Ep.10 (dendam)🖤

218 16 9
                                    









"Kau buat apa dekat bilik aku?" ucap si pemilik kamar dengan nada yang dingin,wajah datar serta menyilangkan kedua tangannya di dadanya..

Haechan menelan ludah nya merasa aura yang tidak baik sedang menghampiri nya "ha.hanya ambik ini..ihihihi" senyum terpaksa dengan menampakkan barisan giginya kerana yang ia rasakan sekarang adalah takut..

"Untuk apa?"dan lagi orang itu bertanya..

"Nak cuci.." ucap haechan singkat sambil menunduk kan kepalanya..

Bugh!

Laki2 itu tiba2 saja meninju dinding tepat di sebelah kiri haechan membuat laki2 manis itu langsung Merinding,masih menunduk dan matanya melebar..

"Aku tak suka orang masuk bilik ni tanpa izin apalagi orang tu adalah kau" ucapnya penuh penekanan..
Haechan tambah ketakutan mendengar ucapan laki2 ini barusan..

"Aku rasa dah tiba saatnya kau tahu apa yang aku pendam selama ini Lee Haechan Shi"dia menatap tajam laki2 manis yang menunduk ketakutan itu ..

"A..aku nak pergi cuci pakai- akhh"haechan ingin pergi tapi tangannya di tahan lalu badan nya di hempap dekat tembok dinding..laki2 itu langsung meletakkan tangannya di antara kiri dan kanan haechan membuat si Lee menutup matanya takut tidak mahu menatap laki2 di depannya ini..

"Aku belum habis cakap lagi kau dah nak pergi kan.." ucap laki2 itu "woi,jangan kau fikir aku baik2 dekat kau selama ni aku serius baik..kau salah haechan..aku dah lama bersabar dekat kau ni..aku bersyukur sanggat kau hilang ingatan kau ..kalau tak,apa lagi lah yang kau nak buat dekat kitaorang"tambahnya..

"Ma..maaf kan aku.."mendengar ucapan haechan membuat laki2 itu tertawa "maaf? Kau fikir dengan semudah itu aku maafkan kau? Lee Haechan Shi,perbuatan kau dulu seolah olah kau tu seorang pembuli dan bukan seorang kawan.. tapi,semudah itu kau nak minta maaf? Tak semudah itu haechan.."ucapannya lagi..

"Pleas,jangan apa2 kan aku" haechan memohon pada lakie2 itu agar tidak menyakiti dirinya .

"Jangan lah bermohon.. sebab, seorang yang disakiti harus membalas dengan sakit..yang bererti,aku takkan dengar permohonan seorang pembuli" ucapnya lagi..

"Ka..kau nak apa?" Tanya haechan memberanikan diri untuk menatap laki2 di depannya ini..

"Senang je,aku nak kau buat apa yang aku suruh..kalau menolak" mencengkam dagu haechan "aku akan buat kau merana" ucapnya penuh penekanan..

"Kau setujuh?"

Haechan hanya mengangguk pelan tanpa memandang laki2 itu..

"Good.." mengusap rambut haechan

"Bo..boleh aku keluar?" Minta haechan

"Keluarlah.." haechan ingin keluar tiba2

Brak!

Dia terjatuh Karna di sandung kakinya oleh laki2 itu..haechan meringis kesakitan manakala si pelaku tertawa tanpa bersalah..

"Kenapa kau tercegat kat situ lagi,pergilah keluar" haechan berdiri menahan sakit memasukkan pakaian yang jatuh itu kembali di bakul yang ia bawak tadi lalu keluar...

Laki2 itu tersenyum mereng merasakan kemenangan menyakiti haechan sebentar tadi..

"Ada banyak lagi yang perlu kau terima pembalasan dari seorang...



































Park Ji-Sung"





_____________________❤_________________

Sedangkan di kampus,Renjun merasa risau dengan haechan..pedahal,jisung kan ada di bersamanya kenapa harus risau?

LOVE ME INSTEAD OF HATING.. [Haechanx6Dream]Where stories live. Discover now