Part 30 - Everything For You (Day 23)

130 13 2
                                    

Day (23)

ေနာက္ေန႔ မနက္ေရာက္ေတာ့ ajusshi က ေမသူေရာ လင္းလင္းေရာ ကို ေခၚၿပီး ေမသူ႔ရံုးခန္းမွာ ေတြ႔ခါ သူတို႔ ထဲက တစ္ေယာက္ကို TS entertainment မွာ အလုပ္ခန္႔ဖို႔ကိစၥကို ေျပာျပလိုက္တယ္... တစ္ပါတည္း ၿပိဳင္ပြဲလုပ္မယ့္ ကိစၥနဲ႔ အမွတ္ေပးတာကို Online Voting နဲ႔ လုပ္မယ့္ ကိစၥကိုပါ ေျပာျပလိုက္တယ္...

လင္းလင္းတစ္ေယာက္ နည္းနည္းေတာ့ စိတ္ေသာက ေရာက္မိတယ္... ေမသူ႕လို ပေရာဖက္ရွင္နယ္တစ္ေယာက္နဲ႔ ၿပိဳင္ရမယ္ဆိုေတာ့ သူမအတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ သိပ္မရွိဘူးလို႔ ထင္တယ္... ဒါေပမယ့္ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ သူမအရမ္းေပ်ာ္တယ္... တကယ္လို႔သာ သူမ ႏိုင္ခဲ့ရင္ သူမအိမ္မက္ေတြ အေကာင္အထည္ေပၚလာမွာ... အေပ်ာ္ဆံုးကေတာ့ သူမ အသည္းစြဲ BAP ရဲ႕ Sytlist ျဖစ္ဖို႔ အခြင့္အေရးရွိတယ္ ဆိုတာပဲ... သူမ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားလိုက္တယ္...

Ajusshi ကဆက္ၿပီး ေမသူက နာမည္ ႀကီးၿပီးသား ျဖစ္တဲ့အတြက္ သူတို႔နာမည္ေတြနဲ႔ voting လုပ္ခိုင္းရင္ လင္းလင္းအတြက္ မတရားရာ က်မွာစိုးလို႔ အမည္မေဖာ္ပဲ Stylist A နဲ႔ Sytlist B ဆိုၿပီး Voting စီစဥ္မွာ ျဖစ္ေၾကာင္းေျပာမွ လင္းလင္း လည္း စိတ္သက္သာရာ ရေတာ့တယ္...

ေနာက္ဆက္ၿပီး ၿပိဳင္ပြဲ စည္းကမ္းေတြနဲ႔ ၿပိဳင္ရမယ့္ theme ေတြကို ajusshi ကေျပာျပၿပီး သူတို႔ကို ဒီေန႔နဲဲဲ႕ မနက္ျဖန္ ႏွစ္ရက္ ျပင္ဆင္ဖို႔ အခ်ိန္ရေၾကာင္းေျပာျပတယ္... ၿပိဳင္ပြဲကို သန္ဘက္ခါမွာ လုပ္မယ္တဲ့... ႏွစ္ရက္တည္းနဲ႔ ေလ့လာျပင္ဆင္လို႔ ၿပီးပါ့မလားလို႔ လင္းလင္း ေတြးပူမိတယ္... ဒါေပမယ့္ ဘယ္တတ္ႏိုင္မလဲ... ဒီလို အခြင့္အေရးရတာနဲ႔တင္ အရမ္း ေက်းဇူးတင္ေနၿပီ...

လင္းလင္းတစ္ေယာက္ ၿပိဳင္ပြဲအတြက္ concept ကိုစဥ္းစားရင္းနဲ႔ အိမ္ေရာက္လို႔ ေရာက္မွန္းမသိ ေရာက္လာၿပီ... သူမ ေဘးအခန္းကို လွမ္းၾကည့္လိုက္တယ္... ဟိုတစ္ေန႔ကတင္ပဲ daehyun က သူမကို စစေနာက္ေနာက္နဲ႔ သူ႔ရဲ႕ personal stylist လုပ္ဖို႔ ေျပာေနတာ... သူပဲ ျဖစ္မွာပါ သူမကို ဒီလို အခြင့္အေရးရေအာင္ ဖန္တီးေပးတာ... သူမစဥ္းစားမိပါတယ္... ေမသူကိုပဲ ခန္႔လိုက္လို႔ ရတာကို သူမလို assistant တစ္ေယာက္အတြက္ပါ ၿပိဳင္ပြဲလုပ္ေပးတယ္ဆိုေတာ့... Daehyun ေက်းဇူးေတြပဲ ျဖစ္မယ္ဆိုတာ သူမ ရိပ္မိပါတယ္...

Baby! You're My Lovesick [Completed]Where stories live. Discover now