Part 6 - Now I Found You (Day 5)

205 24 0
                                    

Day (5)

ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္ေရာက္ေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ၈နာရီေလာက္ Daehyun က ေျပးဖို႔ထြက္လာတယ္… လင္းလင္းနဲ႔ ေတြ႔ဖို႔လည္း မသိစိတ္က ေမွ်ာ္လင့္ေနမိေတာ့ လင္းလင္းတို႔ အိမ္ဘက္ကို ဓာတ္ေလွခါးေစာင့္ရင္း ခဏခဏ လွမ္းလွမ္းၾကည့္ျဖစ္တယ္… မေတြ႔ေတာ့ သူတစ္ေယာက္ထဲပဲ ေအာက္ဆင္းသြားရင္း စိတ္ထဲမွာေတြးမိတာက ဒီကေလးမေတာ့ Himchan နဲ႔ ေတြ႔ဖို႔ မနက္ေစာေစာထေျပးတယ္ထင္ပါတယ္တဲ့…

အမွန္က လင္းလင္းတစ္ေယာက္ မွန္႔ေတြသြား၀ယ္ေနတာ sushi တို႔ cheesecake တို႔အျပင္ သူတို႔ စားတတ္မယ့္ တျခား မုန္႔ေတြ အမ်ားႀကီးပါ သြား၀ယ္တာ… ေန႔လည္ဘက္ေလာက္ အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ မုန္႔ေတြကို ေသခ်ာ ထုပ္ပိုးၿပီး Daehyun တို႔ အိမ္ေရွ႕ကို လင္းလင္းေရာက္လာတယ္… တံခါးလည္း မေခါက္ရဲဘူး… အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္သြားမွာစိုးလို႔… အဲ့ဒါနဲ႔ စာရြက္ေလးတစ္ရြက္ သြားယူခါ ကိုရီးယားလိုလည္း မေရးတတ္ေတာ့ သူ႔နာမည္ လင္းလင္းကိုပဲ ကိုရီးယားလို ေရးၿပီး အိတ္မွာ ကပ္လိုက္တယ္…

Daehyun က အထဲကေန လင္းလင္း အိမ္ေပါက္၀ ေရာက္ေနတာကို ျမင္ေတာ့ အသံမေပးပဲ ျပတင္းေပါက္တံခါးကို အသာေလးဖြင့္ၿပီး လင္းလင္း မုန္႔ေတြကို အိမ္တံခါးေရွ႕က ေလွခါးထစ္မွာ ခ်ေနတာကို ေမးေထာက္ၿပီး ၾကည့္ေနတယ္…

“မုန္႔ေတြကို ေအာက္ခ်ေကၽြးရေအာင္ ငါတို႔က ေခြးေတြ မို႔လို႔လားဟင္?” လို႔ Daehyun က ရုတ္တရက္ ေျပာခ်လိုက္ေတာ့ လင္းလင္း ကလန္႔ၿပီး ထေတာင္ခုန္မိသြားတယ္…

“လန္႔လိုက္တာဟယ္… အသံမေပး ဘာမေပးနဲ႔…” လို႔ေျပာေတာ့…

“နင္ကေရာ အသံေပးလို႔လား? သူမ်ားအိမ္ေရွ႕လာၿပီး တံခါးလည္း မေခါက္ပဲနဲ႔…” လို႔ Daehyun ကျပန္ပက္တယ္…

“အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္သြားမွာစိုးလို႔ပါ… ေရာ့ဒီမွာ… ဒီေန႔မနက္ ေစာေစာထ ၿမိဳ႕ပတ္ၿပီး မုန္႔ေတြ ၀ယ္လာတာ… နင္နဲ႔ Himchan oppa နဲ႔ စားဖို႔… ေအာ္… နင္ႀကိဳက္တဲ့ cheesecake လည္းပါတယ္” လို႔ ၿပံဳးစိစိနဲ႔ လင္းလင္းကေျပာတယ္… Daehyun လည္း cheesecake ဆိုတဲ့ အသံၾကားတာနဲ႔ ျပတင္းေပါက္က ခြာၿပီး အိမ္တံခါး ခ်က္ခ်င္းထဖြင့္ေပးလိုက္တယ္…

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now