Part 1 - A Purple Luggage (Day 1)

1.1K 40 6
                                    

Day (1)
ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ေလယ်ာဥ္ေပၚကေန စိတ္ညစ္ညစ္နဲ႔ဆင္းလာတယ္... သူမအသြားခ်င္ဆံုးေနရာကို ေရာက္ခဲ့တယ္... သူမၾကည့္ခ်င္တဲ့ အရာေတြၾကည့္ခဲ့ရတယ္... ဒါေပမယ့္ သူမ မေပ်ာ္ဘူး... ဘယ္ေပ်ာ္မလဲ သူမ အေတြ႕ခ်င္ဆံုးသူေတြနဲ႔မွ မေတြ႕ခဲ့ရတာ... အေတြ႔ခ်င္ဆံုးသူေတြလို႔ ေျပာတာထက္ သူမအေတြ႕ခ်င္ဆံုး တစ္ေယာက္နဲ႔ မေတြ႕ခဲ့ရတာလို႔ ေျပာရင္ ပိုမွန္လိမ့္မယ္...

လင္းလင္း အေတြ႕ခ်င္ဆံုးလူဆိုတာ Himchan ပဲ... ဟုတ္တယ္ B.A.P ရဲ႕ Himchan... လင္းလင္းက B.A.P မန္ဘာ အကုန္လံုးကို ႀကိဳက္တယ္... ဒါေပမယ့္ Himchan ကိုေတာ့ အသည္းစြဲ... သူမအခုသြားခဲ့တဲ့ ေနရာကလည္း ကိုရီးယားႏိုင္ငံေလ... သူမတစ္ေယာက္ထဲဆိုရင္ေတာ့ သြားျဖစ္ခဲ့မွာ မဟုတ္ဘူး... အခုက သူမအိမ္နီးနားခ်င္းလည္းျဖစ္ ကိုရီးယား လူမ်ိဳးလည္း ျဖစ္တဲ့ အခင္ဆံုးငယ္သူငယ္ခ်င္းက ကိုရီးယားကို မိသားစုလိုက္ အၿပီးျပန္သြားျပီျဖစ္တဲ့အတြက္ သူတို႔နဲ႔အတူ ႏွစ္ပတ္ေလာက္ အလည္လိုက္သြားတာ...

အဲ့ဒီ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေၾကာင့္ပဲ လင္းလင္းလည္း K-pop ႀကိဳက္တတ္လာခဲ့တာ... လင္းလင္းတို႔ေနတဲ့ ရပ္ကြက္မွာက ကိုရီးယား လူမ်ိဳးေတြေပါတယ္... ကိုရီးယား ရပ္ကြက္လိုကိုျဖစ္လို႔... တရုတ္တန္းတို႔ ဘာတို႔လို... ကိုရီးယားတန္းေပါ့... ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ဒီမွာပဲႀကီးလာေတာ့ လင္းလင္းတစ္ေယာက္ ကိုရီးယားစကားလည္း အတန္သင့္ ေျပာတတ္တယ္...

ကိုရီးယားေရာက္ေတာ့လည္း သူမငယ္ခ်င္းရဲ႕ အကူအညီနဲ႔ ေနရာစံုေရာက္ခဲ့ၾကတယ္... B.A.P အဖြဲ႔ေနာက္ကိုလည္း stalk ဖို႔ႀကိဳးစားခဲ့ၾကေသးတယ္... ဒါေပမယ့္လည္း ကိုယ့္ႏိုင္ငံ ကိုယ့္ေဒသမဟုတ္တာရယ္၊ ၀ါႏုေသးတာရယ္ေၾကာင့္ မေအာင္ျမင္ခဲ့ၾကပါဘူး... ဒီေတာ့ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႔ပဲ ႏွစ္ပတ္အျပည့္မွာ ကိုယ့္ႏိုင္ငံကိုယ္ ျပန္လာခဲ့တယ္...

တကယ္က လင္းလင္းအရမ္းေတြ႕ခ်င္ေနတဲ့ Himchan က လင္းလင္းနဲ႔ ေလယ်ာဥ္တစ္စီးထဲေပၚမွာ အတူတူပါလာတာ... သူတစ္ေယာက္ထဲမဟုတ္ဘူး... ဒါေပမယ့္ တစ္ဖြဲ႕လံုးေတာ့လည္း မဟုတ္ျပန္ဘူး... Himchan နဲ႕ Daehyun ႏွစ္ေယာက္ထဲရယ္... တျခား ၀န္ထမ္းတခ်ိဳ႕ေတာ့ပါတာေပါ့... သူတို႔ ပါလာတာသာ လင္းလင္းသိရင္ ေနရာမွာတင္ heart attack ရၿပီး ေဆးရံုေရာက္ႏိုင္တယ္... ဒါေၾကာင့္ လင္းလင္း အခုေန မသိေသးတာပဲေကာင္းပါတယ္...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now