Day (27)
မနက္ေရာက္ေတာ့ ညကတိုင္ပင္ထားတဲ့အတိုင္း himchan က ajusshi ဆီဖုန္းဆက္ၿပီး daehyun ေနမေကာင္းေၾကာင္း အျမန္လာခဲ့ဖို႔ အေၾကာင္းၾကားလိုက္တယ္... ဒါနဲ႔ ajusshi လည္း ေမသူတို႔ဆီ သြားေနရာကေန လမ္းတ၀က္နဲ႔ လွည့္ၿပီး himchan နဲ႔ daehyun တို႔ဆီကို အေလာသံုးဆယ္ ေရာက္ခ်လာတယ္...
"ရုတ္တရက္ႀကီး ဘာျဖစ္ၾကတာလဲကြာ? Daehyun ဘယ္မွာလဲ?" ajusshi က အိမ္ေပါက္၀မွာ ေစာင့္ႀကိဳေနတဲ့ himchan ကို အထိတ္တလန္႔နဲ႔ လွမ္းေမးတယ္...
"သူ ဗိုက္ထဲက ေအာင့္ၿပီး နာေနတယ္ေျပာတယ္... အခု သူ႔အခန္းထဲက ကုတင္ေပၚမွာ လွဲေနတယ္..." himchan က ျပန္ေျဖရင္း ajusshi ကို daehyun အခန္းထဲ ေခၚသြားတယ္...
အခန္းထဲမွာ ဟန္ေဆာင္ေကာင္းတဲ့ daehyun က ေခြေခြေလး လွဲေနၿပီး ဗိုက္ေလးကို ဖိထားခါ မ်က္ႏွာက ရွံဳ႕မဲ့မဲ့ေလး လုပ္ျပေနတယ္... ပါးစပ္ကလည္း "နာလိုက္တာ... နာလိုက္တာ..." နဲ႔ ေအာ္ေနတယ္... အမွန္က သူဗိုက္နာတာထက္ ဗိုက္ဆာေနတာ... မေန႔ညကတည္းက သူ႔စကားအတိုင္းသူ ဘာမွ မစားပဲ ေဖ်ာ္ရည္ေတြပဲ ေသာက္ေသာက္ေနတာေလ...
"သူ ဘာမတည့္တာေတြ စားထားေသးလဲ? အရက္ေတြ ဘာေတြကို ေသာက္ထားေသးလား?" ajusshi က ေမးတယ္...
"အရက္မေသာက္ပါဘူးဗ်ာ... သူမွ မေသာက္တတ္ပဲ... ၿပီးေတာ့ မုိးလင္းတည္းက ဘာမွ မစားရေသးဘူး... စားလို႔ မ၀င္ဘူးတဲ့..." himchan က ျပန္ေျဖတယ္...
"yahhh... ထူးထူး ဆန္းဆန္းပဲ... ဒါဆို ငါတို႔ သူ႔ကို ေဆးခန္းေခၚသြားရေအာင္..." ဆိုခါ ajusshi က daehyun ကိုတြဲထူရင္း ေခၚသြားေတာ့ himchan လည္း ေနာက္က လိုက္သြားလိုက္တယ္...
ေဆးခန္းေရာက္ေတာ့ himchan က အျပင္မွေစာင့္ေနတယ္... အခန္းထဲကိုေတာ့ ajusshi လိုက္သြားတယ္... ဆရာ၀န္က စစ္ၾကည့္ေတာ့ ဗိုက္ထဲမွာ အဆာမရွိလို႔ ဗိုက္ေအာင့္ေနတာ ျဖစ္မွာပါတဲ့... ေအးေရာ... ဒါနဲ႔ ajusshi က ဆရာ၀န္ေရွ႕မွာတင္ daehyun ကို ထဆူတယ္...
"မင္းက ဘာကိစၥ မစားမေသာက္ပဲ ေနေနရတာလဲ? ဆႏၵျပတာလား ဟမ္???"
"မဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ... ကၽြန္ေတာ္ မေန႔က အစာမေၾကလို႔လားမသိဘူး အန္တယ္... ဒါနဲ႔ ထပ္စားဖို႔ စိတ္မရွိေတာ့တာ... ကိုယ့္ဒုကၡကိုရွာၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ဆႏၵျပမလားဗ်... ကၽြန္ေတာ့္ အေၾကာင္းလည္း သိသားနဲ႔..." daehyun က ajusshi ယံုေအာင္ လိမ္ေျပာလိုက္တယ္...
YOU ARE READING
Baby! You're My Lovesick [Completed]
FanfictionBAP Myanmar Fanfiction By Yamin Ohmar (Yamin Mato)