arkadaslar bu bolumu 2. yazısım bil sıkıntı var yazdgım bolumlerin bazı yerleri siliniyo.bende tekrar yazıyorumumarım begenirsiniz.vote unutmayalım lütfen
#ZEHRA#
Selena'nın ağzından:
Müdürün odasına girdim ama aklımda zayn vardı kabul ediyorum biraz sert çıkışmıştım sanırım burdan çıkınca hiç yapmadığım bir şey yapıp özür dileneliyim ve inanın bu benim için çok zor olacak.Düşüncelerimi müdürün kalın sesi böldü.müdür bana ve demiye döndü:"sizin derdiniz ne haa! Daha geldiğiniz ilk günlerden bu ne simariklik!!"
Aaa bu adamda iyice abarttı be demiyle birbirimize baktık ve göz devirdik bunu aynı anda yapmamıza kıkırdadık.müdür bize bir şeyler zırvaladıktan sonra niall a döndü:"sizin yaptıklariniza alışkınız ama bu çok ağır bir şey bay horan"
N:ama yanlış an..."niall daha sözünü tamamlayamadan müdür sözünü böldü:
"tamam bay horan doğru veya yanlış fark etmez bu seferlik kızların hatırına affediyorum ama bir daha olmasın"
Tamam dedik ve çıktık ama çıkınca karşımızda endişeyle bir sağa bir sola giden bir malik beklemiyorduk.Hemen zaynin yanına gittim ve elini tuttum bunu niye yaptım bilmiyorum.zayn hızla bana döndü ve birleştirdiğim ellerimize baktı bende hemen elimi çektim ve sordum:
"noldu zayn?""senin için endişelendim ıııı.. sey yani sizin icin yan...i okuldan gideceksiniz diye" dedi ve başını utancala yere eğdi bende hemen söze atıldım.
"Böyle basit bir sey icin atılmayacagımızı biliyosun degil mi hem fena mı oldu biraz eglendik?"
Yüzüne çarpık bir gülümseme koydu.(sen gülme yaa...)
"Dogru sanırım biraz abarttım"o öyle dedikten sonra artık özrün zamanının geldigini anladim ve"Zayn bi benle gelsene?"evet özrümü kimsenin duymasını istemiyorum.zayn başta afallasada beni takip etmeye başladı.gözden uzak bir yere gelince durdum ve ona döndüm.
"Sözümü kesmeden dinle" başını salladı.cevap vermesine fırsat vermeden devam ettim.
" bunu benim için yapmak çok zor sey ben sana biraz kotu davrandım galiba yani sanirim biraz sert çıkıştım sey be-"sözümü kesti ve
"Bu kadar zorsa söylemek zorunda değilsin""Ya isimi daha da zorlaştırıyosun"gulumsedi ve sustu,bende devam ettim.
"Tek seferde soylicem.............
özür dilerim!......oh be o kadarda zor degilmis"Şaşırsada cevap verdi."Söylemekte zorlanmanı anlıyorum bende hayatımda hic özür dilemedim ve asıl ben özür dilerim!.... Oh cidden rahatlatıyomus ama başkasına karşı tekrarlayacağımı sanmıyorum" o böyle deyince hem şaşırdım hemde rahatladım ve sınıfa yürümeye başladık. Karşımıza iggy çıktı bana garip garip baktı ve
"Selena benimle gelsene sen bi!"
bende hiç takmadan zayne başımla selam verip gülümsedim,o da bana karşılık verince iggy nin peşinden gitmeye başladım. biraz yurudukten sonra bana döndü ve"Noluyo sana selena daha 2. günden!!"
"Noluyomuş bana ikinci günden be!!ne diyosun sen?"
"Zaynle sen diyom noluyo?!!!"
"İggy haddini aştın ama yok aramızda bisey falan!!!!"dedim ve arkamdan seslenmelerini umursamadan hızla okulun çıkışına yürümeye başladım.bahçeye çıktım tam arbama binecekken arkamdan bana yaklaşan ayak sesleri duydum ve refleks olarak arkam dondum ve bir yumruk geçirdim ama sanırım büyük bir hata yapmışım çünkü şuanda hoşlandığım çocuğun gözünde büyük bir morarıklık oluşmaya başlamıştı.YİNE HER ŞEYİ MAHFETTİN GOMEZZ............
