အခန္း (၅) - သ၀န္တိုတတ္လာၿပီေပါ့
Day (14)
မနက္ေရာက္ေတာ့လည္း လင္းလင္းတစ္ေယာက္ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ မသြားခ်င္ဘူး... ဒါေပမယ့္ အလုပ္ကိစၥဆိုေတာ့လည္း ေရွာင္လႊဲလို႔ ရတာမွ မဟုတ္တာ... Daehyun ကဒီတစ္ခါေတာ့ လင္းလင္းကို အတူတူသြားၾကမယ္လို႔ ႀကိဳခ်ိန္းထားၿပီးၿပီ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေကာ္ရိုက္တာမွာ ရပ္ေစာင့္ေနတယ္...
"ေအာ္... Daehyun... ေစာင့္ေနတာ ၾကာၿပီလား... တံခါး လာေခါက္လိုက္တာ မဟုတ္ဘူး... ငါက မသိလို႔ ေအးေဆးလုပ္ေနတာ..." လင္းလင္းက ေျပာတယ္... စိတ္ပူစရာေတြ မ်ားေနေတာ့ မေန႔က ကိစၥေတြကို ေမ့သြားတဲ့ ပံုပဲ...
"ရပါတယ္... ကိစၥမရွိဘူး... ငါတို႔က ေစာၿပီးေနလို႔ပါ... ဒါဆို သြားၾကရေအာင္... hyung က ကားထဲ ေရာက္ေနႏွင့္ၿပီ... ဒါနဲ႔ နင့္လက္ထဲက ဘာေတြလဲ?" Daehyun က လင္းလင္းကိုင္ထားတဲ့ ခ်ိတ္နဲ႔ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ခ်ိတ္ၿပီး အိတ္စြပ္ထားတဲ့ အ၀တ္ေတြကို ၾကည့္ၿပီး ေမးတယ္...
"ဒါနင္တို႔ ဒီေန႔ ၀တ္ရမယ့္ အ၀တ္ေတြေလ... ဟိုတစ္ေန႔က ေမသူ အြန္နီး ဆီမွာ ငါ ဒီဇိုင္းကို နည္းနည္း ေျပာင္းေပးမယ္လို႔ ခြင့္ေတာင္းၿပီး ယူလာတာ..."
"ေအာ္... ဟုတ္သားပဲ... နင္က ဒီဇိုင္းနဲ႔ ေက်ာင္းၿပီးထားတာပဲ... ငါေမ့ေနတယ္... ၾကည့္ၾကေသးတာေပါ့... ဘယ္လိုပံုထြက္လာမလဲလို႔... ဟားဟား..." လို႔ Daehyun ကေနာက္ေတာ့ လင္းလင္းက အားေနတဲ့ လက္နဲ႔ ထုမယ့္ပံုရြယ္လိုက္ၿပီးမွ...
"ငါေနာ္... နင္ဒီေန႔ shooting ရိုက္ရမွာမို႔လို႔... မထုတာ..." လို႔ ျပန္ေျပာရင္း လက္ကို ရုတ္လိုက္တယ္...
"ဟားဟား... ဟုတ္ပါၿပီဗ်ာ... ေနဦး... ဒါေတြ ငါကူသယ္ေပးမယ္..." Daehyun က ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ လင္းလင္းဆီက အ၀တ္ေတြကို ဆြဲယူလိုက္တယ္... လင္းလင္းက "ေနေန... ဒါ stylist သယ္ရမယ့္တာ၀န္... ျပန္ေပး..." လို႔ ေျပာေပမယ့္လည္း မရဘူး... Daehyun က ကားထဲအထိ သယ္သြားေပးၿပီး ေနာက္ခန္းမွာ ခ်ိတ္ေပးထားလိုက္တယ္...
Daehyun တို႔ Himchan တို႔က ရယ္ရယ္ေမာေမာနဲ႔ ေျပာဆိုေနၾကေပမယ့္ လင္းလင္း တစ္ေယာက္ကေတာ့ တစ္လမ္းလံုး ၿငိမ္ေနတယ္... မ်က္ႏွာမေကာင္းတာလည္း Daehyun ရိပ္မိတယ္... ဒါေပမယ့္ hyung တို႔ ေရွ႕မွာ ေမးရင္ မေျဖပဲေနမွာစိုးလို႔... ေနာက္မွာပဲ ေမးေတာ့မယ္လို႔ စိတ္ကူးထားတယ္...
YOU ARE READING
Baby! You're My Lovesick [Completed]
FanfictionBAP Myanmar Fanfiction By Yamin Ohmar (Yamin Mato)