Ep.8 (sorry)🖤

205 14 12
                                    














Haechan bersendirian dan dia tidak tahu di mana ia sekarang..
Namun dia tidak peduli dengan keberadaan dirinya kerana dia merasa sedih saat ini..mungkin menjauh dari 6 orang itu lebih baik daripada menyusahkan diorang..

Pria manis ini berada di jalan yang sunyi ,membuat pada siapa saja yang melimpasi kawasan ini pasti akan merasa tidak selamat..

Menyedari hari dah mulai gelap, haechan melihat sekeliling "aku dekat mana ni?" Memutar badannya melihat sekeliling..

"Aku dekat mana sekarang ni?" Dia mengeluarkan telefonnya dan sialnya,tidak ada rangkaian di sana..
Padahal,dia baru saja berniat untuk menelefon samcheonnya..

Kadang kala dia merasa menyesal kerana pergi begitu saja di sebabkan terlalu ikut emosi nya sehingga ia tidak tahu ke mana ia berada sekarang..

Tapi,di sisi lain pulak dia bilang untuk apa dia menyesali ini.. menjauh dari mereka kan lebih baik supaya, tak susahkan diorang lagi..

Dia terus berjalan mencari jalan pulang ..

Tidak lama kemudian, ia merasa lelah meneruskan perjalanan nya..sudah dari tadi haechan jalan asyik berputar di tempat yang sama je,ke sesat dia ni? Dia terduduk pasrah di tempat itu..

Mendongak ke arah langit gelap lalu mengalirkan air mata "ya,tuhan.. bertapa kejam kah aku dulu sampai kau memberi ku hukuman seperti ini..mungkin,aku memang patut menerimanya kerana terlalu menyusahkan sahabat2 ku..tidak apalah, aku berhak terima semua ni"
Ucapnya merasa bersalah sekali..

"Hei, adik manis..sendiri ke?" Mendengar itu,haechan langsung melihat sekelilingnya.. Dia terkejut kerana ia sudah di kelilingi oleh beberapa orang asing lebih tepat lagi orang jahat yang sedang mencari tempat kepuasan mereka..

Tanpa haechan peduli, dia bangkit dari duduknya ingin berlalu pergi..tapi,siapa sangka kalau haechan akan di lepaskan pergi begitu saja sebelum dia tidak menunaikan permintaan orang2 jalanan mesum ini..

Tangannya langsung di tarik kembali di tempat ia berdiri tadi..matanya tertutup ketakutan melihat orang2 ini dan hanya mampu memberontak saja
"Nak pergi mana ni manis? Jangan lah terburu-buru nak balik,tak baik lah adik jalan sorang2 di tengah malam ni..kalau adik sudi,biarlah abang2 ni yang menemani adik pulang" menyentuh dagu haechan, sang empu mengelak dari sentuhan itu..

"Lepaskan saya,saya boleh balik sorang2"mencuba untuk melepaskan tangannya dari orang itu "tidak semudah itu wahai adik manis ku..kalau nak balik,layani dulu lah abang2 ni ye" ucapnya baik2 pada haechan..

"Saya tak nak! Lepaskan sayalah! Saya nak balik!" Memberontak dari pegangan orang jahat kerana ia sudah betul2 ketakutan saat ini..

"Aku dah cakap dan layan kau baik2 kau tak nak terima dengan baik..jangan sampai kitaorang paksa kau budak" mengeratkan lagi cengkaman nya pada tangan haechan membuat haechan meringis kesakitan lalu-

Plak!

Hening tiba2 kerana haechan sudah melayangkan tangannya pada pipi orang yang mencengkam tangannya ini..

Dengan emosi yang meluap,orang itu mencengkam dagu haechan kuat2 membuat sang empunya kesakitan minta lepas "jangan mencabar kesabaran aku budak tak guna! Berani2 nya kau tampar muka aku! Bersiap lah untuk di hukum wahai budak! Tahan dia" ucapnya dengan marah lalu memberi arahan pada teman2nya yang lain agar menahan haechan..

Orang2 jahat itu menahan haechan manakala orang yang di depannya ini sudah bersiap untuk menerkam haechan ..dia hanya mampu mengalirkan air matanya dan berdoa saja sekarang ini..

Orang2 itu mulai menjamah haechan membuat suara tangis haechan bertambah kuat "terus,teruskan menangis budak! aku suka mendengarnya!" Mereka mengetawakan haechan yang terus menangis sekuat hatinya kerana bagi mereka dia tidak akan selamat di tempat yang sunyi seperti ini dan merasakan perbuatan haechan ini sia2 saja..

LOVE ME INSTEAD OF HATING.. [Haechanx6Dream]Where stories live. Discover now