Arkadaşlar biz bir karar aldık. Bu ve bundan sonraki bölüm selena ve zayn ağzından olacak ve iki yazarınız olduğu için anlatım farkı olabilir.iyi okumalar .vote u unutmayın...:**
Selena'nın ağzından:
Demi nin Niall a olan bakışlarını görebiliyordum. Zavallınin asık olduğu o kadar çok belliydi ki! Ve Niall daha da aşk manyağı olmuş gibi görunüyordu. Demi başının ağridiğını söylemişti ama çoğumuz ikisinin baygın bakişlarını farkindyadık. Pizzaları Zayn ile beklerken (ki uzun sürmuştü) bir şeyler konuşmuştuk. Geneli Niall ve Demi ile ilgiliydi. Evet! O da farkındaydı. Ama ben açikçası onu tanımak istiyordum. Keşke biraz kendinden bahsetseydi. Keşke biraz "Ya sen?"falan deseydi. Demi nin aksine ben inkar etmeyi düşünmuyordum. Zayn den cidden hoşlanmıştım. Hadi ama ben kötü kızım diye birine ilgi duyamazmıyım? Demi ayağa kalktı."Çocuklar ben kendimi iyi hissetmiyorum. Biraz dinleneceğim. Ararsanız kutüphanedeyim"dedi başını tutarak. Ve kantinden ayrildı. Hemen ardından da Niall kalktı
"Pesinden gideyim. Kaybolur şimdi". Haha evet! Kesin ondan zaten. Yoksa kızın güzelliğini falan incelemeyeceksin. O da gözden kaybolduktan sonra Louis konusmaya başladı.
"Kızlar size okulu gezdirelim mi?"
"Olur"dedi Miley. Ariana ve Iggy de onayladılar.
"Ben kalacağim. Hiç halim yok valla"dedim gerinirken. Başlarını salladılar.
"Abi siz gidin bende gelmiycem" dedi Zayn. Yeeeyy. O da kaliyo. Heyecan basmıştı beni. Burası birden ısındı mı ne? Zayn ile baş başa kalmıştık. Üfff ben harbiden terlemeye başladım. Bunu belli etmemek için bitirmediğim pizzamdan bir ıssırık daha aldım."Eee okul nasıl sence?"diye sordu Zayn. Yutkundum.
"Fazla oteriter"dedim kötü kız tavrımı sonuna kadar koruyarak. Okulmuş! Kimin umrunda? Benim değil. Zayn e baktım. Kollarimı göğsümde kavuşturarak geriye yaslandım.
"Sen kötü kızlardansız değil mi?"
"İyi tespit"dedim övünerek.
"Bence çekici"
"Bence fazla yapışıksın"
"Sözlerine dikkat et güzelim. Pişman olabilirsin"
"Beni sen mi pişman edeceksin?"dememle başını salladı ve bana kötü kötü baktı.
"Hiç durma"dedim gururla. Ve gözlerimi devirdim. Zayn güldü. Hatta kahkaha attı.(sanırım eriyorum.. Neyse asıl mevzuya dönelim) Sanırım daha sık ona kötü davranmalıyım çünkü nedense dediği şey hoşuma gitmişti. Biraz manyak miyım ne? Biraz da degil basbaya manyağım ben.:)#####################
Zil calmistį ve ders maalesef fizik di. Neden fizik dersi var ki? Çok saçma. Sınıfa girip üstümdeki gözleri umursamadan Ariana nın yanına oturdum. Gözlerim ilk olarak Demi ile Niall i aradı. Ama yoklardı. Kütüphanede işi pişiriyor olabilirlerdi. Çok şeker :). Ardından gelip Zayn yanima oturdu. Tanrim bu çocuk niye böyle tatlıydı?
"Niall nerede?"
"Bilmiyorum"dedi soruma karşılik olarak. Amacim sohbet baslatmakti evet. Ariana iç çekti.
"Ne var?"
"Herkes kendine birini buldu bile"
"Hop! Ağir ol güzelim! Selena ile ben birlikte değiliz. Ama Niall ile Demi nin şu an öpüştüklerine bahse girerim"dedi Zayn hizla. Bende basimj sallayarak onayladim. Ama birlikte olmayi isterdim. Gerci bu kötü kiz imajimi yerlebir edebilirdi ama benim umrumda değil istiyo işte hah! Yine simarikligim tuttu.ben bunlari düşünürken içeriye bayan adı herneyse girdi ve derse başladı.çokta umrumda sanki ben zayni izlicem :)kafami ona çevirmiştimki onunda bana baktığını fark ettim."ne var"dercesine kafami sakladım oda "yok birsey"dercesine kafasını salladi(nasil oluyosa artik)ama ben pes etmedim ve elalarina bakmaya devam ettim oda benim kahvelerime bakmaya devam etti.öyle ne kadar bakistik bilmiyorum bakismamizi bayan adi herneyse böldü.
X:bayam gomez bay malige bakmayı bırakıp bu soruyu bizim için çözer misiniz?zahmet olmassa!
Sınıf kıkır kıkır gülerken bende bu kadının bir dersi hak ettigine karar verdim ve
"aaa hocam ayıp ama yapamadığınız soruyu bize mi cozduruyozunus?gercekten size hiç yakıştıramadım! O kadar üniversite okudunuz sonucta dimi?gerçi ben ondan da emin değilim sizi bu tiple hangi üniversite kabul ederki bu arada özkütle5/2 yani2,5 hocam cozemediyseniz anlata bilirim!!!"
Sınıf buna kaahkahalarla gülerken hoca sınıftan koşarak ayrıldı. Buda amma mızmız çıktı be.neyse bende sınıfa döndüm ve selem verdim(buda benim prensibim)sonr yerime oturdum ve ayaklarımı sıraya koydum.sınıf hala gülerken sınıfın kapısı açıldı ve içeriye bizim göbekli müdür girdi.
"bayan selena maria gomez hemen odama!!"
Işte şimdi boku yedim¡¡¡¡¡¡¡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Without The Love •» diall + zaylena {tamamlandı}
Fiksi Penggemar"Baştan başlayabilir miyiz? Yabancılar olarak? Kendimi tanıtabilir miyim? Yeni anılar oluşturabilir miyiz Demi?"diye sordu uzunca. Tek kelime etmedim. O kadar burkulmuştum ki telafisinin imkansız olduğunu düşünüyordum. Niall başını aşağı yukarı sall...