-41

215 39 10
                                    

*Demiden*            Asu

Dizlerinden kalkmama sebep olan şey kapının deli gibi çalınması olmustu. Oyle ki yeerimden hoplamıştım. Mutfaktan çıkarak antreye yöneldim ve  kapıyı açtım. Zayn bana hayal kırıklığına uğramış gibi bakıyordu. Tek kaşını kaldırmıştı.

"Başka birini mi bekliyordun?"diye sordu gülerken. Gözlerimi devirdim. Kenara cekilip ona yol açtım.
"Mutfakta"dememle Zayn başını sallayıp hızla içeri daldı. Ardındanda mutfaģa girdi. Mutfağin kapısında durup onları izledim. Niall Zayn i görünce ayağa kalktı.

"Dostum dünden beri nerdesin sen! İnsan haber verir! Bayan Horan beni aradı."

"Kahretsin ben onu tamamen unutmuşum"dedi Niall ve bu sirada anlına vurdu. "Ahh lanet olsun!"

"Meraktan öldük."

"Ben Sel e söylemiştim"

"Onu hiç sorma. Dün dediğin lokantaya gittim. Dylan ile yemek yiyordu. En basta arkadasça görünselerde Dylan Selena nın elini tuttu. Ve ben o an gelen makarna tabağını Dylan ın başından aşşağiya boşalttım. Selena fena köprüdü. Birbirimize bağırmaya basladik ve beni zorla lokantadan çıkardılar."
Bir kahkaha patlattığımda Zayn yüzünü astı. Niall da gülmemek için kendini zor tutuyordu.

"Bak Zayn, Sel öyle şeylerden hoşlanmaz. Zpru sever. Bilirsin işte romantik ortamlar ve davranışlar onu etkilemez. Umudunu kaybetme"

"Ahh her neyse bana kalırsa ikinizde evlerinize dönmelisiniz. Bayan Horan ın buraya gelmesini istemeyiz"dedi Zayn. Aslında onunla konuşmak hiç fena olmazdı.

         ***

Niall ın arabasında gidiyorduk. Evini buradan görebiliyordum. Ama ònce beni bırakacaktı. Cidden Bayan Horan la konuşmak istiyordum. Öncelikle ondan özür dilemeliydim. Ve teşekkür etmeliydim çünkü o olmasa Niall a karşı olan umudumu çoktan kaybetmiş olurdum. Arka koltukta ses çıkarmadan oturan Zayn sonunda konuştu.

"Ne yapıyoruz?"diye sordu.
"Benim eve gitmem gerekiyor. Annem kalp krizi geçirmemeli"

"Bende Sel in yanında olacağım. Bay ve Bayan Gomez geldi Malik. Yani eve daha nadiren gelmelisin yoksa Bay Gomez pestilini çıkarır"dediğimde Zayn iç çekti. Bu gün şaşırtıcı bir şekilde kavga edip tartışmamıştık. Niall evin önünde durdu. Şimdi bir saat Bayan Gomez e açıklama yapacaktım. Arabadan indim ve acık olan camdan içeriye seslendim.

"Görüşürüz çocuklar"

"Görüşürüz bebeğim!"

"Bana bi daha bebeğim deme Niall"

"Deneyim dedim bencede berbat"dedi Niall. Gülerken uzaklaştım ve evin kapısını çaldim. İkinci sefer için uzanacakken kapı açıldi. Bay Gomez kollarini bağlamış bana bakıyordu.

"Afedersiniz"dedim masum bakışımla. Bay Gomez kenara çekilip bana yol açtı
"Bir açıklama yapsanız iyi olur genc bayan"

"Tanrım Demetria!"diye seslendi Bayan Gomez ve gelip bana sıkıca sarıldı. Sel hemen arkasında duruyordu ve gülmemei için kendini zor tutuyordu.

"Açıklayabilirim...."diyerek söze başladım ama ne diyeceğimi bilmiyordum. Bütün geceyi erkek arkadaşımla gecirdiğimi söylersem bana kızacak ve fesat düsüneceklerdi.
"Söyle onlara Sel"dediğimde Sel şaşkınlıkla bana baktı. Bay ve Bayan Gomez ona döndü. Sel ellerini iki yana açtı
"Yanlızsın dostum"

"Ahhh... tamam ben Miley de kaldım.....çünkü....bir korku filmi izlemisti ve korkuyordu". Aferin sana Lovato! Aferin! Bay Gomez başını salladı.

"Peki kim tako ister?"diye sordu. Bay Gomez in bu yanını seviyordum. Bana kızmazdı ve aşıri komik ve eğlenceliydi.
"Jerry!"

