Part 26 - I Missing You (Day 19)

152 13 0
                                    

Day (19)

Photoshoot ကိုသြားတဲ့ ကားေပၚမွာ လင္းလင္းတစ္ေယာက္ တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ေလးပဲ လိုက္ပါလာတယ္... daehyun လည္း လင္းလင္းဆီကေန သိခ်င္တာေတြ ေမးစရာေတြ ရွိေပမယ့္ himchan ေရာ ရွိေနတဲ့အတြက္ ေမးလို႔ မေကာင္းေသးဘူး...

Shooting ရိုက္ရမယ့္ ကုန္ပဏီေရာက္ေတာ့လည္း သူတို႔အတြက္ ေပးထားတဲ့ waiting room မွာ staff ေတြက ၀င္လိုက္ထြက္လိုက္နဲ႔ဆိုေတာ့ ႏွစ္ေယာက္တည္းရွိမယ့္ အခ်ိန္ကို ေခ်ာင္းေနတဲ့ daehyun အတြက္ အခြင့္မသာဘူး ျဖစ္ေနတယ္...

လင္းလင္းကေတာ့ ဒီေန႔ ေတာ္ေတာ္ အလုပ္ရွဳပ္ေနတဲ့အတြက္ သူမရဲ႕ အခ်စ္ေရးရာ ကိစၥေတြကိုေတာင္ ေတြးၿပီး မပူအားဘူး... ဟိုေျပးလိုက္ ဒီေျပးလိုက္နဲ႔ကို တစ္ေယာက္ထဲ ေဒါင္ခ်ာဆိုင္းေနေတာ့တာ... ႏွစ္ေယာက္လံုးအတြက္ မိတ္ကပ္လည္း သူမ၊ အ၀တ္အစားလည္း သူမဆိုေတာ့ သူတို႔နဲ႔ တျခား ဘာစကားမွ ေျပာဖို႔ အခ်ိန္ေတာင္မရွိဘူး... ဒီေတာ့ daehyun တစ္ေယာက္ သူမနဲ႔ ပိုၿပီး အေနေ၀းသြားသလို ခံစားေနရတာေပါ့...

Himchan ကေတာ့ ေအးေဆးပဲ... daehyun သူ႔ဘက္ကို ၾကည့္လိုက္တိုင္း ဖုန္းကို ၾကည့္ၿပီး စပ္ၿဖီးၿဖီး ျဖစ္ေနတာပဲေတြ႔ရတယ္... တခ်ိန္လံုးလည္း ဖုန္းတစ္လံုးနဲ႔ မက္ေဆ့ခ်္ထိုင္ပို႔ေနတယ္... daehyun စဥ္းစားတယ္ အဲ့ဒါ မိၿဖိဳးဆီကိုမွ ဟုတ္ပါေလစေပါ့...

လင္းလင္းက himchan ကို မိတ္ကပ္ အရင္ျပင္ေပးလိုက္ေတာ့ daehyun ကို သူမမိတ္ကပ္ ျပင္ေပးေနတုန္း himchan အ၀တ္လဲ ျပင္ဆင္ၿပီးသြားတယ္... ဒါနဲ႔ shooting hall ထဲသြားၿပီး စပ္စုေနတယ္...

Daehyun လည္း မိတ္ကပ္ျပင္ၿပီးေတာ့ အ၀တ္လဲဖို႔အတြက္ လင္းလင္းေပးတဲ့ ၀တ္စံုကို ယူၿပီး အ၀တ္လဲခန္းထဲ ၀င္သြားလိုက္တယ္... လင္းလင္း က ပစၥည္းေတြသိမ္းရင္း daehyun ထြက္အလာကို အျပင္မွာ ေစာင့္ေနတယ္... ေနာက္ ၁၅ မိနစ္ ေလာက္ေနရင္ shooting စေတာ့မွာကိုး...

Daehyun အ၀တ္လဲတာ ၾကာေနေတာ့ လင္းလင္းလည္း ေနာက္က်ေနမွာ စိုးရိမ္တာနဲ႔...

"daehyun-ah... ျမန္ျမန္လုပ္ေနာ္... ခဏေနရင္ စေတာ့မွာ... နင္၀တ္ၿပီးရင္ အဆင္ေျပမေျပ ငါၾကည့္ေပးရဦးမွာ..." လို႔ လွမ္းေအာ္ ေျပာလိုက္တယ္...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now