-34

229 45 11
                                    

*Demi'den*              Asu

Zayn in arabasında okula doğru gidiyorduk. Sel Zayn in hemen yanına oturmuştu. Biz ise arkadaydık.

"Nasılsın Demi?"diye sordu Zayn. Orada dur bakalım! Bana yanlızca Sel ve adını ağzıma almak istemediğim kişi Demi diyebilir. Tabi bunu sesli söylemedim.
"Neden sordun?"

"Dün bayağı kötüydün"demesi ile Sel in onu dürttüğunü gördüm. Gözlerimi devirdim.
"Sen olmasan iyi olamazdım Zayn"diyerek dalga geçtim ve başımı yan yatirarak gülümsedim. Hani şu sinsice gülümseme var ya.

"En azından Sek için iyi geçinemez misiniz?"dedi Sel. Solugumu sesli bir şekilde dışarıya verdim.  Bu tamam ama yanlızca senin için demek oluyor.
"Ben çabalıyorum"dedi Zayn ve bu sinirlerimin iyice tavan yapmasjna sebep oldu. Zayn e sövmeye başlayacakken Liam konustu.

"Üstüne varmayın. Çok şey atlattı"dedi bana bakarak. Bunu niye bana bakarak söylemişti ki? Herneyse biz bu sırada okula varmıştık. Zayn in parketmesini beklemeyip Liam ile ben indik ve içeriye yürüdük. Hizlı adımlarla ilerliyordum ve Niall ı görmeyeceğim için içim rahattı.

"Beni savunduğun için teşekkür ederim"dedim hemen arkamdan olabildiğince hızlı gelmeye ćalışan Liam a.

"O topuklarla nasil bu kadar hızlı yürüyebiliyorsun?"dedi bana yetişmek için uğraşırken. Yavaşladım."Rica ederim. Neden Zayn den hoşlanmıyorsun?"diye sordu Liam. Durdum ve ona döndüm.

"Yanlızca....hakkında bildiklerimi bilmediğinden eminim."dedim. Liam bana tek kaşıni kaldirarak bakti. Neyi kast ettiğimi bilmiyordu. "Boşver. Bi ara anlatırım. Dersin ne?"

"Tarih. Ya senin?"

"Biyoloji"

"Bir şey sorabilir miyim?"dediğinde tekrar yürümeye başlamıştık. Sorma deme şansım var mi?
"Sor".

"Hadi diyelim ki ben sapığın ve gerizekalının teki olduğum için seni öptüm. Ya sen?"

"Alttan alttan hakaret mi ediyorsun sen bana?"

"Yanlizca soruyorum"

"Sessiz kalma hakkımı kullanabilir miyim?"diye sordum çantamı karıştırırken. Liam iç çekti ve "Hayir"dedi. Ne diyebilirim ki? Seni öpmeyi cok istediğimi fark ettim mi? O zaman onu durdurmak imkansız olurdu.

"Cevap verirsem şımarırsın"

"Öyle olsun Lovato"dedi Liam ve ben sınıfa girene kadar da konuşmadık. Yine en arkalardaki sıralardan birine oturdum. İçeri giren ve beni yine sinir edeceğinden emin olduğum Zayn ile hiç konuşmadım. Yanımdaki sıraya oturdu ve lolipopunu ağzından çıkardı.

"Naber?"diye sordu. "Benimle alıp veremediğin ne Demetria?"

"Benimle konußma Zayn."

"Sen cevab verene kadar susmayacağimı biliyorsun"

"Üfff. Yok bişey. Sadece canım sıkkın"dememle sustu. Ve Bayan Jane sınıfa girdi. Kahretsin işte yine başlıyoruz. Bayan Jane normalde yaptığının aksine masasina oturup defterini kariştırmadı. Onun yerine tahtanın onünde konuşmaya basladi.

"Günaydın. Bu gün aramıza yeni bir kişi katıldı"dedi gözlüğünü düzletirken. Eliyle kapiyi gösterdi. "Bay O'Brien, lütfen gelin". Dalga mi geçiyorsun? O an Dylan içeriye girdi. Dylan! Bizim Dylan! Eski lisemizde Selena ya delicesine aşik olan Dylan!  Ağzım açık bir sekilde ona baktım. Ve göz göze geldiğimizde ona gülümsedim. Ardindanda el salladim ve o da karşılik verdi. Dylan inanılmaz biridir. Kardeşim gibidir. Tamam biliyorum kardeşim gibidir dedigğim Liam ile şu an bi ilişki yasıyorum ama inanın Dylan farkli.

Without The Love  •» diall + zaylena {tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin