Part 23 - Now I Know What It's Like to be Jealous (Day 16 Cont.)

155 17 0
                                    

Day 16 (Cont.)

Himchan က မိၿဖိဳး ညစာစားၿပီးခ်ိန္ ည၈နာရီခြဲေလာက္ဆို ေအာက္ဆင္း လမ္းေလွ်ာက္တတ္တာသိလို႔ ၈နာရီေလာက္ကတည္းက သူတို႔ အိမ္ေရွ႕ ေကာ္ရိုက္တာမွာ သူမ ထြက္အလာကို ေစာင့္ေနတယ္... သူမ ၉နာရီေလာက္မွ အိမ္ကေန ထြက္လာတယ္... ေစာင့္ေနရတဲ့ himchan လည္း လည္ပင္းရွည္ေနၿပီ...

"ၿဖိဳး... ေအာက္မွာ လမ္းေလွ်ာက္မလို႔လား? Oppa လိုက္လို႔ရလား?" လုိ႔ himchan ကလွမ္းေမးလိုက္တယ္...

"ေအာ္... oppa က ၿဖိဳးကို မွတ္မိေသးသားပဲ... ေတာ္ေသးတာေပါ့..." မိၿဖိဳးက ရြဲ႕ေျပာလိုက္တယ္...

"oppa ဒီေန႔ တစိမ္းဆန္ေနခဲ့တာကို ေတာင္းပန္ပါတယ္ ၿဖိဳး..." himchan က မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ ေတာင္းပန္တယ္...

"ရပါတယ္... oppa တို႔က ၿဖိဳးတို႔လို သာမာန္ fangirl ေတြအတြက္ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး အၿမဲ အခ်ိန္ေပးေနႏိုင္မွာလဲ... ၿဖိဳးနားလည္ပါတယ္..." မိၿဖိဳးကလည္း သူမဘ၀ သူမ သိတဲ့အတြက္ စိတ္ရင္းနဲ႔ ျပန္ေျပာတယ္... သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ အခု ဓာတ္ေလွခါးထဲ ၀င္သြားၿပီ...

"အဲ့လို မဟုတ္ပါဘူး... ၿပီးေတာ့ ၿဖိဳးက oppa အတြက္ သာမာန္ fangirl မွ မဟုတ္တာ..." လို႔ himchan ေျပာေတာ့ မိၿဖိဳးက ၀န္းစက္တဲ့ မ်က္လံုးေလးေတြနဲ႔ himchan ကို အံ့ႀသစြာ ေမာ့ၾကည့္တယ္...

(သူမရဲ႕ အၾကည့္ေတြမွာ အရည္ေပ်ာ္သြားတဲ့ himchan သူ႔စိတ္သူ "ဒါ အခ်ိန္ မတန္ေသးဘူး" ဆိုၿပီး မနည္းထိန္းထားရတယ္...)

ကြန္ေပါင္းထဲမွာ စကားလံုးေတြ တိတ္ဆိတ္စြာ ေဘးခ်င္းယွဥ္လ်က္ လမ္းေလွ်ာက္ေနၾကၿပီး ခဏၾကာေတာ့ himchan က ရပ္လိုက္တယ္...

"ၿဖိဳး... oppa ကို အခ်ိန္ခဏေပးႏိုင္မလား? ေျပာစရာရွိလို႔... တစ္ေနရာမွာ သြားထိုင္ရေအာင္..." ေျပာေတာ့ မိၿဖိဳးက ေခါင္းၿငိမ့္ၿပီး သေဘာတူလို္ကတယ္...

Himchan က သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ ဟိုတစ္ေခါက္က အတူတူ သြားခဲ့တဲ့ ေရကူးကန္ဘက္ကို ေခၚလာတယ္... ကန္ေဘး ထီးေအာက္က စားပြဲေလးမွာ မိၿဖိဳးကို ထိုင္ခိုင္းထားၿပီး...

"ခဏေစာင့္ေနာ္... oppa ခ်က္ခ်င္း ျပန္လာခဲ့မယ္..." ဆို himchan ေျပာေတာ့ မိၿဖိဳး ေခါင္းၿငိမ့္ျပတာနဲ႔ himchan ထြက္သြားတယ္... မိၿဖိဳးတစ္ေယာက္ ကန္ဘက္ကို ေငးရင္း သူမနဲ႔ himchan ေရကူးကန္ထဲ ျပဳတ္က်ခဲ့တုန္းက အျဖစ္အပ်က္ကို ေတြးမိရင္း ၾကည္ႏူးစြာ ရယ္လိုက္မိတယ္...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now