Part 32 - Everything For You (Day 25)

123 10 7
                                    

Day (25)

ၿပိဳင္ပြဲကို လင္းလင္းတို႔ ကုန္ပဏီမွာပဲ လုပ္တယ္... တစ္ေယာက္ကို အလွျပင္ခန္း တစ္ခန္းစီ သီးသန္႔ရတယ္... အခ်ိန္က နာရီ၀က္... ၿပိဳင္ပြဲစခ်ိန္မတိုင္ခင္မွာ လင္းလင္းရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ မိတ္ေဆြေတြ တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ သူမရဲ႕ အခန္းကို လာၿပီး အားေပးၾကတယ္... ၿပိဳင္ပြဲခ်ိန္နားနီးေတာ့ himchan နဲ႔ daehyun တို႔ ေရာက္လာၿပီး အားေပးစကားေျပာတယ္...

"လင္းလင္း... oppa တို႔ကို မ်က္ႏွာရေအာင္ လုပ္ေပးရမယ္ေနာ္... လင္းလင္းကိုပဲ stylist အျဖစ္လို ခ်င္တယ္လို႔ ေျပာေပးထားရတာ အလကား မျဖစ္ေစနဲ႔... fighting!!! အိုေက?" himchan က အားေပးတယ္...

"Nae oppa... ညီမ oppa တို႔ရဲ႕ stylist ျဖစ္ဖို႔ အေကာင္းဆံုး ႀကိဳးစားမယ္... စိတ္ခ်... ဟီးးးး..."

"အိုေက... ဒါေပမယ့္လည္း အရမ္းႀကီး ဖိအားမေပးပါဘူး... ေတာ္ၾကာ stress ေတြရေနဦးမယ္... ဟားဟား..." himchan က ထပ္ျဖည့္ေျပာတယ္...

"ငါကေတာ့ ဖိအားေပးမွာပဲ... လင္းလင္း... မရ ရေအာင္လုပ္... နင္မႏိုင္ရင္ ငါေသသြားႏိုင္တယ္... သိတယ္ေနာ္? ငါေသသြားရင္ နင့္ကို လာေျခာက္မွာ... ႏိုင္ေအာင္လုပ္..." daehyun ကအျပတ္ေျပာတယ္...

"အင္းပါ... ငါႏိုင္ေအာင္လုပ္မွာပါ..." လင္းလင္းက မ်က္ေမွာင္ႀကီး ႀကဳတ္ၿပီး ေျပာတယ္... himchan ေရွ႕မွာ daehyun ကလာပိုျပေနေတာ့ လင္းလင္း ရွက္တာေပါ့...

Daehyun က himchan နားကပ္ၿပီး တိုးတိုးေလး တစ္ခြန္းေျပာလိုက္တယ္... ဒါနဲ႔ himchan လည္း...

"လင္းလင္း... oppa အျပင္မွာ ေစာင့္ေနမယ္ေနာ္... fighting!!!" လို႔ ေျပာၿပီး အျပင္ထြက္သြားတယ္... အေနာက္မွာ အခန္းတံခါးကို ပိတ္ခဲ့တယ္... အခု အခန္းထဲမွာ လင္းလင္းနဲ႔ daehyun ႏွစ္ေယာက္တည္းရယ္...

Daehyun က လင္းလင္းကို စိုက္ၾကည့္ေနတယ္... လင္းလင္းလည္း မေနတတ္ေတာ့တာနဲ႔...

"Daehyun-ah သြားေတာ့ေလ... ၿပိဳင္ပြဲစဖို႔ ၁၅ မိနစ္ပဲ လိုေတာ့တယ္..." ပစၥည္းေတြ ျပင္ဆင္ေနရင္း ေျပာတယ္...

"အင္း... သြားမွာပါ... မသြားခင္ နင့္ကို ငါ့ရဲ႕ lucky charm ေလး ေပးသြားခ်င္လို႔..."

"Omo... တကယ္လား? ဘယ္မွာလဲ? ေပးေလ..." လင္းလင္းက Daehyun ဆီက lucky charm ရမယ္ဆိုေတာ့ စိတ္လႈပ္ရွားၿပီး ေမးတယ္...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now