Day (13)
ေနာက္ေန႔ မနက္အလုပ္သြားေတာ့ ညေနဖက္မွာ himchan နဲ႔ ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္ဖို႔ ခ်ိန္းထားတဲ့အတြက္ လင္းလင္းတစ္ေယာက္ လွလွေလး၀တ္သြားတယ္... အလုပ္မွာလဲ တစ္ေန႔လံုး ေပ်ာ္လို႔ ရႊင္လို႔... သူ႔ အသည္းစြဲ bias Kim Himchan ႀကီးနဲ႔ ႏွစ္ေယာက္တည္း ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္ရမွာ မဟုတ္လား... ေပ်ာ္ေနရွာတာေပါ့...
Daehyun ကေတာ့ ဒီေန႔ ၀မ္းနည္း ၀မ္းသာ ျဖစ္ေနရတယ္... မေန႔က လင္းလင္းသူ႔ကို ဓာတ္ပံု လွမ္းလွမ္းရိုက္ေနမွန္း မိၿဖိဳးရဲ႕ ကင္မရာက တစ္ဆင့္ ေတြ႔လိုက္ရလို႔ အူျမဴးရတာက တစ္ေၾကာင္း... ဒီေန႔ လင္းလင္းနဲ႔ himchan hyung နဲ႔ ရုပ္ရွင္အတူတူ သြားၾကည့္ၾကမွာမို႔ အူတိုရတာက တစ္ေၾကာင္း... သူတကယ္ပဲ ငိုရမလိုလို ရယ္ရမလိုလို ျဖစ္ေနတယ္...
Himchan ေရာ Daehyun ေရာ ဒီေန႔ shooting ေတြ မရွိၾကတဲ့အတြက္ အိမ္မွာပဲ training ဆင္းျဖစ္ၾကတယ္... Daehyun တစ္ေယာက္ vocal training နဲ႔ piano lesson ေတြမွာ အရင္ကလို စစေနာက္ေနာက္လည္း မရွိ စကားေျပာရင္လည္း ထိန္းထိန္းၿပီး ေျပာေနတာကို Himchan ရိပ္မိတယ္... သူနဲ႔ လင္းလင္း ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္ဖို႔ကို အိုေကပါတယ္လို႔ Daehyun ဘယ္ေလာက္ပဲ ေျပာေနေန တကယ္တမ္း သ၀န္တိုေနမယ္ဆိုတာ himchan အစကတည္းက သိၿပီးသား... ဒါ့ေၾကာင့္လည္း သူစဥ္းစားထားၿပီးပါၿပီ...
ဒီေန႔ တစ္ေနကုန္ Daehyun က အားတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ သူ႔အခန္းထဲ သူပဲ ေအာင္းေနတယ္... သူစိတ္ညစ္ေနတဲ့ ပံုျမင္ရင္ hyung တစ္ေယာက္ မေနတတ္ မထိုင္တတ္ျဖစ္ၿပီး လင္းလင္းနဲ႔ မသြားေတာ့မွာစိုးလို႔... သူ႔ေၾကာင့္ စိတ္အေႏွာက္အယွက္ မျဖစ္ေစခ်င္ဘူးေလ...
ဒါနဲ႔ပဲ သူ online မွာ တျခားႏိုင္ငံေရာက္ေနတဲ့ သူ႔ရဲ႕ best friend ျဖစ္တဲ့ Youngjae နဲ႔ပဲ chat ေနလိုက္တယ္... ဟိုတစ္ေယာက္ကလည္း online မွာ ရွိေနတာနဲ႔ အေတာ္ပဲ ျဖစ္သြားတာေပါ့...
"ငါမင္းကို အေရးႀကီး ကိစၥ တစ္ခု ေျပာျပစရာရွိတယ္... မင္းဘယ္သူ႔ကိုမွ ျပန္မေျပာဘူးလို႔ ကတိေပးလား?" Daehyun က online ေပၚေရာက္ေရာက္ခ်င္း လွမ္းေျပာတယ္...
"ဘာလဲ မင္းက gay ဆိုတာ ေျပာမလို႔လား... ေနေတာ့ ေဟ့ေရာင္... ငါသိၿပီးသား..." လို႔ Youngjae ကေနာက္တယ္...
YOU ARE READING
Baby! You're My Lovesick [Completed]
FanfictionBAP Myanmar Fanfiction By Yamin Ohmar (Yamin Mato)