Day 13 (Cont.)
Himchan ဆီက ေနာက္က်မယ္ ဆိုတဲ့ မက္ေဆ့ခ်္ရေတာ့ လင္းလင္း တစ္ေယာက္ နည္းနည္း မႈိင္သြားတယ္... ဒါေပမယ့္ အထဲ မ၀င္ေသးဘူး... oppa ကို ဆက္ေစာင့္ေနမယ္လို႔ reply ျပန္လိုက္တယ္... ေတာ္ၾကာ himchan oppa တစ္ေယာက္ မေယာင္မလည္နဲ႔ လမ္းေပ်ာက္ေနမွာစိုးလို႔... သူမ ရံုေရွ႕မွာပဲ ဆက္ေစာင့္ေနလိုက္တယ္...
တိုက္စီေတြ တစ္စီးၿပီး တစ္စီး ေရာက္လာတယ္... himchan ေတာ့ ပါမလာဘူး... လင္းလင္း ေမွ်ာ္ရတာလည္း လည္ပင္းေတာင္ ေညာင္းလာၿပီ... ခဏေနေတာ့ သူမေရွ႕တည့္တည့္ကို တိုက္စီ တစ္စင္းေရာက္လာတယ္... ထြက္လာတာက Daehyun... သူမ မ်က္လံုးျပဴးသြားၿပီး...
"ဟင္... Daehyun?"
လင္းလင္းတစ္ေယာက္ မ်က္လံုးေလး ေ၀့ၿပီး တိုက္စီရဲ႕ ဘယ္ အေပါက္ကေနမ်ား himchan ဆင္းလာမလဲလို႔ လိုက္ရွာမိတယ္... တိုက္စီ ထြက္သြားေတာ့မွ himchan ပါမလာဘူးဆိုတာ ေသခ်ာသြားၿပီး...
"Himchan oppa ေရာ? မပါဘူးလား?"
"သူ သိပ္ေနမေကာင္းလို႔ ငါ့ကို လႊတ္လိုက္တာ..." လင္းလင္း မ်က္လံုးျပဴးသြားတာ ျမင္ေတာ့ Daehyun ကပဲ ဆက္ၿပီး "စိတ္မပူပါနဲ႔... ပင္ပန္းလို႔ပါ... နားလိုက္ရင္ သက္သာ သြားမွာ... အခု သူအိပ္ေနတယ္..." လို႔ လိမ္ေျပာလိုက္တယ္... မဟုတ္ရင္ သြားျပဳစုေပးမယ္ဆိုၿပီး လုပ္ေနမွာစိုးလို႔... ႀကိဳတားတာ...
"ေအာ... ဒါဆိုလည္း နားပါေစေလ..."
"လာ အထဲ၀င္ရေအာင္... ရုပ္ရွင္က စေနၿပီဟုတ္?" လို႔ Daehyun က လက္မွတ္က အခ်ိန္ကို ထုတ္ၾကည့္ၿပီး ေျပာလိုက္တယ္...
"အင္း... ဒါနဲ႔... နင္က ကာတြန္းကား မႀကိဳက္ဘူး မလား? ဘယ္လိုလုပ္ၾကမလဲ?"
"ဘယ္လိုမွမလုပ္ဘူး... နင္ၾကည့္ခ်င္တယ္ဟုတ္? ငါအေဖာ္လိုက္ေပးတယ္လို႔ သေဘာထား... အိုေက?"
"ေအာ္... အင္း... ဒီလိုလည္း ရတာပဲ... ေက်းဇူးတင္တယ္ သိလား... ဒါဆို သြားတာေပါ့" လင္းလင္း ေျပာၿပီး သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ လက္မွတ္ျဖတ္ခါ ရံုထဲ၀င္သြားၾကတယ္...
ရုပ္ရွင္က ျပေနၿပီ... သူတို႔ ေနရာမွာ ၀င္ထိုင္ၿပီးေနာက္ ၁၅ မိနစ္ေလာက္ၾကာသည္အထိ Daehyun တစ္ေယာက္ ဂနာမၿငိမ္ ရိုးတိုးရြတ ျဖစ္ေနတယ္... စစခ်င္းမွာေတာ့ ရွက္သလိုလို ရြံ႕သလိုလိုနဲ႔ ထိုင္ခံုမွာ အေနာက္အထိ အျပည့္အ၀ မထိုင္ပဲ ေရွ႕ေလးမွာသာ မတ္မတ္ေလး ထိုင္ေနတယ္... ဒါေပမယ့္ တစ္မိနစ္ေတာင္မၾကာပါဘူး... မထူးပါဘူးေလဆိုၿပီး ဇိမ္က်က်နဲ႔ ေနာက္မွီ ၿပီး ေျခေထာက္ေတာင္ ခ်ိတ္ထိုင္လိုက္ေသးတယ္...
YOU ARE READING
Baby! You're My Lovesick [Completed]
FanfictionBAP Myanmar Fanfiction By Yamin Ohmar (Yamin Mato)