-20-

361 52 5
                                    

*selena*
su ansel olayını halletikten sonra artık zayni bulmam gerekiyordu. Demi ile evlerinde kek yapmıştık. Ve niall ile onlari sarmaş dolaş gormüştüm. Umarim o gorüntüyü yanimda olan ve benimle ayni anda goren Liam kimseye yaymaz. Her neyse Demi ile herşeyin yoluna girdiğinden emin olduktan sonra okula donmeye karar verdim. Ama Demi evde kalmayi secti.koridorda onu ararken arkamdan gelen sesler ve omzumda hissettiğim elle hızla arkamı dönüp yumruk geçirecektim ki arkamdaki kişi yumruğumu tutup yüzüne bakmamı sağladı.ZAYN!!!
"bi gün cidden fena yaralanacaksın"

"evet evet biliyorum ama seni böyle görmek hoşuma gidiyor.."
aramızda bir süre sessizlik oldu ve sessizliği yine onun kadifemsi sesi bozdu.
"aslında seni arıyordum.. yani..ş-şey için yani kahve sözün için.."
"aslında bakarasan bende seni arıyordu ve aynı sebepten hadi kantine gidelim?"

"madem öyle hadi gidelim"

××××××××××××××××××××××××

Kahvelerimizi almış içerken zaynin anlattığı şeylere gülmekle meşguldüm.yine söze başladı
"işte yine bir gün hiperajtifliğim yüzünden televizyonu camdan atmıştım."

"zayn inanmıyorum cidden bunu yaptın mı?Haahaaa çok kömiksin."
ben gülmeye devam ederken o başka bir anısını anlatmaya başladı
"
ve bir günde peçe-" o daha anlatamadan miley nin sesi onun konuşmasını böldü.sanırım bu anılarını başkasının duymasını istemiyordu.
iggy söze atıldı.
"eğlenceli anınızı böldük ama..."sonra bana döndü ve "acil alarm selena çok acil" bu beni daha da meraklandırmıştı.
"söyle artık şu lanet olası şeyi " diye isyan ettim. o da buna karşılık emin olmayan bakıslarıyla zayne bakıp sonra bana döndü ve
"emin misin?"dedi bu sırada iggy
iç çekerek 'abartıyoo' bakışlarını bana attı bu sırada bende sinirle mileye döndüm ve
" miley söyler misin artık beni sinir etmeden zaynden bişi olmaz "ben bunu der demez zayn in yüzündeki o çarpık gülüş görülmeye degerdi ama yüzündeki o aşık olduğum gülümseme iggy nin söyledikleriyle soldu
"oof amma abarttı ya sadece okula yeni ultra yakışıklı bir meteor gelmiş ve görülmeye değermiş" kollarımı göğsümde birlestirdim.

"Yani?"

"Kızım hasta mısın sen? Meteor diyorum. Ultra yakışıklídiyorum!"

"Umurumda değil Iggy"dedim. Bu konuşma zayn in yanında biraz -fazla-rahatsız edici. Üstelik dün gördüklerimi hatırlamak istemiyorum bile. Demi ve Nial...
"Ne demek umurumda değil. Hemen atlardın sen?"

"Ne ben mi? Phh... ben? Daha neler?"

"Sel sana bi şeyler oluyo bu aralar"dedi Miley tuhaf tuhaf bakarak.
"Kızlar kızlar izin verirseniz kahvemizi içebilir miyiz?"diye sordum. Kibar konuşmak aramızda tehtid gibi bir şeydi. Ve kızlar mesajımi alır almaz gözden kayboldu. Tekrar sırıtarak Zayn e döndüm

"Nasil da saçmaladılar ama"falan diyerek kendimi gizliden gizliye savunmaya çaliştım. Zayn gülüp duruyordu. Yaa sn gülmsn slk şey. Kendimden soğudum. Her neyse sonunda kahvemden bir yudum aldım ve ortamdaki gerginlik kalktı. Cesaretimi toplayarak söze başladım.

"Bir şey sorabilir miyim?". Normalde bu kadar kibar değilim. Yani Zayn in ciddi olduğumu anlaması gerekiyor demi?
"Tabi"dedi Zayn ve meraklı bakışlarla baktı bana.

"Demiyle ne konuştunuz? Yani sen hastahanedeyken". Zayn nefesini sesli bir şekilde dışarıya verdi.
"Seni ilgilendirmez"diyerek beni tersledi.

"Ne demek seni ilgilendirmez. İlgilendiriyor mu ilgilendirmiyor mu diye sormadım. Söyle!"dedim. Yok anam bu erkek milletine kibarlık yaramıyor. Zayn gözlerini devirdi.
"Boşver Selena. Bilmen gereken bir şey değil. Aramızda"

"Tamam Zayn."dedim sinirle ve -kahveyi bırakarak- ayağa kalktım. Hızlı adımlarla yürümeye başladım. Yaşasın trip! Beni terslemesinden nefret ediyordum. Şimdi sıra bendeydi. Kantinden çıktım. Cebimden telefonumu çıkardım. Ahh arayacak kimse yoktu ki! İlerlemeye devam ettim.

"Sel!"diye seslendi Zayn arkamdan ona döndüm. Kahvelerimizi eline almış buraya dogru koşuyordu.
"Bana Sel diyemezsin! Bana yanlızca Demi, Sel diyebilir!"

"Afedersin. Gitme"

"Buna sen karar veremezsin Zayn" ne kadar saçmaladığımı bilsemde tesleyecektim İşte Hıh!!

"Bu bir rica zaten"

"Reddediyorum"dedim ve tekrar yürümeye başladım.
"Selena lütfen! Kahveler çok sıcak zaten!"diye seslenmeye devam etti. Fakat ben umursamadım. Ardından sesi kesildi. Pes mi etti acaba? Etmesin ya! Onu peşimden koşuşturmak biraz hoşuma gidiyordu. Bi an Zayn elimi sıkıca tutarak beni kendine çevirdi. Diğer eliylede belimden tuttu. Tamam bayılabilirim! Aramızda kalan on beş santim git gide azalıyordu ve ben heycandan ne yapacağımı bilmiyordum aramızdki mesafe
daha da azalırken birini adımı seslendiğini duydu ve bunu fırsat bilerek zaynden ayrılıp sesin geldiği yere döndüm. AMAN TANRIM! BUNUN BURDA NE İŞİ VARDI ACABA KIZLARIN BAHSEDDİĞİ YENİ METEOR BU MUYDU??.....

Without The Love  •» diall + zaylena {tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin