-26

301 42 6
                                    

*Demi'den* Asu
Şarki =Two Pieces

İki yapışkan sevgiliden kurtulayım derken sevdiğim çocuğun yanağına tokat atmıştım. Niall kızarmış yanağı ile bana tujafça bakti ki öncesinde savrulmuştu. Benim bakışlarım ise şaşkınlık doluydu. Biz eve geldikten sonra Zayn ile Sel biraz koklaşmıştı. Çalan kapının beni kurtardığını sanmıştım ama maalesef gelen Nialldı.

Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bir şey demelimiydim, onu da bilmiyordum. Yanlızca birbirimize bakmakla meşguldük. Sonunda Sel i bırakmış olan Zayn buraya koştu. Ve Niall ile tokalaşti.

"Hey. Onu buraya çağırdım ama sorunolmaz umarım"dedi bana bakarak. Ne diyecektim? Sorun olur ikinizde defolun mu? Kabaca olurdu. Bu yüzden başımi iki yana salladım. Zayn Niall ı içeriye davet etti. Ve ben arkamı dönerek Sel e yaklaştım.

"Sel. Şey ben odamda olacağım."

"Sen iyi misin? Ahh birde soruyorum. Niall değil mi?"

"Evet. Biraz yanlız kalmaya ihtiyacim var. Odama gelmesine izin verme olur mu?"

"Tamam tatlım. İyigeceler"dedi Sel. Zorla gülümseyerek odama çıktım. Eskiden sık sık Sel in evinde kalirdım. Yani kendime ait bir odam vardı. Herneyse moralim tekrar yerlebir olmuştu. En çok beni bozanda tokat attiğımda kalbimin acımış olmasıydı. Onu unutamıyordum. Ve asla unutamayacaktım. Bunu biliyordum. Hatta şu an odama gekse boynuna atlayabilirdim bile. O kadar malım işte.

Yatağıma oturdum. En başta herşeyi berbat eden kişi Zayn idi. Ne olurdu ki bizi Sel ile yanlız bıraksa. Hayır yarinda öpüşebilirlerdi. Öpüsmenin aciliyeti yok. Nede olsa mekanı da umursamıyorlar. Ama o ikiside birlikte çok şeker be! Her hüzünlü zamanımda yaptığım gibi kulaklığimı taktım ve bir müzik açtım. Bu en kolay rahatlama yoluydu. Açıkçası benim için müzik bu boktan hayattan tek kaçış yöntemi.

Müzik son sesteydi. Yatağıma uzanıp gözlerimi kapadım. Selena nın evindeki odam normal odamdan daha büyuktü. Amanda Teyze kıyamayıp bana buyukodayi vermişti. Ve inanılmaz döşenmişti. Şu anda uyumak en iyi çözümdü herhalde. Sabaha kadar uyurdum. Böylece Niall ile karşı karşıyla gelmek zorunda kalmazdım.

Tabi eger Zayn ile Selena işi pişirirlerse Niall ında burada kalma ihtimali vardi. Yine Lanet olsun Zayn! Bu çocuğun zamanlaması berbat. Hem neden Niall ı çağırmıştı ki? Dogru ya! Bizim kavga ettiğimizi bilmiyordu. Gerçi bilse yinede çağırabilirdi o ayrı. Yani kısacası Zayn e kızgındım. Ama Sel onu delicesine sevdiği için bir şey diyemiyordum. İlk kez birine böyle bakmıştı Sel.

Müziģin sesi kulaklarımı doldururken kapı açildı ve Niall içeriye girdi. Saniyesinde kulaklıkları kulağimdan çıkartarak dogruldum.

"Tanıştırayım, kapı! İzin almak nedir bilmez misin sen?"diyerek onu iyice tersledim. Hakediyordu da. Artık yumuşamak yoktu. Gerçi hep boyle dediğimde sonunda öpüşüyoruz ama...
"Afedersin. Nasılsın?"diye sordu. Hiç bir şey yokmuş gibi konuşuyordu. Bu sırada yaklaştı ve yatağa oturdu.

"N'apican?"

"Merak ediyorum"

"Yaa. Cidden mi? Nedense pek inandırıcı gelmedi"

"Yapma böyle Demi."

"Neyi yapmayayım lan? Kafan güzel mi senin?"

"Senin kadar değil"

"Oğlum bak defol git beni sana bulaştırma."diyerek bağırdım. Hem Sel hani onu göndermeyecekti. "O defter kapandı. Anladın mı beni? "

"Ne çok kavga ediyoruz değil mi?"

Without The Love  •» diall + zaylena {tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin