Day (20)
Himchan တစ္ေယာက္ Date သြားရမယ့္ မနက္အေစာပိုင္းမွာ လန္းလန္းဆန္းဆန္း တက္တက္ႀကြႀကြနဲ႔ daehyun နဲ႔အတူ practice room ကို ထြက္သြားၾကတယ္... ေနာက္တစ္ေန႔ show ပြဲတစ္ခုအတြက္ သီခ်င္း သြားေလ့က်င့္ရဦးမယ္ေလ...
ထမင္းစားခ်ိန္က်ေတာ့ ႏွစ္ေယာက္လံုး ကိုယ့္ေကာင္မေလးေတြနဲ႔ကို ၾကည္ႏူးလို႔... မက္ေဆ့ခ်္ေတြ ကိုယ္စီ ပို႔ေနၾကတာ ေျပာပါတယ္... လင္းလင္းလည္း daehyun ေတာင္းဆိုထားလို႔ သိသိသာသာႀကီးေတာ့ ေရွာင္မေနေတာ့ဘူး... ေတာ္ၾကာ မေန႔တုန္းကလို အ၀တ္လဲခန္းထဲ ပိတ္ၿပီး ထပ္ၿခိမ္းေျခာက္ရင္ ဒုကၡဆိုေတြးၿပီး လန္႔ေနရတယ္...
ညေန ၅နာရီေလာက္ practice ၿပီးေတာ့ daehyun ကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး himchan အေျပးတပိုင္းနဲ႔ မိၿဖိဳးနဲ႔ ခ်ိန္းထားတဲ့ ရုပ္ရွင္ရံုေရွ႕ကို တိုက္စီ စီးၿပီး ေရာက္လာတယ္... ဘယ္သူမွ မရိပ္မိေအာင္ေတာ့ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားၿပီး ရုပ္ဖ်က္ထားတာပဲ...
မိၿဖိဳးကေတာ့ အေစာႀကီး ေရာက္ႏွင့္ေနၿပီး ရင္ခုန္စြာ ေစာင့္ေနတယ္... himchan oppa လာမွ လာပါ့မလားလို႔လဲ စိုးရိမ္မိတယ္... date လုပ္ထားတယ္ဆိုတာ သူမဘာသာ ရူးၿပီး မက္တဲ့ အိမ္မက္တစ္ခု ျဖစ္ေနမွာလည္း ေတြးပူေနရေသးတယ္...
Himchan တိုက္စီ ေပၚကဆင္းေတာ့ ရုပ္ရွင္ရံု အေပါက္၀မွာ ရပ္ေစာင့္ေနတဲ့ မိၿဖိဳးကို လွမ္းေတြ႔ရတယ္... သူမေရွ႕ကို အေလာတေကာ ေျပးသြားၿပီး ...
"ၿဖိဳး ေရာက္ေနတာ ၾကာၿပီလား?"
"ေအာ္... oppa... ေရာက္ၿပီလား... ၿဖိဳး ခုဏေလးတင္မွ ေရာက္တာပါ..." မိၿဖိဳးက himchan သူမကို တမ်ိဳးထင္သြားမွာစိုးလို႔ အေစာႀကီး ေရာက္ေနတာကို မေျပာပဲ ထားလိုက္တယ္...
"ေတာ္ေသးတာေပါ့... ကိုယ္မ်ား ေနာက္က်ေနၿပီလားလို႔ စိုးရိမ္ေနတာ..." himchan က သက္ျပင္းခ်ရင္း ေျပာတယ္...
"ေနာက္မက်ပါဘူး... ဒီမွာၾကည့္... ရုပ္ရွင္စဖို႔ မိနစ္ ၂၀ ႀကီးမ်ားေတာင္ လိုေသးတယ္..." မိၿဖိဳးက သူမလက္က နာရီကို ထိုးျပၿပီး ေျပာတယ္...
"ေကာင္းတယ္... ဒါဆို အထဲ၀င္ရေအာင္ေလ... လာ..." ဆို himchan ကေျပာၿပီး ရုပ္ရွင္ရံု အေဆာက္အအံုထဲ ၀င္သြားၾကတယ္... မိၿဖိဳးက ထံုးစံအတိုင္း ticket ကို online booking လုပ္ထားတယ္ ထင္ၿပီး counter ဘက္သြားေတာ့ himchan က မိၿဖိဳးလက္ကို လွမ္းဆြဲလိုက္ၿပီး...
YOU ARE READING
Baby! You're My Lovesick [Completed]
FanfictionBAP Myanmar Fanfiction By Yamin Ohmar (Yamin Mato)