Part 35 - Everything For You (Day 28)

144 10 7
                                    

Day (28)

ေနာက္ေန႔ မနက္ပိုင္းမွာ လင္းလင္းက TS မွာအလုပ္လုပ္ဖို႔ စာခ်ဳပ္ စာတမ္း ကိစၥအတြက္ အျပင္သြားတုန္း ခ်ိန္းထားတဲ့အတိုင္း မိၿဖိဳးတစ္ေယာက္ himchan နဲ႔ daehyun တို႔ အိမ္ကို ေရာက္လာတယ္...

"ၿဖိဳး ဒီေန႔ ဂ်ဴတီမရွိတာနဲ႔ အေတာ္ပဲ... ဒီေန႔ည BBQ အတြက္ တိုင္တိုင္ပင္ပင္ ျပင္ဆင္လို႔ ရတာေပါ့..." himchan က ေျပာတယ္... အမွန္က မိၿဖိဳး ဒီေန႔ ဂ်ဴတီမရွိတာ မဟုတ္ဘူး... ေနမေကာင္းဘူး ဆို အေၾကာင္းျပၿပီး မသြားတာ... "ဟီးးး... ဒါဆို အခု ၿဖိဳးတို႔ ဘာလုပ္ၾကမလဲ?"

"ငါက decoration အတြက္ တာ၀န္ယူမယ္... ဒီမွာၾကည့္ ငါ ဒီ signboard လုပ္ထားတာလွလား?" daehyun က လင္းလင္းအတြက္ လုပ္ထားတဲ့ သူ႔ရဲ႕ congratulation ဆိုင္းဘုတ္ကို ႀကြားတယ္...

"wow... daebak!! မိုက္တယ္... ဘယ္တုန္းကမ်ား လုပ္လုိက္တာလဲ?" မိၿဖိဳးကေမးတယ္...

"ဒီေကာင္ တစ္ညလံုး အဲ့ဒါေတြ ထိုင္လုပ္ေနတာေလ..." himchan က ၀င္ေျပာတယ္...

"ႀကိဳးစားလွခ်ည္လား..." မိၿဖိဳးက အားက်စြာ ခ်ီးက်ဴးတယ္... လင္းလင္းကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ကံေကာင္းတာပဲ လို႔ ေတြးမိၿပီး သူမ သူငယ္ခ်င္းအတြက္ ဂုဏ္ယူ ေက်နပ္ေနမိတယ္...

"ဟဲဟဲ... ဒါဆို hyung နဲ႔ ၿဖိဳးက ေစ်းသြား ၀ယ္ၾကမွာ မဟုတ္လား? ကၽြန္ေတာ္ လိုအပ္တာေလးေတြ ေရးေပးလိုက္မယ္..." daehyun က ေျပာတယ္...

သူက တမင္သက္သက္ himchan နဲ႔ မိၿဖိဳး အတူတူ သြားလို႔ရေအာင္ လႊတ္ေပးလိုက္တာ...

"ေအာ... အိုေကေလ... ဒါဆို ၿဖိဳးေရ... oppa တို႔ ၀ယ္ရမယ့္ စာရင္း အရင္ဆံုး လုပ္ရေအာင္..." himchan က ေျပာေတာ့ မိၿဖိဳးလည္း "nae oppa..." ဆိုခါ ႏွစ္ေယာက္သား ထမင္းစားပြဲမွာ ေခါင္းခ်င္း ဆိုင္လို႔ ၀ယ္ရမယ့္ ပစၥည္းေတြ တိုင္ပင္ေနၾကတယ္...

ေနာက္ မိၿဖိဳးနဲ႔ Himchan တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ေစ်းသြား၀ယ္ဖို႔ အတူတူ ထြက္သြားၾကတယ္... မနက္ျဖန္ဆို ခြဲၾကရေတာ့မွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ႏွစ္ေယာက္လံုးရဲ႕ ရင္ထဲမွာ ေမးခြန္းမ်ားစြာ ျပည့္ႏွက္ေနေပမယ့္ ဘယ္သူမွ ဒီစိတ္ညစ္စရာဘက္ကို သယ္ေဆာင္သြားမယ့္ စကားေတြကို မဟျဖစ္ၾကဘူး... ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး စလိုက္ေနာက္လိုက္ပဲ shopping ပတ္ျဖစ္ၾကတယ္...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now