-33-

262 41 8
                                    

*Demi'den*
Eh 40. Bölümüzü yazmakta bana nasip oldu arkadaşlar. Umarım beğenirseniz yorum yazmayı unutmayın Asu

Bilincim yerine gelmişti. Uyanmıştım ama gözlerimi açmak istemiyordum. Alarm çalmadiğına göte henüz erkendi. Liam hala bana sarılıyordu. Gerindi. O da uyanmıştı. Bense uyuyor rolü yapmaya devam ediyordum.

Koltuk hiç rahat değildi. Boynum ağrıyordu ve sağ kolum üstüne yattığım için uyuşmuştu. Yerimiz fazlasıyla dar olsada haraket ederek sırt üstü yattım. Çok guzel uyuyo rölü yapıyom la bende.

Liam yanağımi okşadı. Basıni kaldirarak eline yasladı. Yanağımı okşamaya devam etti. Ve baş parmağını üst dudağimda gezdirdi. Kalp atışlarım hızlanmıştı. Heyecan basmıştı iyice beni. Sonra boynumu ovuşturdu. Ve eli yavaşca göğüslerime yaklaştı. Tamam bir kısmi açiktı. Dörtte biri diyelim. Elini göğsümü açikta kalan kısmında dolaştırdi ve ben durmasıni söylemiyordum çünkü hoşuma gitmiyor değildi.

Ardındnda boynuma bir öpücük kondurdu. O an gülümsemeden duramadım ve kendimi tutamayıp konuştum.
"Hani uyuyan kadınlardan yararlanmazdın"dedim gozlerimi açıp ona bakarak. Liam sirıttı. Gözlerini kıstı.

"Uyumadığını biliyordum."dedi tek kaşını kaldırarak. Aģzımdan bir "hmm"çıktı ki bu istem dışı olmuştu. Tamamen Liam a döndüm. Saçlarımla oynamaya başladı.

"Bu kadar dayanılmaz olmak zorunda mısın?"dedi kısık sesle. Ve bunu soylerken kızarmıştı.
"Bu kendimi daha zor tutmama sebep oluyor"diye de ekledi. Tut kendini koçum. İstediğin şey olmayacak. Kusura bakma. Konuyu değiştirmeliydim. Kendisini tutmak zorundaydı. Ve ben biraz daha göerinin içine bakarak susmaya devam edersem bana daha da yaklaşıp öpecekti. İzin veremezdim.

"Kahvaltı mı yapsak?"diye sormamla bana yaklaşmayı kesti Liam.
"Mesaj alındı."dedi dudakladını büzerek. "Yanlızca.....şey....dudaklarının tadına bakmamak çok zor"diye ekledi.

"Rujumu yiyebilirsin"dedim gülümserken.

"Gülümseyerek yaptığinda komik olmaktan ćıkıyor"

"Amaçta o zaten koçum. Hadi kahvaltı yapalım açım ben"

"Ya biz niye normal sevgililer gibi olamıyoruz?"dedi Liam yanağımi okşarken.
"Bilmem. Biz böyle iyiyiz"dedim omuz silkerek. Bacağimı üstüne attım. Amacım yanlıs bir şey degil. Ben böyle yatmayi severim. Ve ona sıkica sarıldım.

"Üff okuldan nefret ediyorum. Hep bòyle kalmamıza engel oluyor"dedi Liam. Onun görmeyeceğini bilsemde tebessüm ettim.
"Tek sebebi bu mu?"

"Seni öpmem için daha az zaman bırakıyor bana"

"Neden beni öpmeyi bu kadar çok istiyorsun?"diye sordum ona bakarak.
"Bilmem. Bu isteğe karşı koyamıyorum."

"Ahh çok tuhafsın Liam. Hadi kalkalım yoksa öğlene kadar uyuyacagım"dedim ve birlikte ayağa kalkıp mutfağa yöneldik. Ben buzdolabıni karıştırırken Liam radyoyu açtı. Vay be Sel in evinde radyo olduğunu daha önce hiç fark etmemiştim.

Buz dolabından yumurtalari çıkardım.
"Ah sesi aç bu şarkıyı çok severim"dedim cok tiz bir ses ile. Bruno Mars dan Locked Out Of Heaven çalıyordu. Şarkıyı söyleyerek yunurtalari kırdım ve bir tabaga boşalttim. Bir yandan da hafifçe dans ediyordum.

