Niall başını benim gibi salladı. Belki bi dinleseydi anlayabilirdi bizi. Ego manyaği,şişko. Boynumuzu büküp dırayla dışarı çıktık. Sel etrafa bakınıyordu. Zayn düşünceli bir halde sağa sola gidip duruyordu. Sel onun yanına gitti. Ve gözden kayboldular.

"Başına dert açtığım için üzgünüm"dedim tuhafça. Başımıza zaten sık sık dert açardım ama bu kezki farklıydı.

"Asil ben üzgünüm. Ve teşekkür ederim"dedi Niall. Ben ona tebessüm ederken zil çaldı ve herkes koridorlara boşaldı. Niall yaklaşarak tam karşıma geçti. Bunu yapma ya! Gözlerine dalmaktan ve herşey unutup kucagına atlamaktan korkuyorum o zaman.

"Bu akşam çocuklarla bar a gideceğiz. Gelmek ister misin?"

"Elbette"dedim tebessümüme devam ederek. Bardan ve benden bahsediyoruz. Ayrılmaz ikiliyiz. Biz birbirimiz için yaratılmişız. Yani bar ve ben :D Niall başını salladı ve kayboldu. Tuhaf bir şekilde iç çekerken Miley beni kolumdan yakaladı.

"Bu akşam planın var ha?"

"Planimız var"diyerek lafını düzelttim.

"Birlikte gidiyoruz"

"Güzel"dedi Miley. Birlikte dışarı çıkıp Iggy yi aramaya başladık. Eve gitme vakti gelmişti nede olsa. Fakat Iggy ortalarda yoktu. Sel i gördüm. Zayn i Iggy nin arabasına bindirmek ile meşguldü. Ki bu bizim arabayı kaçırdığımız anlamina geliyor. O neydi öyle? Zayn in gözü mü morarmıştı? Harika ya! Bir korna sesi ile irkildik. Bu Miley in annesiydi.

"Hadi seni de bırakalım"dedi Miley kibarlık yaparak.

"Ben başimın çaresine bakarım" dedim ve yürümeye başladım. Annesinin arabasına binen Miley i arkamda bırakip öylesine dolanmaya başladım. Harika bir ilk gündü. Sel, ben ve Niall müdüre yakalanmıştık. Sel hoşlandığından emjn olduğum çocuğun gözünü morartmıştı. Ben (kurtulmasi için) Niall i öpmüştüm ve buna rağmen bara gidecektim. Kim bilir Iggy ve Ariana ya ne olmuştu? İyi olmadiklarından emindim.

Bana doğru gelen Niall ı gördüm ve kalbim yerinden çıkacak gibi oldu.

"Neden hala buradasın?"diye sordu ben kendime gelmeye çalişırken.

"Bizim hainler çoktan gitmiş."

"Bırakmamı ister misin?"

"Sanırım"dedim dudağimi bükerek. Kızım şu çocuğun yanında dudak haraketleri yapma!

Niall ın beyaz arabasına bindik. Taktığı güneş gözlükleri ile çok havalı görünüyordu. Gaza basmadan hemen önce bana gülümsedi. O arabayı sürerken ben dudağımı kemirmekle meşguldüm. Bir yandanda yolu tarif etmeye çalışıyordum. Niall daha da hızlandı.

Sakin ol Lovato! Hadi ama cocuk o kadarda çekici deģil! Tamam o kadar cekici! Dudağımı kemirmemeye çaliştım. Barda ne giyecektim? Mini bir elbise mi yoks agöze çarpayan şeyler mi? Hmmm.... Aklıma hiç bir şey gelmiyordu. O yanimda iken sanki beynim donuyor ve çalışmıyor gibiydi. Mantıklı düşünemiyordum. En kötüsü ve ilgimci de ; sürekli dudaklarının tadinı duşünmekten kendimi alı koyamıyordum.

Aćıkça belliydi ; Aşık olmuştum.

HERKESE MEHABA.

ARKADAŞLAR YENİ KAPAKLAR TASARLAMAK İSTIYORUZ AMA HER ŞEYI TELEFONLARIMIZDAN HALLETTIĞIMIZ İÇİN ÇOK ZOR OLUYOR. AÇIKÇASİ BİZE YENI KAPAKLAR TASARLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. TASARLADIĞINIZDA TEK YAPMANIZ GEREKEN DUVARIMUZA BUNA DAIR BIR MESAJ BIRAKMAK. SİZE GMAIL ADRESIMIZİ VERELİM VE SİZDE O ADRESE GÒNDERİN. BÖYLECE BİR SÜRE SİZİN KAPAKLARINIZI KULLANABİLİRİZ. YARDIMLARINIZ IÇIN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER :*
♡♡ASU♡♡

Without The Love  •» diall + zaylena {tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin