အခန္း (၃) - ငါ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ?
Day (5) - အဆက္
လင္းလင္းနဲ႔ မိၿဖိဳးတို႔ မနက္ဘက္ ေစ်း၀ယ္ထြက္ၿပီး ျပန္လာေတာ့ ထင္ထားတဲ့အတိုင္း ေျပးၿပီးျပန္လာတဲ့ Daehyun နဲ႔ တုိက္ေအာက္မွာတိုးတယ္…
“ပစၥည္းေတြ မႏိုင္မနင္းနဲ႔ ေစ်းကျပန္လာတာလား… ဒီေလာက္အမ်ားႀကီး ဘာေတြ၀ယ္လာတာလဲ?” လို႔ Daehyun က သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ဆီက ပစၥည္းတခ်ိဳ႕ကူသယ္ေပးရင္း သူ႔အတြက္ စားစရာေတြမ်ား ထပ္၀ယ္လာေပးတာလားဆိုတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ ေမးတယ္…
“အသားေတြ အရြက္ေတြ အစံုေပါ့ ဒီည BBQ လုပ္စားမလို႔ေလ…” လို႔ လင္းလင္းက Daehyun သြားရည္က်ေအာင္ ခ်က္ခ်င္း ျပန္ေျဖလိုက္တယ္…
“၀ိုး… ႏွစ္ေယာက္ထဲ အတြက္ ဒီေလာက္က မ်ားမေနဘူးလား… မကုန္ဘူးဆိုရင္ေျပာ လာကူစားေပးမယ္…” လို႔ Daehyun က ေနာက္သလိုလို အတည္လိုလိုနဲ႔ ေျပာတယ္…
“ဟုတ္တယ္ ႏွစ္ေယာက္ထဲပဲ… Daehyun အားတယ္ဆိုရင္ လာစားပါလား…”လို႔ လင္းလင္းက စီစဥ္ထားတဲ့အတိုင္း အကြက္ဖမ္းၿပီး ကမ္းလွမ္းလိုက္တယ္…
“တကယ္လား… ငါက အမ်ားႀကီးစားတာေနာ္… နင္တို႔ စားဖို႔ေတာင္ မက်န္ဘဲေနဦးမယ္…” လို႔ Daehyun က သြားရည္တမွ်ားမွ်ားနဲ႔ ေျပာတယ္…
“ကိစၥမရွိဘူး… ၀ေအာင္ စားသာစား… ငါတို႔က အစာသိပ္မငမ္းဘူး…” လုိ႔ မိၿဖိဳးက ေျပာရင္း စိတ္ထဲကေန နင္တို႔ကိုပဲ ငမ္းမွာ လို႔ ေျပာလိုက္တယ္… “ေႀသာ္… ဒါနဲ႔ Himchan oppa ကိုပါ ေခၚလာခဲ့ေလ… လူစံုေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့… ” လို႔ မိၿဖိဳးကဆက္ ေျပာတယ္…
“သူအားရင္ ေခၚလာခဲ့မယ္ေလ… ညဘက္လုပ္မွာ မလား… အားေလာက္ပါတယ္… Daebak! မေန႔ကလည္း မုန္႔ေတြစားရတယ္… ဒီေန႔လည္း အသားကင္စားရေတာ့မယ္… ဟားဟား ငါေတာ့ ပြတာပဲ…” ဆိုခါ Daehyun က ေျပာေလရာ လင္းလင္းနဲ႔ မိၿဖိဳးတို႔လည္း ရယ္မိၾကတယ္…
Daehyun ကအိမ္ေရာက္ေတာ့ Himchan နားသြားၿပီး ခ်စ္စရာ မ်က္နွာေဘးေလး တမင္လုပ္ခါ…
“Hyung… အသားကင္စားခ်င္လား? ကၽြန္ေတာ္တို႔ မစားရတာ ၾကာၿပီဟုတ္?” လို႔ သြားေမးတယ္…
VOCÊ ESTÁ LENDO
Baby! You're My Lovesick [Completed]
FanficBAP Myanmar Fanfiction By Yamin Ohmar (Yamin Mato)