Part 11 - What is happening to me? (Day 8)

219 19 0
                                    

Day (8)

ေနာက္တစ္ေန႔မွာ Daehyun တစ္ေယာက္ Himchan ရဲ႕ ေဆာ္ၾသမႈနဲ႔ မထခ်င္ ထခ်င္နဲ႔ ႏိုးလာတယ္... ဒီေန႔က ႏွစ္ေယာက္လံုး အားတဲ့ေန႔... ဒီေတာ့ training ကို အပီအျပင္လုပ္ၾကရမယ္... မနက္ပိုင္း ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ၿပီးေတာ့ Himchan က Daehyun ကို piano lesson ေတြစေပးတယ္... Daehyun က ဘာ instrument မွ မတီးတတ္ေတာ့ အနည္းဆံုး စႏၵယားေတာ့ တီးတတ္သင့္တဲ့အတြက္ ဆရာႀကီး Himchan က သင္ေပးရျခင္းျဖစ္တယ္ေလ...

ေန႔လည္စာ မစားခင္အထိ သံုးနာရီေလာက္ ဆက္တိုက္ Himchan ရဲ႕ မျပတ္မလတ္တမ္း သင္ၾကားမႈ ဆူေငါက္မႈေအာက္မွာ Daehyun တစ္ေယာက္ တျခားကို စိတ္ေရာက္ဖို႔ အခ်ိန္ေတာင္ မရွိပဲ သနားစရာဲ ႀကိတ္မွိတ္ခံေနရတယ္... စိတ္ထဲကလည္း မေက်မနပ္နဲ႔... "ေနႏွင့္ဦး... vocal training က်ေတာ့မွ ေတြ႔မယ္ဆိုၿပီး..." တင္းထားေလေေတာ့တယ္... Daehyun ဟာလည္း Himchan ထင္ထားတာထက္ ျမန္ျမန္ တတ္လြယ္တဲ့အတြက္ မနက္ပိုင္း session ကို ေစာေစာရပ္ႏိုင္လိုက္တယ္...

ေန႔လည္စာစားၿပီးေနာက္ နာရီ၀က္ တစ္နာရီေလာက္နားၿပီး Daehyun တစ္ေယာက္ Himchan အခန္းထဲ၀င္လာခါ... "Hyung... vocal training စၾကရေအာင္ေလ..." ဆိုခါ မ်က္ႏွာက စပ္ၿဇီးၿဖီးနဲ႔ လာေျပာေလတယ္... သူက အႀကံနဲ႔ကိုး... စတာနဲ႔ Himchan ကို Daehyun က BAP သီခ်င္းေတြထဲက အသံပိုင္း ခက္တဲ့ဟာေတြကို ဆိုခိုင္းေတာ့တာပဲ... မွားရင္လည္း ခ်က္ခ်င္းကို ထေငါက္တယ္... Himchan က သူဘယ္ေလာက္ ႀကိဳးစားဆိုဆို အေငါက္ခံရပါမ်ားေတာ့...

"Yahhh... အႀကီးကို ဒီေလာက္ ေအာ္စရာလား?" လို႔ မခံႏိုင္ပဲ ၀င္ေျပာတယ္... ဒါနဲ႕ Daehyun က မ်က္ႏွာခ်က္ခ်င္း ၿဖီးသြားၿပီ...

"Hyung ကလည္း... စိတ္မဆိုးနဲ႔ေလ... ေကာင္းေစခ်င္လို႔ ေစတနာနဲ႔ ေျပာရတာပါ... ဒါက အလုပ္သေဘာအရပါဗ်ာ... အိုေက? စိတ္ထဲမထားနဲ႔ေနာ္..." ဟု မ်က္ႏွာခ်ိဳေသြးခါ ေျပာလိုက္တယ္...

Himchan ကလည္း သေဘာေပါက္သြားတဲ့ ပံုနဲ႔... "ေအးပါ... ေအးပါ... လုပ္ေပါ့ကြာ..." လို႔ေျပာခါ ဆက္ၿပီး သူတစ္ေယာက္ထဲ ၾကားရရံုေလး... "ငါ၀ဍ္ျပန္လည္ တာေပါ့..." လို႔ ေျပာၿပီး Daehyun ေငါက္သမွ် ဆက္ခံေနရတယ္...

၃နာရီေလာက္ ေလ့က်င့္ၿပီးေတာ့ Daehyun က ဗိုက္ဆာတယ္ ဆက္မ train ႏိုင္ေတာ့ဘူးဆိုခါ Himchan ကို မုန္႔သြား၀ယ္ေပးဖို႔ ပူဆာေလေတာ့တယ္... အမ်ိဳးမ်ိဳး ဂ်ီက်ေနေတာ့ သြားမ၀ယ္ေပးလို႔ကလည္း မျဖစ္တာနဲ႔ပဲ Himchan လည္း...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now