Day (15)
Charity သြားလုပ္မယ့္ မနက္ေရာက္ေတာ့ လင္းလင္းတို႔လည္း တတ္အားသေလာက္ အေျခာက္အျခမ္း စားစရာမုန္႔ေလးေတြ အေအးဗူးေလးေတြ သယ္လို႔ အိမ္ေရွ႕မွာ ႏွစ္ေယာက္သား ရင္ခုန္စြာ ဟို celebrity ႏွစ္ေယာက္ထြက္အလာကို ေစာင့္ေနၾကတယ္... သူတို႔ ထြက္လာေတာ့ ေကာင္မေလးေတြဆီက ပစၥည္းေတြကို ကူသယ္ေပးရင္း ကားနဲ႔ ခ်ီတက္ၾကတာေပါ့...
သူတို႔ဟိုေရာက္တာ ကိုးနာရီေလာက္ဆိုေတာ့ ကေလးေတြအတြက္ ေန႔လည္စာကို ၀ိုင္း၀န္းကူညီ ျပင္ဆင္ေပးၾကတယ္... ေယာက္်ားေလး ႏွစ္ေယာက္ကိုက်ေတာ့ မီးဖိုေခ်ာင္မွာ ၀င္ကူခိုင္းဖို႔ မသင့္ေတာ္တာနဲ႔ အျပင္မွာ ပဲ စားပြဲခင္းက်င္း စားေသာက္ဖြယ္ရာေတြ ေနရာခ်ထားဖို႔ တာ၀န္ေပးလိုက္တယ္...
Daehyun က လင္းလင္းနဲ႔ အတူတူ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ အလုပ္လုပ္ၾကရမယ္ ထင္ၿပီး အခုက်ေတာ့ တစ္ေယာက္ တစ္ေနရာစီေရာက္ေနေတာ့ မ်က္ႏွာေလးေတာင္ မေတြ႔ရတဲ့အတြက္ နည္းနည္း ၀မ္းနည္းမိတယ္... ဒါေပမယ့္ ခဏေနရင္ လာေတာ့မယ့္ အထူးအစီအစဥ္အတြက္သာ အားေမြးရင္း အားသြန္ခြန္စိုက္ ကူညီလုပ္ကိုင္ေပးေနလိုက္တယ္...
ေန႔လည္ဘက္ ကေလးေတြ ထမင္းစားမယ့္ အခ်ိန္ေရာက္မွပဲ Himchan နဲ႔ Daehyun လည္း မီးဖိုေခ်ာင္ကေန ပင္ပန္းတဲ့ ရုပ္ေလးေတြနဲ႔ ထြက္လာတဲ့ လင္းလင္းနဲ႔ မိၿဖိဳးတို႔ မ်က္ႏွာ ျမင္ရေတာ့တယ္...
Himchan တစ္ေယာက္ အလွဴပံုရိပ္ေတြကို သူယူလာတဲ့ ကင္မရာတစ္လံုးနဲ႔ မွတ္တမ္းတင္ရင္း ေပ်ာ္ေမြ႕ေနတဲ့အခ်ိန္ Daehyun ကေတာ့ သူ႕ဖုန္းေလးနဲ႔ လင္းလင္းတစ္ေယာက္ ကေလးေတြကို ဂရုစိုက္ေနတဲ့ပံုေတြကို လိုက္ၿပီး မွတ္တမ္းတင္ျဖစ္ေနတယ္... အေျခအေန မေပးလို႔ မဆံုစည္းခဲ့ရရင္ေတာင္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အတြက္ အမွတ္တရေလးေတြ က်န္ခဲ့ေအာင္ေပါ့...
လင္းလင္းနဲ႔ မိၿဖိဳးကေတာ့ ကေလးေတြအတြက္ လိုေလေသးမရွိေအာင္ ျပင္ဆင္ေပးၿပီးသြားမွ သူတို႔ ကင္မရာေတြနဲ႔ တျဖတ္ျဖတ္ ထုတ္ရိုက္ပါေတာ့တယ္... အဲ့က ၀န္ထမ္းက လာၿပီး သူတို႔ကို အမွတ္တရ Group Photo ရိုက္ေပးမယ္ဆိုေတာ့ သူတို႔ ေလးေယာက္ခမ်ာ ေနရာ အေ၀မတည့္ ျဖစ္ေနၾကျပန္ေရာ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Baby! You're My Lovesick [Completed]
FanficBAP Myanmar Fanfiction By Yamin Ohmar (Yamin Mato)