Part 10 - What is happening to me? (Day 7)

191 20 0
                                    

Day (7)

ေနာက္တစ္ေန႔ လင္းလင္းတစ္ေယာက္ ပြဲအတြက္ ေမာ္ဒယ္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို တာ၀န္ယူၿပီး အလွျပင္ေပးေနတယ္... ဒီအခ်ိန္မွာ သူမရဲ႕ senior လည္းျဖစ္ ေအာင္ျမင္တဲ့ Makeup & Fashion artist လည္း ျဖစ္တဲ့ ေမသူက အလွျပင္ခန္းထဲ ၀င္လာတယ္... ဒီေန႔ပြဲအတြက္ ေမသူက makeup & fashion တာ၀န္ခံေလ...

"ညီမေလး လင္းလင္း... မေန႔က အမ မအားလို႔ ညီမရဲ႕ ပထမဆံုးပြဲကို လာအားမေပးျဖစ္တာ စိတ္မဆိုးနဲ႔ေနာ္... လက္ရာေတြ ခ်ီးက်ဴးခံရတယ္ေျပာတယ္... ၀မ္းသာပါတယ္ရွင္... " လို႔ ေမသူက လင္းလင္းကို စႏႈတ္ဆက္တယ္...

"ေအာ္ အမကလည္း... ညီမသိတာေပါ့... အမက အလုပ္မ်ားတယ္လူပဲဟာ... ညီမနားလည္ပါတယ္..." လို႔ လင္းလင္းက ျပန္ေျပာတယ္...

"ညီမ ျပင္လို႔ ၿပီးၿပီလား? ေနာက္နာရီ၀က္ဆို စေတာ့မွာေနာ္..." ေမသူက သတိေပးတယ္...

"ၿပီးေတာ့မယ္ အမ... ၾကည့္ေပးပါဦး ဘယ္လိုေနလဲလို႔..." လင္းလင္းက အကူအညီေတာင္းတယ္...

"ဟင္... ညီမ ... ျပင္ထားတာ sexy ျဖစ္ေနတယ္လို႔ မခံစားမိဘူးလား?" ေမသူက အံၾသစြာေမးတယ္...

"ဟုတ္တယ္အမ... Theme က Mature and Sexy ေလ... ဟုတ္ဘူးလား?" လင္းလင္းက အလန္႔တၾကားျဖစ္သြားတယ္...

"ဟုတ္ဘူးေလ ညီမ...Theme က Mature and Elegant ေလ... တမင္သက္သက္ကို sexy မျဖစ္ရဘူးလို႔ မေန႔က Meeting မွာေျပာခိုင္းထားခဲ့တာ... သူတို႔ မေျပာၾကဘူးလား မသိဘူး..." ဆိုခါ ေမသူ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ျဖစ္ေနၿပီ...

"ေအာ္... သူတို႔ sexy အေၾကာင္းကို ေျပာတယ္... ညီမ အဓိပါယ္ ေကာက္လြဲတာ ေနမွာပါ... အမေရ... ညီမ တကယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္... အခု ဘယ္လိုလုပ္မလဲ နာရီ၀က္ပဲ က်န္ေတာ့တယ္... ဒါကိုေတာင္ နာရီ၀က္ေလာက္ အခ်ိန္ယူၿပီး ျပင္ထားရတာ..." ဆိုခါ လင္းလင္း တစ္ေယာက္ ႀကံရာမရ ငိုခ်င္ခ်င္ျဖစ္ေနၿပီ...

"ျဖစ္တတ္ပါတယ္... အခ်ိန္လည္း မရွိေတာ့ဘူးဆိုေတာ့... လာ... အမပါ ကူေပးမယ္... ဟုတ္ၿပီလား... ၁၅မိနစ္နဲ႔ၿပီးမွ ရမယ္... အ၀တ္လဲဖို႔ကလည္း ရွိေသးတယ္ဆိုေတာ့ ေနာ္... သြက္သြက္ေလး စဥ္းစားၿပီး လုပ္ရေအာင္..." လို႔ ေမသူက အားေပးတယ္...

"ေက်းဇူးအရမ္းတင္ပါတယ္ အမရယ္..." ဆိုခါ လင္းလင္းလည္း concept ေျပာင္း စဥ္းစားခါ အားကုန္စိုက္ လုပ္ေတာ့တယ္... ျပာေနၿပီ ျဖစ္ေပမယ့္ စိတ္ကို ထိန္းၿပီး လက္ၿငိမ္ေအာင္ ႀကိဳးစားခါ ေမသူနဲ႔ အတူတူ တိုင္ပင္ရင္း လုပ္သြားလိုက္တာ မိနစ္ ၂၀ နဲ႔ ၿပီးသြားတယ္... အစက လင္းလင္းက ေမသူကို ဘယ္သူ႔မွ မေျပာဖို႔ ေတာင္းဆိုမလို႔... သူ႕ကို မယံုၾကည့္ၾကေတာ့မွာစိုးလို႔ေလ... ဒါေပမယ့္လည္း မေကာင္းပါဘူးေလ လို႔ ေတြးမိၿပီး ေမသူကို သြားမေတာင္းဆိုေတာ့ဘူး...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt