Ep.24 (benci?🖤)18+

322 12 2
                                    


PERINGATAN SEBELUM MEMBACA!

Jika ada masalah bahasa dan typo atau ceritanya kurang menarik
Maaf ya mohon jangan di benci dan beri komen jika ada kesalahan...




"Eungg ji..ahh..lepashh" desah haechan

Ingin memberontak tapi tidak bisa,jisung mengikat kedua tangan nya dengan tali pinggang milik pria tinggi itu..

"Diam " jisung meremas dua dada haechan lalu menciumnya kasar..

"Ji..ahh..hiks..ini salah ji..hmm"

"Tidak! Hanya ini caranya"

"Apa maksud- akh!"

Jisung memasukkan dua jarinya di hole haechan "sak..kitt Ji.. " rintih haechan..

Jisung mengeakkan jarinya keluar masuk membuat haechan mendesah tak karuan..

Sakit tapi kelamaan ia nikmat hanya saja haechan masih ada kesadaran tidak mahu melakukan hal ini karna baginya perbuatan tersebut sanggat salah..

Mereka sahabat bukan? Tapi kenapa jisung sanggup melecehkannya..jisung mau apa sebenarnya?

Air mata haechan mengalir terus2 san "arhh.. aku.."

"Keluarkan saja" ucap jisung dengan deep voice nya..

"Angghh!!" Haechan klimaks

Jisung mengeluarkan jarinya,haechan merasa lemas saat ia klimaks dengan nafas yang laju ia menghirup banyak udara "hiks.." suara tangis lolos keluar tapi bukan haechann..

Pria manis itu menatap jisung yang duduk di pinggir kasur,dia bangkit dari baringnya mendekat ke arah jisung "ji-jisung?"

Greepp

"Mian" ucap jisung..

Haechan terbelalak mendengar ucapan jisung,apa yang barusan dia katakan? Apakah haechan mimpi? Jisung dia mengucapkan kata maaf pada haechan dan memeluknya..

"mianhae hyung hikss..mianhae jeongmal" mengeratkan pelukkannya..

Haechan luluh mendengarnya,tangannya pelan2 mengusap rambut sang dominan dengan lembut "jangan buat cam ni lagi ji.. hyung takut" ucap haechan

Jisung melepaskan pelukkan "hyung,aku nak cakap sesuatu..aku nak jujur dengan hyung" jisung menatap mata si manis dalam..

"Cakap lah" sahutnya lembut

"Hyung aku nak minta maaf kalau sikap aku selama ni keterlaluan dengan hyung..aku rasa bersalah tapi,aku buat semua tu ada sebabnya..pertama,aku sakit hati dengan hyung sebab selalu buat hal dan kenakan aku..biarpun Aku tengah serius hyung tak peduli langsung apa yang aku rasa masa tu..bukan Aku je,kawan2 yang lain juga rasa benda yang sama cuma diorang boleh terima lagi hanya aku yang tak boleh terima  kelakuan hyung dulu..seolah olah hyung ni seorang pembuli" ucap jisung

Haechan merasa bersalah mendengar curhatan pria di depannya ini,dia betul2 tak sangka kalau sikapnya dulu boleh membuat jisung menyimpan dendam dengan nya tanpa dia ketahui..

Dia menunduk memainkan jari2 nya "mianhae,hyung tak sangka hyung jahat" lirihnya..

"Aku memang marah hyung marah sangat tapi kalau di fikir2 kan apa yang di ucapkan jaemin hyung tu ada benarnya..hyung dah berubah jadi sampai bila aku nak berhenti sakitkan hyung" jisung

"Jaemin? Dia tahu kau-" Tanya nya

Jisung mengangguk "Jaemin hyung dah tahu tindakan aku selama ni cuma aku yang tak tahu..dia bagitahu aku dekat kampus tadi" jelasnya "sebab tu aku balik apartment cepat sikit tapi aku tak sangka hyung bawak lelaki tu masuk kat sini..hyung,aku benci dia kalau boleh jangan benarkan dia masuk kat sini lagi..aku tak nak dia ambik hyung dari aku" tambahnya lalu menunduk..

LOVE ME INSTEAD OF HATING.. [Haechanx6Dream]Where stories live. Discover now