"Ne diyette misin?"diye sordu Bay gomez. Güldükte sonra bayan Amanda ya donerek konuştum.
"Ben iyiyim Bayan Gomez. İanin bana. Bayan Cyrus bana çok iyi baktı". Bayan Gomez gözlerini devirdikten sonra başını salladi ve bana sarıldı. Bay Jerry  ninde sarıldığıni hissettim.

"Ne güzel bir aileyiz"dediğinde Sel öksürdü.
"Ah evet doğru. Gel Sel"diye ekledi Bay Jerry. Sel araya zar zor sıkıştı. Mükemmel bir aile portresiydik. Gözlerim dolmuştu.
"Artık tako yiyebilir miyiz?"diye sordu Bay Jerry. Hepimiz güldük.

                        ***

Takocuya gitmek için arabaya doluşmuştuk. Üzerimde hala Niall in tişörtü vardı ve ben çıkartmak istemiyordum. Sik sık oluşan yanlızlık hissimi gideriyordu kokusu. Biraz manyak mıyım ne? Evet! Kapa çeneni iç sesim. Her neyse sonuda takocuya vardık ve aşşağıya inip içeriye girdik. Takoya bayılırım.

"Bay Jerry bu şimdiye kadar sizden duyduğim en müthiş karar."dedim gülümserken

"Biliyorum Alfa"dedi Bay Jerry. Alfa benim takma adım ve sadece çok özel zamanlarda yaptığımız tokalaşmamızı yapacağımız zaman kullanır. Once birer beşlik çaktık, dirseklerimizi vurduk sonrada ünlu repçiler gibi sırt sırta durup poz verdik. Herkesin bize bakması pek umurumuzda değildi. Bunu yapmayi seviyorduk. Bir masaya geçip oturduğumuzda Bay Jerry siparişleru vermekle mesguldü. Onun yokluğundan yararlanan Bayan Amanda bize iyice yaklastı.

"Eee Demi? Adi ne?"diye sordu heyecanla.
"Kimin?'

"Geceni birlikte geçirdiğin çocuğun"

"Bayan Amanda be-"

"Hadi ama biliyorum. Adi ne? Nasil biri?"diye sordu. Soluğumu sesli bir şekilde dışariya verdim.
"Adi Niall. Ingiliz. Ve şey...oldukca iyi biri. Fazlasıyla saf ve masum. Şey çakma sarışın ama bunu inkar ediyor ve masmavi gözleri bu yalanını destekliyor"dedim bir nefeste. Soluk aldım. Bayan Amanda tek kaşını kaldırarak bakti bana.

"Tatlım o dediğin erkek yanlizca hayal ürunü"

"Anne Niall gerçekten oyle birisi. Fazlasıyla kibar"dedi Sel. Bayan Amanda tebessüm etti.
"Umarım he-". Bayan Amanda sözüne devam ediyordu fakat ben dinlemiyordum. Çunkü içeriye giren Liam kafamin allak bullak olmasına neden olmuştu. Bu bir tesadüf olamazdı. Fazlası olmalıydı. Çok mu çekici görünüyordu yoksa bana mı öyle geliyordu. Dudagımi otomatikman dislerimin arasına aldım ve kemirmeye başladım.  Kendine gel Demi! Sen Niall ı seviyorsun! Birbirinize aitsiniz! Ama Liam fazlasıyla cezbedici. Sus iç ses! Tırnaklarımi ağzıma aldim. Ve Bayan Amanda nin kulağıma boğuk gelen sesi yükseldi.

"Tırnaklarini yeme Demetria! Bu çok kötü bir alışkanlık"dediginde elimi ağzımdan çektim. Sel de o tarafa doğru şokla bakıyordu. Ve gozlerini iyice açmasından Liam in bizi fark ettiğini anladım. Oraya bakmak istemiyordum.

"Afedersiniz. Her zaman tako yeme fırsatı bulamiyoruz ya heyecan yaptım"diyerekk  kurtardım yine. Bayan anda birşeyler dondüğünü fark etmiş olmalıydı. Tek kaşını kaldirarak bakıyordu bize.
"Bayanlar!"dedi Sel in hemen yanında beliren karartı. Kalpten gitsem olur mu simdi?

BERBAT PAZARTESİYE ADIM ATMADAN ÖNCE MORAL OLSUN DEDİM :D

YORUM BEKLİYORUM. AH VE SİZCE LİAM VE DEMİ NE YAPACAKLAR?

Without The Love  •» diall + zaylena {tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin