Part 21 - Now I Know What It's Like to be Jealous (Day 15 Cont.)

146 16 0
                                    

Day 15 (Cont.)

လင္းလင္း ခန္းမထဲက ထြက္သြားတာကို Daehyun လွမ္းျမင္လိုက္ရတယ္... သူထုတ္ေဖာ္ျပမိတာ နည္းနည္း မ်ားသြားၿပီလားလို႔ ေတြးမိရင္း လင္းလင္းတစ္ေယာက္ သူ႔ကိုေရွာင္ေနမွာ၊ သူနဲ႔ စကားမေျပာေတာ့မွာ ဒါမွမဟုတ္ သူ႔ကို စိတ္ဆိုးသြားမွာကို ေၾကာက္ေနမိတယ္...

ခဏေနေတာ့ ကြန္ေပါင္းထဲက အရိပ္ေကာင္းတဲ့ သစ္ပင္ႀကီး တစ္ပင္ေအာက္မွာရွိတဲ့ ခံုတန္းေလးဆီကို မိၿဖိဳးနဲ႔ Himchan တို႔ လမ္းေလွ်ာက္သြားေနၾကတယ္... မိၿဖိဳးက Himchan ရဲ႕vocal နဲ႔ Piano လက္သံကို ခ်ီးက်ဴးရင္း Himchan က ရွက္ရွက္နဲ႔ မိၿဖိဳးေျမွာက္ေပးတာကို သေဘာက်ရင္းနဲ႔ေပါ့... ခံုတန္းေပၚမွာ ထိုင္လိုက္ၿပီး ေရွ႕က ကြင္းျပင္မွာ ကေလးေတြ ေျပးလႊား ေဆာ့ကစားေနတာကို ၾကည့္ေနၾကတယ္...

"oppa... တစ္ခု ေမးစရာရွိလို႔... ေမးလို႔ရမလား?" မိၿဖိဳးက စေျပာတယ္...

"ေမးေလ ၿဖိဳး... ေျဖလို႔ရတာဆိုရင္ ေျဖမွာေပါ့..."

"Daehyun က Baby Baby သီခ်င္းကို ဘယ္သူ႔ကို ရည္စူးၿပီးဆိုတာလဲဟင္?" လို႔ ေမးေတာ့...

"ေအာ္... ဒါလား... ဟားဟား... ေျပာသင့္လား မေျပာသင့္လား oppa လည္း မသိဘူး... ကာယကံရွင္က အခ်ိန္တန္မွ သူ႔ဘာသူ ဖြင့္ေျပာတာပဲ ေကာင္းပါတယ္ေလ..." လို႔ himchan ကၿပံဳးစိစိနဲ႔ ျပန္ေျပာလိုက္တယ္...

"oppa ကလည္း ဒါေလး ေျပာလိုက္လို႔ ဘာျဖစ္သြားမွာ က်ေနတာပဲ... ဒါဆို သူႀကိဳက္ေနတဲ့ သူေတာ့ ရွိတယ္ေပါ့?" လို႔ မိၿဖိဳးက ေမးျပန္တယ္...

"အင္း... ဆိုပါေတာ့..." himchan အေရွ႕ကို မ်က္နွာမူ ထားေပးမယ့္ စပ္ၿဖီးၿဖီး ျဖစ္ေနတုန္းပဲ...

"သူႀကိဳက္ေနတဲ့ သူကို ၿဖိဳးသိလား???" မိၿဖိဳးက အတင္းလိုက္ေမးတယ္...

"အင္း... သိတယ္ပဲ ထားပါေတာ့..." ဆို himchan က ၿဖိဳးမ်က္ႏွာကို အကဲခတ္ၾကည့္ရင္းေျပာတယ္...

"ဒါဆို အဲ့တစ္ေယာက္က ကိုရီးယားကလား? ဘယ္ကလဲ?" မိၿဖိဳးက အားတက္သေရာ ထပ္ေမးတယ္...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now