*selena'nın ağzından* *ZEHRA*
Hastahanedeki ikinci günümüzdü. Zayn ile hala konuşmamıştım. Açıkçası konuşmaya pek yüzüm yoktu. Dün demi odadan çıktıktan sonra sırıtıyodu bunun sebebini daha sonra sormak için aklıma yazdıktan sonra kafamı ellerimin arasına alıp dirseklerimide dizlerime koyup düşünmeye başladım tüm suçun bende olduğun, bütün sinirimi hoşlandığim cocukta cıkardığımı (evet artık kabulleniyorum gerçi zaten saklayamıyorum böyle şeyleri ama neyse) taki bu tarafa gelen ayak seslern duyana kadar bi tane hemşire zaynin odasına girdi cok uzun sürmeden çıktı ve bize donup
"Biraz uyuyacak ilaç verdik yarın çıkabilir "Dedi ve gitti bende çocuklara dönüp siz gidin ben beklerim burda hem kalbalık yapmayalım dedim.
Ne kadar dalga geçselerde sonunda gitmeyi kabul ettiler çünku okula gitmeleri gerekiyordu ki müdürle papaz olmayalım. onlar gittikten sonra bende sonunuda onunla konuşmam gerektiğni hiç değilse bir özürü hak ettiğini düşündüm ve odaya girdim ama uyuyordu.
Böyle tatlı bisey olabilir mi ya.. hemen baş ucundaki sandaleyeye oturdum ve o kusursuz yüzünü incelemeye başladım bi insan nasıl böyle melek gibi uyuyabilir ki o kusursuz kızları bıle kıskandıran kiprikleri, öne çıkan çene ve elmacık kemikleri, her zamankinin aksine anlına düşmüş gece karası sacları ile çok çekiciydi....
Kafamı sağ sola sallayıp bu düşüncelerden uzaklaşmay çalıştım ama olmadı o karşımda böyle kusursuzca uyurken bu düşüncelerden kurtulmak sandığımdan zor olacaktı. Ben bunları düşünürken gözlerim birden ağırlaşmaya başladı ve bu eşsiz manzaraya bakarak uyukuya daldım..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah tıkıtrı sesleriyle uyandım. Gözümü açtım ve masadan beni uyandırmadan su almaya çalışan bir zaynle karşılaştım buna kıkırdayarak kalktım ve sürahiyi elime aldım zayn hemen:
"Selena özür dilerim ben uyandırdım dimi salak kafam nolurdu sanki bi bardak su içmeseydim of ben-"
"Zayn sakin ol sen uyandırmadın zaten uyuya kalmışım. Kendine sövmekten vazgeçte al şu suyu iç !"
Diyerek su dolu bardağı uzattım. Ne kadar kötü bir kız olsamda onun yanında değişiyordum. Sanırım ömrüm boyunca beklediğim beni değiştirebilecek kişi oydu.
Bir yanımda degismek istemiyordum. Yani beni değiştirmesi fikri biraz....anlarsınız çelişkili işte. Ben beni değiştirecek birini hiç bir zaman istemedim. Yanlızca bekledim. Birini uğruna değişecek kadar sevebilmeyi bekledim. Ama sanırım buna hazır değilim. Değişmeye hazır değilim.
Zayn suyu yudumladı. Ve kenara koydu.
"Ne kadardır burdasın?"diye sordu.
"Bilmiyorum. Uzun süredir. Sanırım.". Zayn tebessüm etti. Ya ben senin gözlerini ve gülüşünü yerim lan!
"Ne?"diye sordum kabaca. Heyecanlanmaya başlamıştım. Zayn omuz silkti.
"Bana baktığın için teşekkür ederim"dedi sirıtmaya devam ederken. Toparlanıp tekrar kötü kız kimliğimi büründüm.
"Yavşama lan hemen. Suçlu olduğumuz için baktık yani."diyerek tersledim onu. Oğlum tamam bi yüz verdikte yani hemen öyle... olmaz yani. Ne bu acele.
"Bunu bir özür olarak kabul ediyorum"
"Et canım et"dedim tekrar umurumda değilmiş gibi. Gözlerimi kaçırdım. Pencereden dısarıya bakıyordum ama bakışlarını üstümde hissediyordum.Birkaç saniye süten sessizliği Zayn in sesi bozdu ve irkildim.
"Şsst kız! Ağladın mı sen?". Nereden anlamıştı? Dogru ya. Sabahlara kadar aģlayınca gözlerin elbette şişer. Salak Selena!
"Hayır be! Ne ağlaması?! Sacmalama!"
"Hıhı eminim. Kızım ağlamışsın işte. Bak bakıyım bi bana"demesiyle ona dòndüm. Ağlamadığımi kanıťlamaya çalışıyormuşum gibi başımi salladım.
"Sen bana mı üzüldün yoksa". Pis, ukala,yakışıklı,seksi yaratık..!
"Üfff Zayn bi git ya! Ben senin için ağlamadım bi kere"
"Niye agladın o zaman"
"Aģlamadım. Uyumadim ondan şiş gözlerim"dedim. Zayn tek kaşıni kaldırarak bana baktı. Hani hihi evet evet eminim dermiş gibi. Umursamadım. Ne yani? Onun için ağladığımı söyleyemezdim ya! Daha da yavşardı.
Ama abi çok tatlısin sen yaa..
Bakışmamızı derinlerden gelen telefon sesi bozdu. Oooo iggy eve gidince sana sarılmaktan boğacam.
Ama biraz atar yapmanın zararı olmaz.
"Ne var iggy?!!!"
"Atar yapmada dinle kızım sen okula gelmiyon bilmen okula yeni biri geldi kız ariana onla kavga ediyo hemen gel"
"Geldim bil bensiz kavga olmaz!"
Zaynin meraklı ve bi o kadarda çekici bakısları eşliğinde kapattım telefonu zay hemen
"Noldu selena? Ne kavgası?sen niye gidiyon?"
"Sakin ol şampiyon hadi kalk yolda anlatırım"
Dedim ve hastaneden çıkış islemlerini halledip cıktık ve benim arabama bindik.....
AŞ RKADSLAR KUSURA BAKMAYIN BEN ZAYLENA KISIMLARINI YAZAN YAZARINIZ OLARAK BAZI SIKINTILAR CEKİYORUM BU YÜZDEN ZAYLENA BÖLÜMLERİ AZALDI AMA SIKINTIYI HALLEDER HALLETMEZ BİR SÜRÜ BÖLÜM PAYLAŞACAK OLDUĞUMU BİLMENİZİ İSTERİM
Sizi seviyorum....*ZEHRA*
Bende Zehrayı seviyorum ♡Asu♡ :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Without The Love •» diall + zaylena {tamamlandı}
Fanfiction"Baştan başlayabilir miyiz? Yabancılar olarak? Kendimi tanıtabilir miyim? Yeni anılar oluşturabilir miyiz Demi?"diye sordu uzunca. Tek kelime etmedim. O kadar burkulmuştum ki telafisinin imkansız olduğunu düşünüyordum. Niall başını aşağı yukarı sall...