အခန္း (၂) - ေတြ႕ၿပီ ေတြ႕ၿပီ သူပဲ သူပဲ
Day (3) - အဆက္
ေဘးအခန္းမွာ Daehyun ကႏိုးေနၿပီ… Himchan မရွိတာနဲ႔ အေခ်ာင္ခိုၿပီး မနက္မေျပးေတာ့ဘူး… ဧည့္ခန္းမွာထိုင္ မနက္စာစားရင္း သီခ်င္းနားေထာင္ေနတုန္း ျပတင္းေပါက္အျပင္မွာ ေပါေလာ ေပါေလာ ေပၚေနတဲ့ ေခါင္းတစ္လံုးကို ေတြ႔ရတယ္… Daehyun ခမ်ာစားေနရင္းနဲ႔ နင္ၿပီးသီးသြားတယ္… ေခ်ာင္းေတာင္ အသံထြက္ေအာင္ မဆိုးရဲဘူး… ေတာ္ေသးတာက မွန္ေတြက အျပင္ကေန မျမင္ရတဲ့မွန္ေတြမို႔လို႔ေပါ့…
“ဘာလဲဟ… သိသြားၿပီလား??? ျမန္လိုက္တာ…” Daehyun ကေတြးတယ္… လင္းလင္းတစ္ေယာက္ ျပဴးၿပဲၿပီး ျမင္ရေအာင္ အမ်ိဳးမ်ိဳး လက္ေတြနဲ႔ ကာၿပီး ၾကည့္လိုက္ မ်က္နွာနဲ႔ မွန္နဲ႔ ကပ္ၿပီးၾကည့္လိုက္နဲ႔ အလုပ္ရႈပ္ေနတာကို အတြင္းကေန ထိုင္ၾကည့္ေနတဲ့ Daehyun ကေတာ့ ရယ္ရလြန္းလို႔ အူတက္ေနၿပီ…
ေနာက္ဆံုး မျမင္ရေတာ့ လင္းလင္းလည္း လက္ေလ်ာ့ၿပီး အိမ္ထဲ ျပန္၀င္သြားတယ္… သူ႔အိမ္တံခါးမႀကီးကို ဖြင့္ထားၿပီး ခံုတစ္လံုးနဲ႔ကို ထိုင္ၿပီးေတာ့ ေစာင့္ၾကည့္ေနတယ္… တစ္ေယာက္ေယာက္ထြက္လာတာ ျဖစ္ျဖစ္ ၀င္သြားရင္ ျဖစ္ျဖစ္ ျမင္ရေအာင္လို႔ ေစာင့္ဖမ္းေနတာ… ဘယ္ေလာက္ဇြဲႀကီးလည္းဆိုေတာ့ ေန႔လည္စာ စားခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ ဗိုက္ဆာတာေတာင္ မစားပဲေစာင့္ေနတာ… ေနာက္ေတာ့ မေနႏိုင္တာနဲ႔ ပန္းကန္ကိုင္ၿပီး အိမ္ေပါက္၀မွာ ထိုင္စားေနရွာတယ္… အဲ့ေလာက္ ဇဲြႀကီးတာ…
စားၿပီးေနာက္ လမ္းေလွ်ာက္တဲ့ အေနနဲ႔ Daehyun တို႔ အိမ္ေရွ႕ျပန္လာၿပီး ျပတင္းေပါက္ကေန ေခ်ာင္းၾကည့္ျပန္တယ္…
ဒီအခ်ိန္ Daehyun က ဧည့္ခန္းမွာ Laptop တစ္လံုးနဲ႕ထိုင္ၿပီး သီခ်င္းအသစ္အတြက္ inspire ျဖစ္ႏိုင္မယ့္ အရာေတြကို စဥ္းစားေနတယ္… ျပတင္းေပါက္နားမွာ လႈပ္လႈပ္ လႈပ္လႈပ္နဲ႔ ျမင္လို႔ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ လင္းလင္း ျဖစ္ေနတာေတြ႔ရျပန္ေရာ… “ဒီကေလးမကေတာ့ လာေခ်ာင္းျပန္ၿပီ” ဆိုခါ ဘယ္လို သူ႔ကို ေနာက္ရမလဲ စဥ္းစားတယ္… “သိၿပီ” ဆိုၿပီး သူ႔အခန္းထဲ ၀င္သြားခါ သရဲ မ်က္ႏွာဖံုးတပ္ၿပီး ထြက္လာတယ္…
YOU ARE READING
Baby! You're My Lovesick [Completed]
FanfictionBAP Myanmar Fanfiction By Yamin Ohmar (Yamin Mato)