အခန္း (၇) - ဘာမဆိုေပါ့... နင့္အတြက္...
Day (21)
ဒီေန႔ concert မွာ သီခ်င္းသြားဆိုရမယ္... မေန႔က အေသအခ်ာ ေလ့က်င့္ထားၾကတဲ့အတြက္ အဆင္သင့္ေတာ့ ျဖစ္ေနၾကပါၿပီ... ဒါေပမယ့္ Practice Makes Perfect ဟုတ္?... ဒီေတာ့ ကေန႔လည္း သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ Practice room ထဲမွာ အပီအျပင္ ေလ့က်င့္ေနၾကတုန္းပဲ...
ေန႔လည္ပိုင္းေလာက္မွာ တာ၀န္ခံ ajusshi က သူတို႔ကို ေျပာစရာ သတင္းရွိလို႔ ေရာက္ခ်လာတယ္... သူတို႔ရဲ႕ ကိုရီးယားကို ျပန္သြားတဲ့ stylist က သူမရဲ႕ အိမ္ကို အခ်ိန္ျပည့္ ကူညီေစာင့္ေရွာက္ဖို႔ လိုအပ္လာတဲ့အတြက္ သူတို႔ဆီကေန အလုပ္ထြက္သြားၿပီတဲ့... yongguk တို႔ youngjae တို႔နဲ႔ ပါသြားတဲ့ stylist ႏွစ္ေယာက္က intern ေတြ... ဒီေတာ့ သူတို႔မွာ B.A.P ရဲ႕ main stylist ကိုရွာဖို႔ လိုအပ္ေနၿပီ...
"ငါစဥ္းစားတယ္... ငါတို႔ အခုေခတ္မွာ entertainment agency ေတြက foreign talent ေတြကို ေခၚေခၚသြင္းတဲ့ ဓေလ့ေတြရွိလာေတာ့ ငါတို႔လဲ အဲ့လို လုပ္ရင္ မေကာင္းဘူးလား?" ajusshi က ေျပာတယ္...
သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ ajusshi ေျပာတဲ့ အဓိပါယ္ကို နားလည္ပံုမေပၚဘူး... ဒါနဲ႔...
"ငါေျပာတာက ငါတို႔ အခုလည္း ဒီႏိုင္ငံက staff ေတြကို ယာယီခန္႔ထားရတာပဲ... ဒီေတာ့ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ဒီက သံုးလက္စ stylist ကိုပဲ ဟိုကို ေခၚသြားရင္ ေကာင္းမလားလို႔..." ဆို ajusshi က ဆက္ေျပာတယ္...
ဒီေတာ့မွ သူတို႔ သေဘာေပါက္သြားၿပီး daehyun မ်က္လံုးေတြ အေရာင္ေတာက္လာတယ္...
"အဲ့ဒါ မင္းတို႔ သေဘာတူတယ္ဆိုရင္ ငါမနက္ျဖန္ ေမသူ႔ကို ေခၚေျပာျပလိုက္ေတာ့မယ္... ေမသူ အဆင္ေျပတယ္ဆိုရင္ တစ္ခါတည္း စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္လိုက္ေတာ့မယ္... ဘယ္လိုလဲ?..." ajusshi ကေျပာေတာ့ daehyun မ်က္ႏွာေပၚက ၀မ္းသာမႈေတြ ျဖဳတ္ခနဲ ေပ်ာက္သြားတယ္... သူေမ့ေနတာ... လင္းလင္းကို ajusshi က ဘယ္ေခၚမွာလဲ... သူမက ေမသူရဲ႕ assistant ပဲဟာ... ေမသူ႔ကိုပဲ ေခၚမွာေပါ့...
Himchan လည္း Daehyun တစ္ေယာက္ မ်က္ႏွာပ်က္သြားတာျမင္ေတာ့ စိတ္ထဲမေကာင္းဘူး... ajusshi ရဲ႕ ေမးခြန္းကိုလည္း ျပန္ေျဖႏိုင္မယ့္ သေဘာမရွိတာ ရိပ္မိတာနဲ႔ Himchan ကပဲ...
YOU ARE READING
Baby! You're My Lovesick [Completed]
FanfictionBAP Myanmar Fanfiction By Yamin Ohmar (Yamin Mato)