Part 13 - are you feeling the same as me? (Day 10)

162 18 0
                                    

အခန္း () - နင္ေရာ ငါ့လိုပဲလား?

Day (10)

ေနာက္ေန႔ လင္းလင္းတစ္ေယာက္ အလုပ္က ျပန္လာေတာ့ တိုက္ေအာက္မွာ ဓာတ္ေလွခါးေစာင့္ေနၾကတဲ့ himchan နဲ႔ daehyun ကို လွမ္းေတြ႔တယ္... သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ စကားေျပာေနတာေတြ႔တာနဲ႔ မေႏွာက္ယွက္ခ်င္လို႔ အေနာက္နားေလးမွာပဲ အသာေလး ရပ္ေနလိုက္တယ္...

"ငါနဲ႔ လိုက္ၾကည့္ေပးပါကြာ... ဒီတစ္ခါထဲပါ... မဟုတ္ရင္ ငါတစ္ေယာက္ထဲ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႔ ျဖစ္ေနမွာ..." himchan က daehyun ကို သနားကမားေလးနဲ႔ ေျပာေနတယ္...

"hyung ကလည္း... ကၽြန္ေတာ္မွ မၾကည့္ခ်င္တာ... ajusshi နဲ႔ သြားႀကည့္ၾကပါလား... ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းမွာပါ..." daehyun က စပ္ၿဖီးၿဖီးနဲ႔ ျပန္ေျပာတယ္... သူတို႔ ေတြ ဘာၾကည့္ဖို႔ ေျပာေနၾကတာလည္း မသိဘူးလို႔ လင္းလင္း က ေတြးမိတယ္...

"ဟေကာင္ရ... ajusshi နဲ႔ သြားၾကည့္စရာလား... မင္းေျပာမွပဲ... သူမသိေအာင္ သြားခိုးၾကည့္မွာပါ ဆိုေနမွ... လိုက္ခဲ့စမ္းပါကြာ... မုန္႔၀ယ္ေကၽြးပါ့မယ္..." himchan က ထပ္ေတာင္းဆိုတယ္...

"မုန္႔နဲ႔ ျမဴဆြယ္တိုင္း ပါမယ္မ်ား မွတ္လား... မရဘူး... မလိုက္ဘူး... ဒါၿဗဲ..." daehyun ကလည္း ဇြတ္ၿငင္းတယ္... ဒါနဲ႔ himchan လည္း မ်က္ႏွာႀကီး ပုပ္သြားၿပီး...

"မင္းက အလကားပဲ... ဘာမွ အားကိုးလို႔ မရဘူး... Jongup ရွိရင္ ဘယ္ေလာက္ ေကာင္းမလဲ... သူဆိုရင္ Fronzen (2) ကို လိုက္ၾကည့္မွာ... ေခၚေနစရာေတာင္မလိုဘူး..." ဆိုခါ မေက်မနပ္နဲ႔ ေျပာတယ္...

လင္းလင္းလဲ Fronzen (2) ဆိုတဲ့ အသံၾကားေတာ့ ခ်က္ခ်င္း သူတို႔နားသြားၿပီး...

"Oppa... Fronzen (2) ၾကည့္ခ်င္လို႔လား... ညီမမွာ အလကားရထားတဲ့ လက္မွတ္ ႏွစ္ေဆာင္ရွိတယ္... ညီမလည္း အဲ့ ကာတြန္းကား အရမ္းၾကည့္ခ်င္ေနတာ... ညီမနဲ႔ သြားၾကည့္မလား?" ဆိုၿပီး daehyun ရွိေနတာကိုေတာင္ ဂရုမစိုက္မိပဲ himchan ကိုပဲ ၾကည့္ၿပီး လင္းလင္း ၀မ္းသာအားရနဲ႔ ေမွ်ာ္လင့္စြာေမးတယ္... Himchan လည္း မ်က္လံုးအေရာင္ေတာက္သြားၿပီး... "Omo... တကယ္လား..." ဆိုခါ မ်က္ႏွာႀကီး ၿဖီးၿပီး ၀မ္းသာသြားတယ္... ဒါေပမယ့္ ခ်က္ခ်င္း အၿဖီးရပ္လိုက္ၿပီး Daehyun ကိုလွမ္းၾကည့္တယ္... ဒီေကာင္ငါ့ကို လင္းလင္းနဲ႔ သြားခြင့္ျပဳပါ့မလား ဆိုၿပီးေပါ့...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora