Part 25 - I Missing You (Day 18)

123 16 2
                                    

Day (18)

Daehyun ေတြးတာမွန္ပါတယ္... လင္းလင္း ဒီေန႔ fan sign ကို လိုက္စရာမလိုဘူး... တစ္ေယာက္ထဲ တာ၀န္ယူလို႔ရတဲ့အတြက္ ေမသူပဲ လိုက္သြားတယ္... ဒါေပမယ့္ daehyun က အရင္ကလို လင္းလင္းသူတို႔ဆီကို fan အေနနဲ႔ ေရာက္လာမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ထားတာေပါ့...

လင္းလင္းကေတာ့ ဒီေန႔ သူတို႔ဆီမသြားပဲ အိမ္မွာပဲ ေနေနဖို႔ စိတ္ကူးထားတယ္... သူမဘယ္ေလာက္ပဲ သြားခ်င္ေနေန ကိုယ့္စိတ္ကိုယ္ ထိန္းမွျဖစ္မယ္... ထပ္ၿပီး ဘယ္သူေျပာတာမွ မခံခ်င္ေတာ့ဘူး... ၿပီးေတာ့ daehyun သူမကို စိတ္ကုန္ေအာင္လုပ္မယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ထားတဲ့အတြက္ ဒီေန႔ တစ္ေနကုန္ အဆက္အသြယ္္ ျဖတ္ေနေတာ့မယ္ေပါ့...

ထံုးစံအတိုင္း ပရိတ္သတ္ေတြၾကားထဲ himchan ေရာ daehyun ပါ ကိုယ့္ေကာင္မေလးကိုယ္ လိုက္ရွာမိေနၾကတယ္... တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ သတိထားမိေတာ့ ႏွစ္ေယာက္လံုး ၿပံဳးစိစိ ျဖစ္သြားၾကေသးတယ္... အေၾကာင္းသိေတြကိုး...

himchan ကေတာ့ ကံေကာင္းစြာ မိၿဖိဳးကို ပရိတ္သတ္ေတြ ၾကားထဲမွာ ကင္မရာတစ္လံုးနဲ႔ေတြ႔တယ္... fan ေတြကို လက္ယမ္းျပသလိုလိုနဲ႔ သူမဘက္ကိုပါ မသိမသာ ႏႈတ္ဆက္ ေ၀ွ႕ယမ္းျပလိုက္တယ္... သူမလည္း သတိထားမိေတာ့ ေပ်ာ္သြားတယ္...

daehyun ခင္မ်ာေတာ့ အခုထိ လင္းလင္းကို ရွာမေတြ႔... himchan ျပလို႔ မိၿဖိဳးကို ေတြ႔ေပမယ့္ သူမနားမွာ လင္းလင္းက မရွိဘူး... ဒါနဲ႔ daehyun လင္းလင္းဆီကို မက္ေဆ့ခ်္ပို႔လိုက္တယ္...

"ဘယ္ေရာက္ေနလဲ?"

လင္းလင္းက ဒီ မက္ေဆ့ခ်္ဖတ္မိေတာ့ တကယ္လို႔ သူမ အိမ္မွာလို႔ ေျပာရင္ ေနာက္ထပ္ မက္ေဆ့ခ်္ေတြပို႔ၿပီး ဆက္သြယ္ေနမွာစိုးလို႔...

"ကိစၥေလးရွိလို႔ အျပင္ေရာက္ေနတယ္... ေနာက္မွ ဆက္သြယ္မယ္ေနာ္..." လို႔ပဲ လိမ္ေျပာလိုက္တယ္...

"ေအာ... ဒါဆို အားရင္ မက္ေဆ့ခ်္ပို႔ လိုက္ေနာ္... fan sign မွာ နင္မရွိေတာ့ ပ်င္းတယ္..." ဆိုခါ daehyun က ငိုမဲ့မဲ့ smiley ပံုေလးနဲ႔တကြ ပို႔လိုက္တယ္...

လင္းလင္းက သူပို႔လိုက္တဲ့ မက္ေဆ့ခ်္ေၾကာင့့္ ပီတိေတြ ျဖာမိတယ္... ဒါေပမယ့္လည္း ေအးစက္စက္နဲ႔ "အိုေက..." လို႔ပဲ ျပန္ပို႔လိုက္ၿပီး ေနာက္ထပ္ လံုး၀ မဆက္သြယ္မိဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားလိုက္တယ္...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now