Part 2 - A Purple Luggage (Day 2)

498 29 2
                                    

Day (2)

မနက္မိုးလင္းေတာ့ hoodie အေႏြးထည္လက္ရွည္နဲ႔ Daehyun တစ္ေယာက္ ေလေကာင္းေလသန္႔ရွဴဖို႔ ေကာ္ရိုက္တာဘက္ ထြက္လာတယ္… ေဘးပတ္၀န္းက်င္ကို ေငးေမာ ေလ့လာေနရင္း သူသတိထားမိသြားတာက သူ႔ေဘးအခန္းျဖစ္တဲ့ လင္းလင္းတို႔ အိမ္ေရွ႕က ခရမ္းေရာင္ေသတၱာႀကီး…

            ဟုတ္တယ္… လင္းလင္းတို႔ ေဘးအခန္းကို ေျပာင္းလာၾကသူေတြက Himchan နဲ႔ daehyun တို႔ပဲ… သူတို႔ႏွစ္ေယာက္က ဒီႏိုင္ငံကိုလည္း တစ္ခါမွ မေရာက္ဖူးဘူး… ဒီကစကားလည္း မေျပာတတ္ဘူး… အဂၤလိပ္လိုကလည္း မေတာက္တေခါက္ဆိုေတာ့ သူတို႔ ေအဂ်င္စီက ဒီႏိုင္ငံမွာ ကိုရီးယားလူမ်ိဳးေတြ အမ်ားဆံုးရွိတဲ့ ေနရာေရြးၿပီး အခန္းရွာေပးထားတာ…

            အဲ့ ခရမ္းေရာင္ ေသတၱာႀကီးကို ျမင္ေတာ့ daehyun တစ္ေယာက္ မေန႔က ေလယ်ာဥ္ကြင္းတုန္းက ဗရုတ္သုတ္ခ ျဖစ္ေနတဲ့လင္းလင္းကို ျပန္သတိရၿပီးေတာင္ တစ္ခ်က္ရယ္လိုက္မိေသးတယ္… ၿပီးေနာက္ ရုတ္တရက္…

“အဲ့တစ္ေယာက္မ်ားလား???”… လို႔ေရရြတ္လိုက္ၿပီး ပိုေသခ်ာေအာင္ ေသတၱာနားသြားၾကည့္တယ္… ေဘးမွာက်ေနတဲ့ လက္ကိုင္အက်ိဳးကိုျမင္ေတာ့ ေသခ်ာသြားၿပီ… မေန႔ကတစ္ေယာက္ပဲ…

“ဟားဟား ဒီႏိုင္ငံကပဲ က်ဥ္းလြန္းတာလား… ခရမ္းေရာင္ေသတၱာ အက်ိဳးေတြပဲ ေပါမ်ားေနတာလား...” လို႔ေတာင္ သူေတြးမိတယ္… ငုတ္တုတ္ထိုင္ခ်လိုက္ၿပီး လက္ကိုင္ကိုင္းကို ေကာက္ကိုင္ခါ…

“ေနပါဦး… ကိုင္းေလးပဲျပဳတ္သြားတာ… ေသတၱာက အေကာင္းႀကီးရွိေသးတယ္… ဒီလို လႊတ္ပစ္ထားရလား… ပိုက္ဆံေတာ္ေတာ္ေပါေနလား မသိပါဘူး…” ဆိုၿပီး တတြတ္တြတ္ေျပာေနတုန္း အိမ္တံခါးက ပြင့္လာၿပီး ေသတၱာသြားပစ္ဖို႔ ထြက္လာတဲ့လင္းလင္းနဲ႔တိုးပါေလေရာ…

 ေတာ္ေသးတာေပါ့… သူက ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနတာ ၿပီးေတာ့ ေခါင္းကလည္း ေသတၱာကို ငံု႔ၾကည့္ေနတာဆိုေတာ့ သူ႔မ်က္ႏွာကို လင္းလင္း ေသခ်ာမျမင္ရေသးခင္မွာပဲ ဟိုဘက္ကို ခ်က္ခ်င္းလွည့္လိုက္ၿပီး hoodie ကို အျမန္ေဆာင္းလိုက္တယ္… ၿပီးမွ ေသတၱာကိုင္းကို ခ်လိုက္ခါ မတ္တပ္ထရပ္ၿပီး သူ႔အိမ္ဘက္ကို လွည့္ျပန္ဖို႔အလုပ္…

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now