Day (24)
ဒါနဲ႔ မနက္ ၆ နာရီခြဲေလာက္ အိပ္မရတဲ့ အတူတူ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲသြားၿပီး မနက္စာသြားျပင္တယ္... မိုင္လို ေဖ်ာ္ၿပီး ေသာက္ေနတုန္း မီးဖိုေခ်ာင္ထဲ မိၿဖိဳး ၀င္လာတယ္...
"ဟဲ့... အေစာႀကီး ႏိုးေနပါလား?" လို႔ ေျပာၿပီး လင္းလင္း မ်က္ႏွာလည္း ေသခ်ာၾကည့္လိုက္ေတာ့မွ မ်က္ကြင္း ညိဳညိဳႀကီး ႏွစ္လံုးကို ျမင္ၿပီး မိၿဖိဳး လန္႔သြားတယ္... "နင္ တညလံုး မအိပ္ပဲ အလုပ္ႀကိဳးစားေနတာလား?"
"မဟုတ္ဘူးဟ... တညလံုး ေခါင္းမီးေတာက္ေနတာ... အဟင့္..." ေျပာရင္းနဲ႔ ငိုေတာ့မယ္...
"ဘယ္လို ျဖစ္လို႔တုန္း?" မိၿဖိဳးက ေမးတယ္...
"ငါ့မွတ္စု စာအုပ္ေပ်ာက္သြားလို႔... အဲ့ထဲမွာ ငါစဥ္းစားထားတဲ့ ဒီဇိုင္းေတြ ပါတယ္... အခု ဘယ္လိုမွ ရွာမေတြ႔ေတာ့ဘူး... အီးးး ဟီးးးး..." ဆိုခါ လင္းလင္း တစ္ေယာက္ ငိုခ်လိုက္မိၿပီ...
ဒီေတာ့မွ မိၿဖိဳးလည္း မေန႔က အျဖစ္အပ်က္ကို ျပန္မွတ္မိသြားၿပီး...
"အိုးးးးး... ႏိုးးးး... လင္းလင္း-ah... ေဆာရီး ေဆာရီး... မေန႔က ငါနင့္အခန္းထဲကို ငါ့ဖုန္း၀င္ရွာရင္းနဲ႔... အဲ့စာအုပ္ကို တိုက္မိၿပီး ျပဳတ္က်သြားတာ... ဟိုး... ကုတင္ေအာက္ထဲထိ ေရာက္သြားတယ္... ငါျပန္ေကာက္ေပးမလို႔ပဲ... ေနာက္ေတာ့ ေမ့သြားတာ... ဟီးးးး..." လို႔ ၀န္ခံလိုက္တယ္...
ဒီေတာ့ လင္းလင္းက မ်က္လံုးႀကီးၿပဴးၿပီး မိၿဖိဳးကို ၾကည့္ေနရာကေန ရုတ္တရက္ သူမလက္ထဲက မိုင္လိုခြက္ကို စားပြဲေပၚ "ဒုန္း" ခနဲ ခ်လိုက္ခါ...
"မိ... ေရႊ... ၿဖိဳး... yahhhhhhhhhh... နင့္ကိုငါ သတ္မယ္..." ဆိုၿပီး လက္ႀကီးဆန္႔တန္းခါ စားပြဲတစ္ဖက္မွာ ရွိတဲ့ မိၿဖိဳးဆီ ေျပးလာပါေတာ့တယ္...
မိၿဖိဳးလည္း လန္႔လန္႔နဲ႔ စားပြဲကို ပတ္ေျပးေနရတယ္...
"လင္းလင္း... စိတ္ေလးကို ေလွ်ာ့ပါေနာ္... ငါအခု သြားျပန္ရွာေပးမယ္... စိတ္ေလွ်ာ့ ေနာ္ ေနာ္..." မိၿဖိဳး ေျပာလည္း မရဘူး... လင္းလင္း တစ္ေယာက္ အိပ္ေရးပ်က္လို႔ ထင္ပါတယ္... ရုပ္က ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႔ "yahhhhh..." လို႔ ေအာ္ၿပီး လက္ႀကီးဆန္႔တန္းခါ မိၿဖိဳးကို ပတ္လိုက္ေနတုန္း...
STAI LEGGENDO
Baby! You're My Lovesick [Completed]
FanfictionBAP Myanmar Fanfiction By Yamin Ohmar (Yamin Mato)