Day (16)
မိၿဖိဳးရဲ႕ အႀကံေပးမႈနဲ႔ လင္းလင္းတစ္ေယာက္ ကိုရီးယား rice cake အစပ္နဲ႔ လြယ္လြယ္ကူကူ သူမရဲ႕ ငါးဖယ္ေၾကာ္ ဟင္းတစ္ပြဲ လုပ္သြားလိုက္တယ္... မိၿဖိဳးကိုပါ himchan ကဖိတ္ထားတဲ့အတြက္ သူမသြားေတာ့ မိၿဖိဳးပါလိုက္လာတယ္...
သူတို႔ေရာက္ေတာ့ ဟိုမွာ လူေတြစံုေနၿပီ... ထမင္းပြဲ ျပင္ေပးေနတဲ့ ေမသူကို လင္းလင္းလွမ္းေတြ႕လိုက္ရေတာ့ မ်က္လံုးေတာင္ ျပဴးသြားတယ္... ေမသူက အရင္ေန႔ေတြကထက္ လွေနလို႔... သူမ သြားႏႈတ္ဆက္ေတာ့ သိရတာက စားပြဲေပၚမွာ တည္ခင္းထားတဲ့ ဟင္း ၅မ်ိဳး၆မ်ိဳးေလာက္က အကုန္ ေမသူ႕လက္ရာေတြခ်ည္းဆိုတာပဲ... လင္းလင္းက ေမသူ႕ကို အားက်စြာ ခ်ီးက်ဴးလိုက္တယ္... သူမရဲ႕ rice cake နဲ႔ ငါးဖယ္ေၾကာ္က ေမသူ႕ရဲ႕ စပယ္ရွယ္ ဟင္းပြဲႀကီးေတြနဲ႔စာရင္ မ်က္ႏွာငယ္စရာေလး ျဖစ္ေနတယ္...
လင္းလင္းလည္း ajusshi ကို သြားႏႈတ္ခြန္းဆက္ၿပီးေတာ့ daehyun ကို လုိက္ရွာေနမိတယ္... ဒီအိမ္ေလး တစ္အိမ္ထဲမွာမွ အဲ့ေကာင္က ဘယ္ေပ်ာက္ေနမွန္းမသိ... သူမေရာက္ကတည္းက အရိပ္အေယာင္ကို မေတြ႕ရေသးဘူး... သူ႔ကို မေတြ႕ရတဲ့အတြက္ လင္းလင္းခမ်ာ ဟာတာတာႀကီး ျဖစ္ေနတုန္း ေမာင္မင္းႀကီးသားက အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ သူ႔အိပ္ခန္းထဲကေန မ်က္လံုးပြတ္ၿပီး ထြက္လာတယ္... ဆံပင္ကလည္း စုတ္ဖြား... ၿပီးေတာ့ ညအိပ္၀တ္စံုနဲ႔... လင္းလင္းကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပဲ ဆိုၿပီး ၿပံဳးၿပီး ၾကည့္ေနမိတယ္...
သူအခန္းထဲက ထြက္လာေတာ့ မ်က္လံုးေတြ အားလံုး သူ႔အေပၚေရာက္သြားတယ္... ဒီအခ်ိန္မွာ himchan ထေျပာတာက...
"ဒီေကာင္ ဘယ္အခ်ိန္အထိ အိပ္ႏိုင္မလဲဆိုၿပီး တမင္မႏိႈးပဲ ထားထားတာေလ... ၾကည့္ဦး ၁၁နာရီမွ ထတယ္... စားပြဲေသာက္ပြဲကိုေတာ့ အလြတ္မခံဘူး... ဟားဟားဟား..." လို႔ ရယ္ေတာ့ အားလံုးကပါ Daehyun ကို ၾကည့္ၿပီး ၀ိုင္းရယ္ၾကတယ္... ဒီေတာ့ Daehyun က အျမင္ကတ္ကတ္နဲ႔...
"ဟားဟားဟား ရယ္ရတယ္ေနာ္..." ဆိုရြဲ႕ေျပာလိုက္တယ္...
သူ႔ပံုက ဘယ္သူ႔မွ ဂရုမစိုက္တဲ့ ပံုနဲ႔ မ်က္ႏွာလည္း မသစ္ သြားလည္း မတိုက္ပဲ အိမ္ေရွ႕က ဆိုဖာမွာ ၀င္ထိုင္လိုက္တယ္... လင္းလင္းကိုလည္း ေတြ႕ပံုမေပၚဘူး... အိပ္ခ်င္မူးတူး ျဖစ္ေနေသးပံုပဲ...
YOU ARE READING
Baby! You're My Lovesick [Completed]
FanfictionBAP Myanmar Fanfiction By Yamin Ohmar (Yamin Mato)