Part 36 - This Purple Luggage Again! (Day 29 & 30) - Final

286 13 10
                                    

အခန္း (၈) - ဒီခရမ္းေရာင္ေသတၱာေပါ့

Day (29)

ဒီေန႔ Himchan နဲ႔ Daehyun တို႔ Korea ကို ေန႔လည္ဘက္ flight နဲ႔ ျပန္ၾကေတာ့မွာ... လင္းလင္းနဲ႔ မိၿဖိဳးတို႔က လိုက္ပို႔ခ်င္ေပမယ့္ ေလယ်ာဥ္ကြင္းမွာ fan ေတြအမ်ားႀကီး ရွိေနမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ မသြားေတာ့ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္...

Himchan ကမျပန္ခင္ မိၿဖိဳးကို ႏႈတ္ဆက္သြားခ်င္ေသးတဲ့အတြက္ သူမအလုပ္မသြားခင္ အမွီ အိမ္ေပါက္၀မွာ ထြက္ေစာင့္ေနခဲ့ေပမယ့္ မိၿဖိဳးကေတာ့ himchan နဲ႔ တိုးမွာ စိုးလို႔ မနက္အေစာႀကီးကတည္းက ေဆးရံုကို ထြက္သြားၿပီ... သူမ ထပ္မငိုခ်င္ေတာ့ဘူးေလ...

ေတာ္ေတာ္ၾကာတဲ့အထိ မိၿဖိဳးရဲ႕ အရိပ္အေယာင္ မေတြ႔ရတဲ့အတြက္ himchan လက္ေလွ်ာ့လိုက္ၿပီး အိမ္ထဲျပန္၀င္သြားေတာ့တယ္... ဒါေပမယ့္ သူ႔ဆီကို မိၿဖိဳးဆီက "Fighting Oppa... annyeong... J " ဆိုၿပီး မက္ေဆ့ခ်္တစ္ေစာင္ ၀င္လာခဲ့တယ္... Himchan တစ္ခ်က္ ၿပံဳးလိုက္ၿပီး "annyeong ၿဖိဳး..." လို႔ပဲ reply ျပန္ခဲ့လိုက္တယ္...

အခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ himchan က အျပင္မွာ ေစာင့္ေနတဲ့ လင္းလင္းကို ႏႈတ္ဆက္ခဲ့ၿပီး အရင္ဆံုး ကားဆီကို ဆင္းသြားခဲ့တယ္... လင္းလင္းနဲ႔ daehyun တို႔ကေတာ့ မေန႔ညက အျဖစ္အပ်က္ၿပီးကတည္းက တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ရွက္ေနၾကၿပီး အခုေတြ႔ေတာ့ ဘာေျပာရမွန္း မသိဘူး ျဖစ္ေနတယ္...

Daehyun ကေတာ့ ရွက္ရွက္နဲ႔ ၾကမ္းျပင္ကို စိုက္ၾကည့္ေနတယ္... လင္းလင္းလည္း ဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္ လုပ္ေနရာကေန daehyun ဆြဲလာတဲ့ ခရမ္းေရာင္ ေသတၱာလည္း ျမင္ေရာ ေသခ်ာ စိုက္ၾကည့္ေနမိတယ္... "ငါ့ေသတၱာနဲ႔ ေတာ္ေတာ္တူတာပဲ" လို႔ ေတြးမိတယ္... ဒီခံစားခ်က္ကို သူမ မွတ္မိသလိုလိုပဲ...

ေနာက္ သူမသတိရသြားတယ္... "Oh my god!!! ဒါ ငါ ေလယ်ာဥ္ကြင္းမွာ တုန္းက မွားဆြဲခဲ့တဲ့ ေသတၱာမ်ားလား?" ဆိုၿပီး ဘာမေျပာညာမေျပာနဲ႔ daehyun လက္ထဲကေန ေသတၱာကို သြားဆြဲယူၿပီး ဟိုလွန္ဒီလွန္ၾကည့္ေတာ့တယ္...

ရုတ္တရက္မို႔ daehyun တစ္ေယာက္ ခဏေတာ့ အငိုက္မိသြားတယ္... ေနာက္ေတာ့မွ ေသတၱာကို လွန္ေလွာၾကည့္ေနတဲ့ လင္းလင္းကို ၾကည့္ရင္း "ဟားဟား ဟားဟား" နဲ႔ ထရယ္ပါေတာ့တယ္... ဒီေတာ့ လင္းလင္းက သူ႔ကို ေမာ့ၾကည့္ၿပီး...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now