Ya bi insan nasıl yumruk atmayı refleks edinebilir ki? Mal mıyım ben? Salak miyım? Her neyse Zayn savruldu ve başını park parasının atıldiğı makinenin direğine çarptı. Ardindan yere yığıldı. Kan mı o?.........
Zayn'nin ağzından:
Selena sınıftan çıktıktan sonra bende izin alıp çuktım ve müdürün kapısının önünde beklemeye daha doğrusu bi sağa bir sola doğru yürümeye başladım.ben neden bu kadar endişelendim ki?uff! Kapı birden açıldı ve önde selena arkada demi ve niall dışrı çıktılar.bi dk demi ve niall mı bunların burda ne işi var düşüncelerimi elime değen yumusak bir ten böldü. Kafamı kldırdım ve selenanın o içinde kaybolmak istedigim kahve gözleriyle karşılaştım kafamı eysim ve tuttuğu elime baktım. Keşke bakmaz olaydım çünkü baktığımı farkedip elini hemen çekti ve;"noldu zayn?"
"senin için endişelendim ıııı.. sey yani sizin icin yan...i okuldan gideceksiniz diye" dediM ve başımı utancla yere eğdim selena hemen söze atıldı.
"Böyle basit bir sey icin atılmayacagımızı biliyosun degil mi hem fena mı oldu biraz eglendik?"
Yüzüme çarpık bir gülümseme koydum.
"Dogru sanırım biraz abarttım"dedim.
Selena aklına birsey gelmiş gibi birden söze atıldı."Zayn bi benle gelsene?"dedi.bşta biraz afallasamda onu takip etmeye başladım.gözden uzak bir yere gelince durdu ve bana döndü.
"Sözümü kesmeden dinle" başımı salladı.cevap vermeme fırsat vermeden devam etti.
" bunu benim için yapmak çok zor sey ben sana biraz kotu davrandım galiba yani sanirim biraz sert çıkıştım sey be-"sözünü kestim ve
"Bu kadar zorsa söylemek zorunda değilsin"dedim ama sanırım hata yaptım."Ya isimi daha da zorlaştırıyosun"gulumsedim ve sustum,o da devam etti.
"Tek seferde soylicem.............
özür dilerim!......oh be o kadarda zor degilmis"söyleyeceği şeye biraz şaşırmadım desem yala olur daha farklı bi şey bekliyodum mesela....aa ne diyorum ben neyse:"Söylemekte zorlanmanı anlıyorum bende hayatımda hic özür dilemedim ve asıl ben özür dilerim!.... Oh cidden rahatlatıyomus ama başkasına karşı tekrarlayacağımı sanmıyorum" ben böyle deyince şasırdı hemde ama hemen atlattı ve sınıfa yürümeye başladık. Karşımıza iggy çıktı selenaya garip garip baktı ve
"Selena benimle gelsene sen bi!"
dedi selena bana döndü ve başıyl selam verip gülümsedi bende ona karşılık verince iggy nin peşine takıldı ve gitmeye başladılar.Bende etrafıma baktım kimse yoktu bende umursamadan çıkışa doğru yürümeye başladım biraz yürüyünce uzaktan iggy ve selenanın sinirle bir şeyler konuşuyorlardı.Onlara doğru gidecekken selena koşarak çıkışa gidiyordu bendd peşinden gittim. Tam omzuna dokuncaktım ki arkasını döndü ve bir yumruk attı (eli de baya ağırmış be) Yumruk attığının ben olduğunu fark edince yüzünü bir endişe kapladı. O yumruktan sonra yere savruldum ve kafamı bir şeye çarptım ve gözüm kapanmadan önce gördüğüm son şey elleri kanlı ve gözleri dolu bir şekilde başımda oturan selenaydı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Without The Love •» diall + zaylena {tamamlandı}
Fanfiction"Baştan başlayabilir miyiz? Yabancılar olarak? Kendimi tanıtabilir miyim? Yeni anılar oluşturabilir miyiz Demi?"diye sordu uzunca. Tek kelime etmedim. O kadar burkulmuştum ki telafisinin imkansız olduğunu düşünüyordum. Niall başını aşağı yukarı sall...