Çırpıcıyı aldım ve yumurtaları çırpmaya başladım. Dans etmeye ve sessizce şarkıyı söylemeye devam ederken Liam în ellerini belimde hissettim. Ardından beni tek harekette kendine çevirmesi ile elimdeki çırpıciyı tezgaha düşürdüm.

"Seni öpmemi istemiyorsan bir daha öyle dans etmemelisin."dedi Liam.
"Krebime devam edebilir miyim?"diye sordum yine konuyu değiştirmeye çalışarak. Liam elleriyle belimi daha da sıkı kavradı. Lütfen beni öpme. Lütfen beni öpme.

"B-ben üstümu değiştireyim. Ve duşa girmeliyim"dedi ve sonunda beni bırakarak uzaklaştı. O üstünu değiştirip duşa girene kadar ben hazırlanırdım. Krep i hemen tamamlayıp tavaya attim ve odama koştum. Üstdüme klasik şeyler geçirerek siyah şapkamıtaktım ve eyeliner çektim.

Krepler yanmadan hepsini tabaklara paylaştırdım. Zayn inde bizimle kaldığından emindim bu yüzden dört kişilik yapmışti. Övünmek gibi olmasın ama krep yapiminda ustayımdır.

Liam sonunda gelebilmişti. Saçları jafif ıslak gibiydi ve ıslak olduğu için vücuduna yapişan gömleğini yanlış dügmelemişti. Gözlerimu devirerek masayi hazırlamayı bıraktım ve ona yaklaştım

"Yanlıs dügmelemişsin süper zeka"diyerek dügmelerini teker teker açtım. Evet! Vücudu ıslakkken normalden çok daha çekici geliyordu. Ama ben kendimi kaptırmadan tekerar düğmelemeye başladım. Ve en üstteki iki dügmeyi açik biraktım. Böyle daha...mükemmel görünüyordu. Başımı kaldırdığimda (evet benden uzun) burun burunaydık. Liam sırıtıyordu.

"Ne?"

"Bana dokunmak için yer arıyorsun"dedi sırıtmaya devam ederken.
"Ne alakasi var ben sade-. Cümlemi tamamlamama Liam ın öpücüğü engel oldu. Yanlızca on saniyeliğine dudaklarını dudaklarımda hissetmiştim. Ardından geri çekildi. Ve ben ona şaşkınlıkla bakıyordum.

"Kendimi tutamadım"dedi gözlerini kaçırarak. Etkilenmiş miydi?? Belki biraz. Tamam çok. Neden bilmiyorum ama sağ elimle ensesinden tutarak on saniyeliğine bende onu öptüm. Geri çejildiğimde ise ona bakmadan direkt masaya yòneldim.

Sel i uyandırmak için mutfaktan çıkacak iken Liam in dudaklarına bordo rujumun bulaştığını görüp kıkırdadım.

"Ne oldu?"diye sordu ama cevab vermeden bir pecete alıp dudaklarıni sildim ki bu onun oldukca hoşuna gitmiş gibiydi. Ardından tebessüm ederei mutfaktam çiktım. Neden onu öpmuştüm? Neden bunu delicesine istemiştim? Evet! Onu çok fena öpmek istiyordum ve neden bilmiyordum. Kabul etmeliyim ki onu seviyordu. Aşk açisından yani. Dostça değil.

Kesinlikle onu saatlerce öpmek istiyordum. Sürtüğün tekiyim! Beni kavramasını aklımdan çıkaramıyordum. Odaya gidene kadar gülümsemiştim. On saniyede sürse dudaklarının hareketleri baştan çıkmama neden olmuştu.

PEKALA. BU BÖLÜM ÇOK NORMAL VE HAREKETSİZ BİR BÖLÜM OLDU BİLİYORUM. BU YÜZDEN UNUTMAZSAM BİR SONRAKİ BÖLÜMDE YARIN GELİCEK. HİÇ İÇİME SİNMEDİĞİNİ SÖYLEMELİYİM. BU YÜZDEN YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

Özellikle @kankayazarlar a ve @dialllove a sık sık yorum yazdıkları için teşekkür ediyprum
Harikasınız!!!

Without The Love  •» diall + zaylena {tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin